Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

oli niitä " vieteripötkö" -avaimenperiä :-)

Sivut

Kommentit (28)

värisellä kankaalla niihin paikat sisäpuolella, että NÄYTTÄIS ku pikkuhousut näkyis. Iskä ei oikein tykännyt... kaverilla oli toinen farkun lahje viilllelty ylhäältä alas asti vaakaviilloin.... ja se oli jo BAAAAAAAD ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jep muistan... Ja jossain vaiheessa kerättiin drPepper-korkkeja ja välillä lähdettiin Malmin OSTOPARATIISIIN viemään ostoskärryjä, joista sai 10 penniä kappale :-)))

Mulla oli semmonen vaaleanpunainen.

Mulla oli sellanen magneettipenaali joskus, josta nappia painamalla ponnahti teroitin, salalokero, ja sitten siitä sai vaihdettua päivämäärän...

Mun veljellä oli tautisesti He-Man-ukkoja ja aina houkuttelin sen ruikuttaa vanhemmilta uuden, jotta sain itsekin tilaisuuden saada jotain uutta " kun toinenkin saa" ... :-))

Hajukumeja, monitoimipenaali, iso paksu kuulkynä, jossa monta eri väristä terää, kynä, lyijytäytekynä, läpinäkyvä lyijykynä, missä semmoisia teriä sisällä (muistaako joku?), teinari tai spurtti ja kuviollista kontaktimuovia.

Teinarit ja rock-kalenterit tulivat juuri silmieni eteen. Samoin kaikki ne ihanat penalit, jotka olivat täynnä todella tarpeellisia kyniä, kumeja, klemmareita ym. tilpehöörää!

ja noita tutteja olis silloin yhteen vaiheeseen, ala-asteella farkuista piti repiä ulkosaumat auki, ja tehdäkivasta kankaasta levennykset...huimat. , ylä-asteella farkkuihin koijoiteltiin pysyviä tekstejä ja ommeltiin kaikenlaisia kuvioita,

Ja sitten kaikenhajuisia pyyhekumeja.. peltipenaali.. Ja sitten sellasia muovitutteja ja trolleja roikkui repussa. Ja sitä en vieläkään ymmärrä, miksi kummassa housunlahkeissa piti olla hakaneuloja? :D

Tutit ja trollit oli mullakin ja magneettipenaali ja spurtti, aiemmin teinari. Eli hyvin trendikäs oon ollut. Sen jälkeen muutama vuosi, eli 90-luvun puolivälissä, vähä ennemmin, piti päästä baareihin ja mitä olikaan päällä.... Intianpuuvillahame, nilkkoihin asti ja sen kanssa pooloneule ja joku iso puukoru tai Kalevala-koru ja ne kangasmaiharit missä oli julmettu " traktori" pohja. Kaiken kruunasi vihreän-ruskea pepitaruutuinen bleiseri..... Ei tarvi ihmetellä kuinka sitä pääsikin 16-vuotiaana kovasti jo sisälle raflaan. Toki jos näytti nelikymppiseltä, niin miksei. Ja tää oli aika yleinen trendi.

Spurtti-kalenteri oli, kaksipesäinen mankka , jolla sitten äänitettiin kavereilta hyviä biisejä. Hajukumit ja monivärinen kuulakärkikynä mullakin tuli mieleen.

Neonkeltainen takki ja vaaleat farkut purkkareiden kera.. kääk mikä tyyli. Farkut piti repiä heti hajalle ja kirjoittaa täyteen mitä ihmeellisimpiä asioita.

Slämäri-vihko on vissiin sama kuin mielipidevihko, siihen kirjoitettiin nimi ja jokin tunnusmerkki. Jokaiselle sivulla kysyttiin jotakin typerää esim. hiustesi väri, äitisi nimi jne.jne :))))

Isoja ja kirkkaavärisiä muovikorviksia mulla oli kans. Studio Linen muotoilutuotteet ja Body Shopin kiwi-huulirasva, nam... Kiplingin reppu oli kans in, Leviksen farkut, duffelitakki,

Trollit ja tutit roikkus kaulassa ja vielä parempi, jos tutti oli ihan oikea..;)) Valkoinen röyhelöpaita ja liivi siihen päälle ja eikun baariin...

Marimekon penaalit,

Bodyshopin huulirasvat oli etenkin suuri hitti. Niitä muovisia tutteja, mitkä joku jo mainitsi, oli kaikilla kaulassa ja avaimenperissä ym. Kymppikynät piti olla kanssa, niillä sai tehtyä niin kivoja alleviivauksia kirjoihin..

Kakspesänen mankka oli tärkee. Voi jee.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat