Seuraa 

Heippa!

Ajattelinpa huhuilla muita turkulaisia mammoja. Itselläni pikkuinen tyttö (11/05) ja tuntuu, että olisi mukavaa saada jotakin ohjelmaa päivien ratoksi. Joskus tuntuu, että meinaa seinät kaatua päälle, kun tulee pönötettyä vain kotona tai pyörittyä vaunujen kanssa lähiympäristössä. Olen kaveripiirini ensimmäinen " lapsellinen" , joten samanlaista seuraa ei ole. Kaipaisin juttuseuraa muista äideistä. Onko täällä ollut jokin porukka, joka on kokoontunut silloin tällöin? Muistan nähneeni odotus-puolella joskus jonkin pinon.

-Pilkku & Typykkä 6 vkoa-

Kommentit (9)

Meillä myös vauva mallia 11/05 ja myös kaveripiirissä vielä lähes ainoa. Joskus olisi kiva saada seuraa esim vaunulenkille päivisin, kun välillä tylsä yksinään lykkiä samoja reittejä. Ja tietty muutenkin seura välillä kelpaisi!

Mulle voi meilailla osoitteeseen turkoosi-82@hotmail.com

Minäkin täällä Paimiossa asustelen, vieraalla maalla kuten MerryM :) Tosin olen jo reilun vuoden asunut, mutten tunne täältä ketään, Turusta muutettiin. Minulla on kolmen viikon ikäinen vauveli, vielä ei ole ehtinyt seinät kaatua päälle :) Mutta toki olisi kiva muihinkin äiteihin tutustua samalta suunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

muutettiin reilu vuosi sitten turun pohjoispuolelle (kaiketi?, ei ole kartta ihan hallussa ;) )

Olisi ihan kiva nähdä joskus porukalla jossain. Meillä on puolivuotias poitsu, joka on löytänyt peruutusvaihteen eli ryömii varsin omintakeisella tyylillään takaperin =)

Meidän kyläilyjä rajoittaa vielä se, että olen itse eläimille allerginen. Ei voida käydä kylässä, jos perheellä on koira/kissa/jne =(

hmm... Jospas minä kerron mailiosoitteeni ja pistäkää sinne viestiä ja koitetaan väsätä joku tapaaminen. Olisi oikeasti kiva nähdä muita lapsellisia ( tai siis vauvallisia ) ... Tuntuu, että ainakin meillä kaverit ovat melkein hylänneet meidät kun ollaan toistaiseksi porukan ainoa lapsiperhe =(

Ja tässä se mailiosoite: tfys@luukku.com

Meillä on ihan just 5kk täyttävä poika. Kotona oon kyllä viihtyny ihan hyvin,kun tuntuu askaretta riittävän :)

Mutta kieltämättä silloin tällöin ois kiva treffata muita mammoja! Auto kans silloin tällöin käytössä.

T.Apila

Muistan myös kyseisen pinon, taisivat käydä jossain kahvilla tms. odotuspuolella silloin.

Meillä pieni poika 10/05, muutimme kaksi viikkoa ennen pojan syntymää Turusta Paimioon ja olemme täällä aivan vieraalla maalla..

Tosin meillä on ajoittain auto käytössä, jos jotain ilmaantuu.. :)

Huhuu, kai siellä Turussa muitakin mammoja liikkuu?

MOI MerryM!

Täällä toinen paimiolainen äiti!

Olen 31v kolmen lapsen äiti. Lapset ovat 3v, 2v ja kohta 6kk. Jos tuntuu yksinäiseltä vieraalla paikkakunnalla ja haluat/kaipaat joskus seuraa, niin voisimme tutustua? Muutimme itsekin tänne vasta 4 vuotta sitten, mutta leikkipuistoissa olen aika hyvin tutustunut paikallisiin äiteihin ja pp-hoitajiin. Asumme sairaalalla päin.

Tiia

Mene ihmeessä MLL:n vauvaklubiin! Olen pari kertaa ollut ja siellä on tosi kivoja ihmisiä, ottavat kyllä uudenkin mukaan lämminhenkisesti. Varsinkin vauvojen puolella kun väki vaihtuu niin nopeaan kun vauvat kasvavat on aina uusia mukana. Menisin itsekin useammin, mutta noiden kahden isomman kanssa on niin rasittavaa vahtia niitä siellä enkä ehdi yhtään itse jutella eikä meillä aina ole autoa millä suhata. Jos mulla olisi vain vauva menisin varmaan aina sinne juttelemaan muiden äitien kanssa!

Hienoa huomata että en ole yksin täällä Paimiossa ;)

Oletteko käyneet MLL:n vauvaklubissa? Taisi olla tiistaisin..

En ole vielä uskaltautunut sinne kun en tunne sieltä ketään.. vaikka eihän sitä keneenkään tutustu jos ei sinne mene, oravanpyörä ;)

Me asumme täällä Terveyskeskuksella päin, eli toisella puolella ' kaupunkia' kuin tiia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat