Vierailija

vaan lasten takia. Minulla ja miehelläni ei ole juuri muuta yhteistä kuin lapset.Huomenna tapaan erään miehen jonka kanssa tunnettu jo kauan.(miehelläni myös peliä erään kans)Takuulla tulee naitua. Kannanottoja.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja voin sanoa että Wau. Ihana mies, mahtava vehje ja tiesi miten nainen tyydytetään todella. Ja vielä kaiken päälle ihana suutelia. Tuntu et jalat menee alta....jatkoja vaan muillekkin..suosittelen. :)

tosi hyvin sanottu, on fiksua ottaa ero, minun oli pakko ottaa toiset tai toinen mies halutti niin kovasti.

Olin juuri mennyt naimisiin, muutaman vuoden kuluttua oma mies ei herättänyt minussa enää kiimaa (syy on varmaan ihan omassa itsessäni), vaan halut heräsi ihan vierasta, kokenutta ihanaa miestä kohtaan, kun hän osasi niin hyvin käsitellä. Onneksi en ollut ehtinyt tehdä lapsia vielä aviomiehelleni. Oli pakko katsoa peiliin, ja oli kuin olikin minun otettava ero ja mentävä " naimaan" tämän himojen kohteen kanssa. Vaatii aika luonteenlujuutta tällainen pimpin orjana kulkeminen :-), mutta nyt olen kaiken kaikkiaan tyytyväinen. Olisin joka tapauksessa muuttunut omalle miehelleni tunteettomaksi munankipeäksi vieraita miehiä sulostuttavaksi lutkaksi. Biologia on biologiaa, ei vaan oma mies sytyttänyt, hirveän ikävää toisaalta.

illemmalla.Kiitos pääosalle kannustavista ja positiivisista kannanotoista.(itseasiassa luulin niiden olevan negatiivisia.) Ja lapset sitoo toistaiseksi vaikka eihän sitä tiedä kuinka kauan.Jotenkin tuntuis niin " hankalalta" repästä vaan irti. Mut kiva et täältä sai avun kun ei oikein kellekkään " tutulle" viitsi asioistaan " valittaa" . Palataan aiheeseen kannattiko, huomenna.:)

Siis siitä että olet käsittänyt että voihan sitä peliä kaksikin pelata.

Ja nautikin kunnolla!!

Edellisessä suhteessani pääsin seksisuhteeseen vieraan naisen kanssa ja täytyy sanoa, että kun siihen ei liittynyt muuta kuin seksiä, kiimaista, niin olipas namia..

mulla..naimisissa lapsia...ollaan vaan kämppiksiä, seksiä ehkä kerran kuussa, tai parissa, mies suoraan sanoen etoo mua, piereskelee, lihoo,eikä pidä ulkonäöstään huolta...siis todella yökkö..en vaan saa repästyä itseäni pois, lasten takia kait olen vaikkei se saakaan syy olla, anyway...tutustuinpa joitakin viikkoja sitten yhteen mieheen..sen jälkeen alkoi meikäläisen himot heräämään..ensin mailailtiin, chattailtiin...välillä useita tunteja kerralla, pikkuhiljaa ollaan oltu puhelimitse yhteydessä, siis joka päivä...kymmeniä kertoja...ja olen ihan koukussa ja ihan sekaisin, haluan sitä miestä niin paljon, ja se mua...saa nähdä mihin johtaa..ehkäpä juuri siihen mitä itse ehkä parhaillaan olet tekemässä (keskustelun avaaja) tsemppiä, koita jaksella, laita viestiä tänne ja kerro kaikki!!!!!!!!

Enää pari tuntia ja sitten.....Toivon vaan, ettei tulis pettymyksiä puolin ja toisin.Ettei menis " hyvä kaveri" . Jännittää kun koulutyttöstä....:)

siis en viitsi laskea, nyt on pieni vauva ja se laittoi elämän uusiksi. Raskaus, synnytys ja äitiys on ihanaa enkä halua petää miestäni enään koskaan. Vituttaa ja kaduttaa kun olen pettänyt siitä ei seuraa mitään hyvää kenellekkään. Ja olen monta kertaa miettinyt miksi? en osaa vastata siis en ole osannut sanoa EI! Suhteita on ollut pari, ja yhden illan juttuja 4. Mieheni tietää kaksi. Itsetunto on aika nollissa, mä olen tosi paska ja huono ihminen mutta suunta on tulevaan. Siis älä petä miestäsi vaikket häntä enään rakastakkaan, vaan ota ero ensin!!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat