Vierailija

Pari päivää ennen uuden vuoden aattoa kävin paikallisessa K-kaupassa. Kun sitten olin ottamassa erästä leikkelettä hyllystä, niin tarkistin varmuuden vuoksi viimeisen käyttöpäivän, joka oli 15.12.2005. Otin sitten 13.1.2006 olevan leikkeleen ja palautin tuon vanhentuneen myyjälle.

Tänään taas ostaessani leikettä huomasin, että tiskillä oli vain kolme kyseistä leikelettä ja kaikissa viimeinen käyttöpäivä 31.12.2005. Palautin taasen nuo tuotteet myyjälle ja sanoin, että toin nämä tuotteet, ettei kukaan vahingossa ota vanhenutta tuotetta.¨

Jos kolmannen kerran samaa toistuu, niin kannattaako valittaa kaupan pomolle? Viimeinen käyttöpäivähän tarkoittaa, ettei tuotetta saisi jälkeen käyttää, tosin kuin parasta ennen merkintä.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mua niin kyrsii, tuntuu että se olis lähes kokonaan mun vastuulla varmistaa ettei vanhoja tuotteita oo esillä.

eikä niitä parasta ennen-päiväyksellä olevia tuotteitakaan saa myydä enää sen päivämäärän jälkeen, vaikka ne kuin näyttäis ihan hyviltä.

momentti:

Lainaus:

hyllyjen " perkaaminen" on aina iltavuorossa jonkun vastuulla. pomon on hyvä tietää jos eivät hoida hommiaan. edesvastuutonta.

aattelin sitten vaan että oli jotain eri mausteita, kun oli joku uus maku. tulin sitten kuitenkin kattoneeks päiväystä ja meinasin saada slaagin. ei nyt muuten olis ollu mitään, mutta kun nyt sattumoisin olin silloin raskaana, niin hiukkasen meinas hysteria iskeä.

Vierailija:

Lainaus:

Ymmärrän et joskus voi jäädä esim. päivän vanha tuote hyllyyn, mut et noin vanha! Hyi helv... Sinuna ilmottaisin kaunnan terveystarkastajalle! Tuskin kauppiaalle sanominen mitään auttaa noin räikeissä tapauksissa.

Ymmärrän et joskus voi jäädä esim. päivän vanha tuote hyllyyn, mut et noin vanha! Hyi helv... Sinuna ilmottaisin kaunnan terveystarkastajalle! Tuskin kauppiaalle sanominen mitään auttaa noin räikeissä tapauksissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat