Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (11)

Yleensä pikkuasioista, kun mies jättää aina pyykkinsä lattialle tai tyhjät limppapullot pleikkarinpeluun tai telkan katselun jälkeen seisoskelemaan ympäriinsä. Mies ei motkottele mistään vaikka aihettakin olisi.

Ja aiheen ovat mielipide-erot! Poliittiset kannaotot jne.. Hän on " aina oikeassa" ja minä haluan aina vängätä vastaan kaikesta, joten ollaan kiva paketti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta onhan sitä samojakin asioita.. Oikeastaan huomaan usein, että väitellään asiasta, josta ollaan ihan samaa mieltä loppupeleissä. Siis väittelemisen ilosta!

(Oikeinkirjoitus ei toimi näin myöhään.)

Sanallista suukopua melkein päivittäin, Kumpikin nalkuttaa toisille pienistä asioista, isompia " oikeita riitoja" jotka vaativat enemmän selvittelyjä, noin kerran kahdessa kuukaudessa.

Meillä nahistellaan kotitöistä, rahasta, jos toinen roikkuu netissä kaikki illat, harrastusten ajankäytöstä...

No siinäpä ne yleisimmät syyt.

riitelyksi menee ehkä kerran viikossa. Aihe yleensä kummalla on ollut raskaampi päivä=kotiaskareiden ja lastenhoiton jako. Niin ja mun mässääminen, aina muka keksit ja muut herkut hävinny kaapista.

Vierailija:

Lainaus:

Ja aiheen ovat mielipide-erot! Poliittiset kannaotot jne.. Hän on " aina oikeassa" ja minä haluan aina vängätä vastaan kaikesta, joten ollaan kiva paketti. :)

Tuo on ihan kuin meidän suhde!

Vastakohdat täydentävät toisiaan... my ass :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat