Vierailija

Olen mukana yhdessä terveysprojektissa työpaikallani ja siihen kuuluu painontarkkailu yhtenä osana.. No..

Olipa vuosikontrolli eilen, ja sanoin jo ennen vaakalle pomppaamista ne hyvät syyt, minkä takia paino onkin noussut, eikä laskenut, kuten tarkoitus olisi.. Eli joulu herkkuineen takana, lapset 2 viikkoa sairaana = työmatkaliikunta pois ja muukin lenkkely minimissä, mikä tekee mulle paljon hallaa sekä kk-kierron painavin päivä. Kerään nestettä helposti, ja menkat tuottaa 5kg usein lisää mulle.

Mutta ei... th:n oli pakko vääntää veistä haavassa ja alkaa tinkaamaan mun syömisiä, määrää ja laatua. Niinku _mitä_ sä oikein syöt päivän mittaan kun tää sun paino menee ylöspäin.. Siis tosi ikävä takapakki tälle projektille.. Mites tuo alko-puoli, olisko siellä sitten karsittavaa..

Olisin kaivanut lähinnä sitä tsemppaamista ja vakuuttelua, että se on tilapäistä ja tilanne tasaantuu kun päästään normaalirytmiin.. Ruokavaliohan meillä on rukattu uuteen uskoon ja sitä olen noudattanut melko tunnollisesti - joulua lukuunottamatta.. tuli oikeesti tosi paska fiilis, tekis mieli pudottautua koko hemmetin projektista veke, etten heidän tilastojaan sotke enempää.

Kommentit (1)

Ihan selviö, että elämän tilanteesi on nyt aiheuttanut sinulle stressiä ja painon nousua. Joskushan se menee myös niin, että kun aloittaa laihduttamisen niin ensin mennään ylös ja vasta sitten alaspäin.

Terkkarillesi voit sanoa, että kiitos tuesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat