Vierailija

Entäs jos se karkaa lähiöpubiin tai veikkauspisteelle??

Saanko syytteen heitteillejätöstä?

Kommentit (19)

täytyisi varmaan olla sellaset soitonestot ettei vois soittaa kuin mulle. Niin ja sille äidilleen jos oikein tulis hätä.

Naapureita en uskalla päästää kaitsemaan, naapurin mies kun on it-inssi niin johan ne koneella oisivat vaikka mitkä salasanat laittaisin.

Kyllä tää on vaikeeta tää yksiavioisen elämä...

Pitäisköhän varovasti kysellä jos sen ex ottas hoitoon pientä korvausta vastaan? Mikähän ois sopiva korvaus mun kaupassakäynnin ajalta???

ei sitä arvaa yksin jättää kotiin, pahaa se tekee kumminkin tai jos ei tee niin ainakin miettii sitä! kaveria ei ainakaan kannata pyytää miehelle seuraksi, ne laittaa kuitenkin saunan päälle ja menee sinne kimpparunkulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kannattaa imettää ennen lähtöä ja muutenkin " hoitaa" ukko kunnolla.

Kun lähdet niin anna avattu olutpullo käteen ja toinen pöydälle (+ joku autolehti tms.). Luulis pysyvän paikallaan 30 min.

oluthyllyjen kohdalla aina sama rimpuilu ja kiukuttelu Ei suostu kärryjäkään työntämään kuin juosten.

Sitäpaitsi olen kokenut helpommaksi käydä itsekseni kaupassa, saan samalla vähän omaa aikaakin.

Suhteemme alkuaikoinahan minun vanhin tyttäreni oli useinkin miehenvahtina, nykyisin hänelläkin on jo omat menot eikä muutenkaan viitsi tuota hoitaa...

ap

Raukalle voi tulla pahoja traumoja. Onhan hän jo tullut kerran ex:n hyljätyksi. Tulee vanhat muistot mieleen! Joutuu vielä psykologille poikaparka.

Etkö voi mitenkään ottaa ukkoasi mukaan?

Olisit miettinyt tätä ennen kuin hankit ukon. Näin siinä käy kun otetaan mies eikä olla mietitty tarpeeksi.

vahtimaan. Kukaan ei ole parempi kuin oma äiti. Et edes sinä. Sinä voit vaikka jäädä ikuisiksi ajoiksi omille menoillesi. Miehesi pärjää paljon paremmin oman äitinsä kanssa. Jos et kuitenkaan hänen äitiä saa hoitamaan (etkä itse ole lähdössä lopullisesti) niin en ainakaan naapuria tai sinun omaa äitiäsi suosittele. Miehesi voi nimittäin kiintyä heihin liikaa.

Mielestäni tuon ikäisen voi jättää noin lyhyeksi aikaa yksin kotiin jos vain hän osaa käyttää puhelinta hätätapauksessa.

Laittaisin tietokoneelle salasanan, niin että hän ei omin luvin nettiin pääse. Siellä kun on jos jonkimoista törkyä. Voi vahingoittaa tuon ikäisen mieltä liikaa. Televisiostakin ottaisin sähköt pois.

Onhan hellassa automaatiikatkaisin (jos hän nimittäin keittää teetä liedellä ja liesi jää päälle)???

Sinuna kävisin asioilla hyvin pikaisesti ellet saa hoitajaa. Ja vaikka olisi hoitajakin (ties mitä hoitoja tekee?!?!?!) niin en viipyisi kauaa.

Sosiaalipäivystykseen just soitin ja kerroin heitteillejätöstä!

Olet huono vaimo/avovaimo. Kunnon nainen ei jätä miestään hetkeksikään yksin, ja toteuttaa kaikki miehen toiveet ensimmäisestä vinkistä. Sitä kutsutaan miehentahtisuudeksi.

Ajattelin tulla ehdottamaan, että jätät sille tosiaan jonkun mielenkiintoisen homman(se sämpylätaikina, pyykinlaitto, ruoanlaitto yms.) ja sanot lähtiessä, että käyköhän supermies tekemässä tämän homman sillä välin kun olen kaupassa. Niin varmasti on kuule tehnyt hyödyllistä sinä aikana eikä tuhojaan. (Tuon ikänen kun haluaa yllättää, muuten se onkin vaikea saada mitään tekemään)

minä jätin 28-vuotiaan mieheni kahdeksi PÄIVÄKSI äitinsä luo hoitoon ja lähdin laivalle. Kyllä on ollut morkkis jälkeenpäin! Kun vain voisin muuttaa kaiken tekemättömäksi, kamalat traumat on varmaan tullut.

itse en uskalla jättää 6 vuotiastanikaan yksin noin kauaksi aikaa kotiin yksin

Miksi edes kysyt noin itsestäänselvää asiaa

ET VOI JÄTTÄÄ!!!

Minun mieheni on vasta 30-vuotias, ja olen jo muutaman kerran jättänyt hänet hetkeksi yksin kotiin! Kyseessä on ollut pikainen käynti alakerran kaupassa, noin 5 min, mutta sydän pamppaillen olen aina palannut kotiin. Yleensä olen jättänyt miehen nukkumaan parisängyllemme ja asetellut tyynyjä niin, ettei pääse kierähtämään lattialle. Mies omaa kyllä aika hyvät unenlahjat ja kun ennen lähtöä nukutan hänet vieressä pitäen ja samalla pullosta juottaen, niin nukkuu lähes poikkeuksetta ainakin puoli tuntia. Vain kerran on kotiin palatessa ollut kauhea huuto ja parku päällä, kun on herännyt yksin makuuhuoneessa eikä löytänyt pulloaan eikä kaukosäädintään.

Tiedän silti tekeväni tavallaan väärin, mutta yksiavioisen arki ei tosiaan ole niin mustavalkoista. Joskus on pakko saada sitä omaa aikaa edes kauppareissun verran. Yleensä kotiin tultua makuuhuoneesta heräilee poissaolostani autuaan tietämätön, hyväntuulisesti mökeltävä mies ja itsekin jaksan taas pitkiä tissittelysessioita, kun on hetken saanut tuulettua!

Autoon en koskaan jättäisi miestä yksin edes hetkeksi. Siinä voi tapahtua sekunneissa ihan kamalia.

sinuna kyllä pyytäisin vaikka mll:ltä hoitajan jos muuta hoito apua ei ole saatavilla.toivon että pulmasi ratkeaa.kannattaa kyllä keksiä sellainen hoitaja ettei tule traumoja pienelle,koska eihän noin pientä ainakaan pitkää aikaa voi antaa ilman tuttua olla :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat