Seuraa 

Olen reilusti ylipainoinen 2 pienen lapsen äiti. Mieltäni on jo pitkään houkuttanut joku klubi jossa olisi muksula minne lapset viedä siksi aikaa kun itse jumppaisin tms.

Mutta aina lähteminen kaatuu siihen etten löydä klubilta ketään vähänkään ylipainoista ihmistä... tunnen itseni jättiläiseksi muiden joukossa.

Tarkoitan esim. elixia, danafitness jne... nehän suorastaan pursuavat hyväkroppaisia kuntoilijoita.

Oletteko te ylipainoiset laihduttajat uskaltaneet mennä?? teitä en ole ainakaan nähnyt. :(

lähes epätoivoinen,

elea

Kommentit (8)

Että tottakai uskaltaa mennä! Mukaan vaan! Jos joku katsoo kilojesi perään, niin lyön vetoa että se katsoo vieressä olevan 50kg naisenkin kilojen perään! Nykyään kuntokeskusten ilmapiiri ja treenarit on muuttuneet entistä enemmän hakemaan hyvää oloa treenaamisesta! Ei niinkään pelkästään ulkonäöllisiä seikkoja! Jos joku on Tikkurilan Finnbodya ajatellut, niin minusta voisi saada seuraa! =)

Voi toivottavasti uskallat mennä!

Salilla, jolla itse jumppaan, käy monen näköistä ja kokoista liikkujaa. Ei salit ole vain hoikkia varten, ei muuta kuin pää pystyyn, lenkkarit esille ja hikeä kehittämään!

Liikunnallista kevään odotusta!:):):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiva että otit tämän puheeksi. itse olen pohtinut jo kauan samaa. enkä ainakaan vielä ole kuntosalille kehdannut mennä.

tietääkö kukaan Espoosta mitään pullukka-ystävällistä liikuntapaikkaa?

Minä käyn Danafitnesissä ja voin kyllä kertoa, että sieltä löytyy ihmisiä laidasta laitaan. Eli ei kannata jättää kuntoilua väliin sillä perusteella ettei ole jo valmiiksi laiha.

Ihmiset tulevat sinne treenaamaan, ei arvostelemaan toisten kiloja.

Leppävaaran klubeista suosittelen Danafitnessiä, siellä on kivat ohjaajat, hyvä hoitaja lapsille ja monipuolinen tarjonta.

Hei, Ilman muuta. Sinne vaan, siellähän sitä paino tippuu ja kunto nousee. Suosittelen kysäisemään kunto-ohjelman tekoa, niin pääset sopivaan vauhtiin ja kohdistettua harjoituksen siihen mihin haluaisitkin. Kunto-ohjelman ja opastuksen avulla teet myös liikkeet oikein ja riskittömämmin (ts. oikeat liikeradat, jotka eivät kuormita esim. niveliä väärin) ja siten saat myös parhaimmat tulokset aikaan. Ei muuta kuin salikamat kassiin :-)

Itse olen vuosia käynyt kuntoklubilla ja olen lihava. Kuntoilusta tulee hyvä olo - lihavallekin. Itse menen mieluusti aina eturiviin, koska sieltä näkee parhaiten ohjaajan. Saavatpahan muut jumppaajat katsella meikäläisen kiloja ;-) Koskaan en ole kuullut minkäänlaisia kommentteja kiloistani.

Varaa ihmeessä aika kuntoklubin esittelyyn hetimiten, jotta pääset alkuun. Oikein mukavia liikuntahetkiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat