Vierailija

Missä mahtaa olla syy!????

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Siis Halonen - ei mikään työryhmä.

On näyttänyt, että nainenkin voi pärjätä korkeassa asemassa äijänkörilöiden yläpuolella.

Uskomatonta potaskaa tännekin suolletaan ja puusilmäisyys kukoistaa. Presidentti on kuitenkin vain ihminen, yksi ihminen ei pysty jokaisen naisen asemaa kohottamaan. Mielestäni Halonen on onnistunut esikuvana antamaan tytöille ja naisille uskoa siihen, ettei esim. politiikassa pärjääminen ole munista kiinni.

Ja kerrohan minulle ap, mitkä ovat ne asiat, joissa naiset ovat niin kamalan huonossa asemassa miehiin nähden? Toki on muutamia asioita, esimerkiksi työelämässä vanhemmuuden kulujen jakaminen tasaisemmin äidille ja isälle ja heidän työnantajilleen on vielä puolitiessä, mutta lähes kaikessa muussa olen huomannut oman asenteen vaikuttavan eniten, ei niinkään fyysisen sukupuolen.

Toki on aina ihmisiä, jotka katsovat olevan olemassa heikompi ja vahvempi sukupuoli ja pitävät sitä oikeudenmukaisena ajattelumallina, mutta sekin on vain heidän oma käsityksensä. Se tulee heille suoda - itse siihen ei tarvitse " mennä mukaan" ja alentua samalle tasolle.

N21

Itse kävin koulua 80-luvulla ja se oli loputon lista mihin tytöistä ei muka ollut. Tai tyttöjen korkeimmaksi tavoitteeksi sanotiin missikisat.

;-((

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat