Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja tissit. Itse olen parikymppinen ja painovoima alkaa jo voittaa :(

Kommentit (22)

kun me oltiin teinejä, mahtui koko yläasteelle vaan pari " läskiä" , ei silloin tytöt vaan olleet lihavia!!!

Nykyään lähes kaikki teinit on niin lihavia, että pahaa tekee!!

Mutta ei sillä, ihan kivaa olla " vanha" ja yhden lapsen äiti ja huomata että paremmassa kunnossa kun naapurin 15vee:)

45 eikä roiku vielä mistään. Naamasta toki näkee iän mutta ekat rypyt on tulleet vasta parin viimevuoden aikana. Kroppa kiinteä ja hyvän mallinen ilman urheilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muistaisin omilta kouluajoiltani, että koulumme 200 oppilaasta olisi korkeintaa 5 oppilasta ollut ylipainoisia. Nykyään vastaavasti heitä pitäisi olla 60!

Enkä minä ainakaan tunnusta, että paheksun, jos joku tavismummu käyttää teinivaatteita. Kyllä saa ihminen itse päättää mitä päälleen vetelee, ei kuulu kellekään. Ja hörhö-look se vasta kiva onkin, esim. tämä Outi Heiskanen.

Toisaalta ei ole ikävä sitä anoreksiabuumiakaan, se oli aika kauhea myös. Joku kultainen keskitie olisi hyvä, terveet, hyväkuntoiset lapset, jotka syövät kunnon aterioita ja pitsaa ja sipsejä, nameja ja limuja vähän vähemmän.

Jos ei polta eikä juo (liikaa), urheilee, ulkoilee, nukkuu, syö terveellisesti, niin kyllä sitä kolmikymppinenkin voi näyttää hyvältä. Itse harrastan juoksua, kyllä siitä saa aika kivan, piukean kropan. Rinnoista näkee kyllä, että monta lasta on imetetty, mutta se on elämää!

34 v.

Raskauksien jälkene maha on litteä ollut miltei heti. Toki eron huomaa, jos vertaa kroppaa siihen, mitä se oli 16-vuotiaana. Nyt kolmevitosena se on kuitenkin parempi kuin keskimääräisellä kaksikymppisellä synnyttämättömällä. En tajua, että miten nykyajan nuorilla teinitytöilläkin on niin järkyt pömppömahat...kai se on se siideri ( ennen ei juotu niin paljon ja usein). E-pillereitä ei myöskään käyettty niin nuoresta kuin nykyään. Elintaso ei ollut niin korkea, ei tosiaan ollut varaa käydä jossain Mäcissä syömässä joka päivä yms ( vaikka olsi tehnyt kesätöitäkin yms)

Kroppa on nyt 28-vuotiaana parempi ja seksikkäämpi kuin koskaan! Vaikka on kolme lastakin. Kroppa jopa parempi kuin monella näkemälläni teinillä...

Vierailija:

Lainaus:

Ja tissit. Itse olen parikymppinen ja painovoima alkaa jo voittaa :(

... mutta liikunta, ruokatavat ja geenit. Itse olen juuri täyttänyt 29 ja olen ehkä nyt elämäni parhaassa fyysisessä kunnossa. Tosin ammatti on liikunta puolelta, niin saa työpaikan edutkin!!

Huvittaa kun pihalla huutelevat mulle ja haukkuvat läskiksi. Millaisia mahtavat itse olla minun iässäni ja muutaman lapsen rikkaampana kun lähtökohdat on jo noin heikot. Itse kun olin todella laiha teininä eikä meilläpäin kukaan olisi edes kehdannut olla sellainen pallo kuin esim. nykyajan tytöt on.

kadulla takaapäin IHAN teini. Käyttää tod. nuorekkaita vaatteita, hiukset on nätit ja hoidetut ja on todella pitkä ja laiha. Ällistyttävä näky.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat