Vierailija

Olipa helpottavaa kun asiasta puhuttiin. Itsellä ihan hirveät oireet. En ole fyysisesti kipeä koskaan, mutta todellla pahantuulinen, erittäin väsynyt, keskittymiskyky minimissään ja makeanhimo tuhoton. Mites muilla?

Kommentit (5)

Ennen kuukautisia nimensä perusteella, mutta tarkemmin. Voiko esim. sanoa montako päivää ennen kuukautisia ja kuinka kauan PMS oireet kestää? Millon ne siis loppuu?

Mulla ei ole ollu niin selvästi, että olisin pannu merkille, mutta kiinnostaa tarkkailla omia reaktioita. Ovulaation huomaan jo tosi hyvin, sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Joo ei se lääkäriä vaihtamalla parane jos ne ei oo samaa mieltä sen kanssa. Muuten tykkään että Phillillä tosi hyviä ja johdonmukaisia vinkkejä elämään ylipäätään.

Vierailija:

Lainaus:

Minua vain alkoi nyppiä, kun Dr Philin vaimo kertoi tutkivansa ensin itse oireita ja hoitovaihtoehtoja ja sitten menevänsä lääkärille kertomaan, mikä häntä vaivaa ja minkälaista hoitoa hän haluaa. Jos lääkäri on eri mieltä, hän vaihtaa lääkäriä! Dr Phil oli sitä mieltä, että vaimo toimi täysin oikein ja kannusti muita tekemään samalla tavalla.

Tottakai lääkärin kanssa saa keskustella eri hoitovaihtoehdoista ja esittää omia näkemyksiään oireista, mutta kai sitä lääkärinkin mielipiteen voisi kuunnella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan hillitön PMS-ketutus, agre nousi heti jos aamulla joku ajoi edessä alle nopeusrajoitusten, käveli töissä käytävällä edessä hitaasti tms :D. Nykytilannetta en tiedä kun kierto ei ole synnytyksen jälkeen vielä tasaantunut.

Ihmettelinkin että miten tuo mieliala raskausaikana ollut niin hyvä. Mutta siinähän se kun ei niitä karmeita ailahteluita tullut. Nyt olin taas lähes psykiatrille menossa kun olo oli niin kurja ja oishan se pitänyt tietää, että ne menkathan ne taas...aaargh...täytyy koittaa jotain homeopaattista hoitoa.

Minua vain alkoi nyppiä, kun Dr Philin vaimo kertoi tutkivansa ensin itse oireita ja hoitovaihtoehtoja ja sitten menevänsä lääkärille kertomaan, mikä häntä vaivaa ja minkälaista hoitoa hän haluaa. Jos lääkäri on eri mieltä, hän vaihtaa lääkäriä! Dr Phil oli sitä mieltä, että vaimo toimi täysin oikein ja kannusti muita tekemään samalla tavalla.

Tottakai lääkärin kanssa saa keskustella eri hoitovaihtoehdoista ja esittää omia näkemyksiään oireista, mutta kai sitä lääkärinkin mielipiteen voisi kuunnella!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat