Seuraa 

Täytyy tulla kyseleen onko kellään vastaavaa vaivaa...

Mulla on mahaan tullu pientä kutiavaa ihottumaa. Missään muualla ei oo, enkä oo vaihtanu mitään pesuainetta tai rasvaa pitkään aikaan. Yleensä se kestää pari päivää ja sit menee ittestään ohi. Ja taas tulee parin viikon päästä. En oo millekään allerginen, tai ainakaan en oo ennen ollu...

Ja ku ei tää oo koko aikaa... Enkä oo havainnu et johtuis mistään ruuasta..

Kyselin neuvolassa tänään asiaa, mut ei osannu sanoo muuta ku et tarkkaillaan tilannetta..

Nyt on menossa 33+2.

Jansku

Kommentit (4)

Enpä osaa sen kummempaa apua antaa, muuta kuin vertaistukea :) Mulla ihan sama vaiva, eli mahassa on tosi pientä ihottumaa ja kutisee välillä kovastikin vaikka rasvailen päivittäin Abo basella. En ole mistään kyllä kysynytkään tästä, mutta neuvolassa ainakin kaikki arvot ok, että tuskin mihinkään vakavaan viittaa. (Ite kauhuissani aattelin raskausmyrkytystä, mut kai se kutina on enemmän käsissä/jalkapohjissa).

Mulla nyt rv 34 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihottumaa löytyy täältäkin masusta ja jonkin verran samanlaista myös lonkissa. Neuvolassa sanottu johtuvan hormoneista. Mulla oli samaa jo esikkoa odottaessa ja synnytyksen jälkeen kaikki hävis. Rasvaus auttaa jonkin verran, mutta ei poista kokonaan, syytä huoleen ei kuitenkaan ole :)

Birdy ja Inkku 33+5

Mulla ihan pieni, korkeintaan peukalonpäänkokoinen kuiva läikkä. Aluksi rasvailin, muttei se ole auttanut. Eilen terkkari huomasi eka kerran läikän (en koskaan muistanut kysyä asiaa käynneillä) mahaa mitatessaan. Läikkkä kun on sellaisessa kohdassa, etten ylety sitä näkemäään!

Terkkari neuvoi laittamaan ihan ohuen kerroksen jotakin kortisonpohjaista voidetta. Meinaan kaivaa Pantyson-tuubin tänään esiin.

Rv 39+3, läikkä ollut varmaan kuukauden.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat