Vierailija

Mulla tulee mieleen torakantappotalkoot (ei meillä kotona sentään) sekä koiran ripulipaskan siivoilu seiniltä ja lattialta (ei muuten koira sen koommin saanut hirven luita).

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heidän altaan kun makaavat vuoteessa. En toivoisi kellekkään sellaista loppuelämää.

Toinen oli halvaantuneen ihmisen erikokoisten märkivien haisevien haavojen (jopa suurten onkaloiden) puhdistaminen eri puolilla kroppaa.

Ulkohuussin tyhjennys ja sen saavin pesu(kuhisi kärpäsen toukkia) ja tekohengitystä antaessa tuli elvytettävän oksennus suuhuni. Amatööri kun olin silloin.

Löysin aamulla erään vanhuksen kuoleena kotoaan (kotihoidossa työssä) ja titenkin jouduin häneen myös koskemaan... Oli pitkän aikaa (viikko?) jälkeenpäin tunne, että pitää pestä käsiä koko ajan. PSyykkistä siis...

verikoetta varten. 3kk vauvasta tarvitsivat 2 putkea. Joutuivat lypsämään sitä verta, kun ei muuten herunut. Oli mulle ihan helvetin esikartanot ja meinasin pyörtyä.

Top 3 taitaa olla kuitenkin tässä:

1. Sitkeän liman kaivaminen kuolleen potilaan suusta

2. Kaikki hommat jotka kohdistuu peräreiän seutuville (paskan kaivamiset, peräruiskeet..)

3. Pahannäköisten onkalohaavojen kaivaminen

eli tuseeraus per rectum = kaivaa paskaa ummetusta potevan ihmisen peräsuolesta ja oikeastaan vielä pahempaa: pestä ihmistä jolla paha veriripuli ja vellit housuissa.

tai jos olisi ollut jotain inkontinessi-suojia. Mutta kun kyse oli vanhasta hirsisestä lomamökistä, jossa puukalusteet. Nainen oli pissannut koko patjan aivan litimäräksi ja heitellyt joka puolelle ylipieniä Pampers-vaippoja. Ei ilmeisesti kehdannut sanoa hoitavalle lääkärille, ettei pissa enää pysy. Hänellä oli Parkinsonin tauti! Myös puulattia oli aivan liritty, en oikein tiedäkään miten se on mahdollista.

Ja sitten, yäk tuli mieleen. Kun kerran ravintolan inva wc oli täynnä spermaa yhden pyörätuolikaverin jäljiltä. Sitä vessaa ei saanut käyttää kuin pyörätuolilaiset ja avaimen sai pokelta. Eli kukaan muu ei niitä siittiöitä ollut käynyt ruiskimassa pitkin seiniä, lattioita ja peiliä.

itse kans kotihoidossa ja pari kertaa tullut sama tilanne kuin sinulla. En todellakaan sanoisi että vainajan koskeminen oli ällöttävää, mutta silti laitoin hanskat käteen.Olisin toivonut jotain kunnioittavaa ja rauhallista tunnelmaa tilanteeseen, mutta ei tullut. Ja totta, käsienpesu oli kyllä jotain aivan pakkoa jonkuaikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat