Vierailija

Minä täysimetin sen 6kk, mu´tten imettänyt suositusten mukaan kahteen vuoteen, vaan lopetin lapsen ollessa 1,8kk ihan laiskuuttani ja mukavuuden halua.

Lapsi ei nukahtanut kúin rinnalle, herännyt kuin rinnalle ja elänyt kuin rinnalle..nyt vähän harmittaa ja kaduttaa. Olisin sen muutaman kuukauden pitänyt jaksaa vaikka päällä seisten.

Kommentit (8)

Missään vaiheessa ei olla täyumetykseen päästy, ei vaan tule tarpeeksi huolimatta lääkäkuurista ynnä muista poppakonsteista.

Suunnitelmani oli täysimettää 6kk ja siitä vuoden ikään. Kahteen vuoteen en todellakaan olisi imettänyt vaikka maitoa tulisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en viitsinyt nälkäistä ja isoruokaista lasta kiusata roikuttamalla tissillä kokoajan. Tähän ratkaisuun tietysti päädyin ihan laiskuuttani ja nyt olen korvaamattomasti tuhonnut lapseni mahdollisuudet olla sairastumatta lapsuusiän diabetekseen ja tehnyt vaikka mitä hallaa.

Osittaisimetän edelleen, en tiedä kuinka kauan. Lapsi nyt 7kk.

mutta mä oikeesti yritin että oisin voinu imettää toistakin pidempään, mutta kun mä sain tytöltä sienitartunnan, niin tuntui että koko nänni irtoaa kun yritti imettää. näytti myös siltä, iho kun oli revennyt lähet kauttaaltaan nännin ympäriltä. joten kahden kuukauden taistelun jälkeen luovutin. voin kuitenkin rehellisesti sanoa yrittäneeni kaikkeni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat