Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mitkä merkit ja mallit on hyväksi havaittu ja mitkä ovat huonoja!Itselläni melko pienet rinnat (jotka tietenkin imetyksen myötä vähän kasvavat) ja muutenkin olen hoikka.

Sivut

Kommentit (21)

Kaarituettomia minä en kyllä päälleni laita, olen kokeillut ja tuntuvat huonolta. Ehkä tottumis kysymys kun en normaalistikkaan ole koskaan kaarituettomista tykännyt.

HM:n liivit ovat olleet tosi huonot!!

Ostin kaarituettomat Triumphin liivit, ovat olleet vuoden käytössä ja voin suositella. Kappahlista ostin yhdet kaarituelliset, olivat edulliset ja kivan näköiset, mutta ei yhtä hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parhaat ehottomasti. Omistan myös yhet kappahallin kaarituelliset, mutta ei tosiaankaa niin hyvät ja en saa " läppää" koskaa yhellä kädellä kiinni.

Nämä triumphit on tosi hyvät päällä ja näppärät avata ja sulkea. Prismasta ostin yhet, makso n.25e ja halpahallista toiset, olivat pari euroa halvemmat.

Eli tää ei oo varsinainen kehu eikä haukku. Itse etsin kuumeisesti aikoihaan (eli viime keväänä) puuterinvärisiä kaarituellisia liivejä, turhaan! Tykkään käyttää vaaleita paitoja enkä tykkää yhtään kun liivit näkyvät paidasta läpi (käytän yleensä aina puuterinsävyisiä liivejä tai sellasia etteivät läpi kuulla). Piti tyytyä vaaleisiin kaarituellisiin, olen isorintainen ni tuista en voinut tinkiä, väristä piti tinkiä. Ostin netistä Babyidealta mustat imetys/urheiluliivit joissa on yhden käden kliksit mut nekään ei oo niin tukevat kuin tahtoisin joten ne jäänee odottelemaan urheilusuorituksia... Noppieksella oli puuterit muttei tukia. MOnet tuettomat mainostavat itseään että ovat tosi tukevia mutta mikään kangas eikä kudos oo yhtä tukeva kuin itse kaarituki. JOs joku tietää mistä (netistä tai kaupungista, liikkeestä) puuterinvärisiä kaarituellisia sais, laittakaa ihmeessä viestiä tänne; ostan ne jo seuraavaa raskautta/imetystä varten varastoon! Tällä hetkellä imetän vielä mut oon luopunu varsinaisista imetysliiveistä; pulautan tissin aina liivin laidan yli. Liivi kärsii ehkä siinä vähän mutta eivätpähän näy paidan läpi!

Eli nuo Carriwellin dropcupit ovat ihanat. Tosin kannattaa ottaa huomioon, että ovat tosi pientä kokoa! Minulla (liivikoko normaalisti n C75-80) XL mahtuu juuri ja juuri...

Ja haukkuja. Ostin H&M:stä halvat liivit ja huomasin kyllä, miksi ovat halvat... Eivät tue eivätkä pysy paikallaan. :P Ilmeisesti täysin rinnattomille suunniteltua mallia...

Yöt nukun ilman liivejä ja kylven maidossa, koska jostain syystä liivit kuin liivit tuppaavan puristamaan ja aiheuttamaan möykkyjä rintoihin.. :P

Monet hyvätkin liivit saa ohjeen mukaan pestä vain 40 asteessa, joten ne eivät ole mielestäni niin hyvät. Esim. Triumphin Mamabel-liivit ovat 40 asteen liivit, mutta Lindexistä löysin Triumphin melkein samanmalliset liivit, jotka saa pestä 60 asteessa. Ovat puuvillaiset, tukevat ja istuvat. 60 asteen valkopyykkiä on näin vauva-aikana tosi paljon, joten liivejä tulee pestyä siinä samassa. Toki 40 asteessakin voisi, mutta lähtee pöpöt paremmin... Kokemuksesta tiedän, että 40 asteen liivit kulahtaa nopeasti, jos pesee 60 asteessa.

on aivan loistava! Avattavalla kupilla ilman kaaritukia ja turhia saumoja. Yökäytössä aivan ihana, pysyy liivinsuojat kohillaan just eikä melkeen. Voi tilata esim.

http://www.taikapilvi.com

Suosittelen, hintaa noin 26e.

Raskausaikana ostin tosin ite urheiluliivit, koska ne on myöskin kupittomat eikä siten rantut rintojen vaihtelevalle koolle. Ne on myös erittäin tukevat, kun ovat liikuntaa varten tehty. Olivat loistava ratkaisu! Käytän niitä edelleen silloin kun muut liivit on pesussa, niissä ei vaan liivinsuojat pysy kohillaan varsinkaan yöllä.Huom! Kunnollisiin liiveihin kannattaa satsata, vähentää rintojen aristusta ja kudosten venymistä ja tuntuu itsestä hyvältä kaiken muun väsymyksen keskellä. Käytännössä tarvii useampia kappaleita, maito tahtoo roiskua ja hapatessaa haisee erittäin hyvältä...

Älä osta kaarituellisia!

Erehdyin yhdet ostamaan ja ei niitä voinut käyttää kun tissien koko muuttui koko ajan ja olivat varsinkin alussa tosi herkät.

Molempien poikien imetysajan olen käyttänyt kaarituettomia Mamabelleja (pikkukakkosta imetän yhä),. Ovat ehdottomasti parhaat! Sivussa olen kokeillut KappAhlin ja Lindexin liivejä, mutta ovat aivan surkeita noihin Triumpheihin verrattuna. Suosittelen sijoittamista laadukkaisiin liiveihin! Itsellä noita on kaapissa kolmet... :o)

Mulla oli alkuun käytössä Triumphin kaarituelliset, pitsiset. Ne oli hyvät. Öisin samanmerkkiset tuettomat, ne on tosi pehmeet.

Raskausajan alushousuista ehdottomasti ykköset Carriwellin pöksyt mitkä kasvaa mahan mukana! (Sori, aiheen vierestä...)

Noppies (ainakin Bebesistä Helsingistä saa) on ollut minulle hyvä (olen pienirintainen), musta liivi ei ole edes yhtään kulahtanut ahkerassa käytössä (valkoinen on kyllä mennyt aika nuhjuisen näköiseksi). Ei ole mitenkään tuettu malli, mutta trikoo on niin napakkaa että tukee meikäläisen rinnanympärystä riittävästi :).

Ajattelin myös, että nämä ehkä käyvät sporttiliiveinä imetyksen loputtua (jos ei sitten se kuppikoko aivan tyystin itseltä siinä vaiheessa katoa *hih* :). Ovat huippumukavat päällä, ei kiristä eikä purista yölläkään (joudun pitämään liivejä koko ajan, koska vuolaan herumisen takia on käytettävä liivinsuojia, jottei ympäristö lainehdi maidossa :).

Mulla Vantaan Variston Lastentarvikeliikkeestä ostetut kahdet Anita Maternity imetysliivit. Siellä oli useampia malleja, mutta meikäläiselle isorintaiselle parhaat olivat näät. Hinta 50¿ kieppeillä, aukeavat samoin yhdellä kädellä pimeässä napsauttamalla. Tosi kätevät. Joka pv toiset kuivumassa ja toiset päällä. Huolettomat, tukevat, napakat ja huomaamattomat päällä. Lisäksi pitsiset kuppiosiot, ettei tule juottokone-olo. edes jotain naisellista päällä :)

Suosittelen! Valikoimissa oli valkoisia ja mustia.

ehdottomasti parhaat. Olen käyttänyt useita merkkejä. Kaikki muut heitin kakkosen jälkeen roskiin, vain Anitat säästin.

Ovat hinnakkaampia, mutta kannattaa ostaa.

on jo toisen vauvan kanssa käytössä, ovat nätit, kätevät käyttää ja mukavat päällä. Käytössä sekä mustia että valkoisia. Minulle sopii ainakin ihan hyvin eikä kaarituet ole painaneet tai tuntuneet mitenkään ikäville.

Tilasin Taikapilvestä Carriwellin Drop Cupit, jotka on tosi tukevat ja hyvät! Venyvät hyvin rintojen mukaan. Lisäksi tilasin sellaiset " yökäyttöiset" , eli vähän kuin topin. Sen kanssa tosi ihana nukkua, eikä tarvitse nipsutella, kunhan vähän nostaa vaan saumaa. Drop Cupit oli jotain 25eur ja tää toppimalli n. 12eur, ei kalliita mielestäni. Suosittelen!

Lisäksi mulla on yhdet Anitan liivit, jotka sitten maksoivatkin yli 30 eur. Mutta käytin niitä jo odotusaikana. Hyvät, tukevat, siistit.

Ja ihan kotikäytössä H&M:ltä tilatut liivit, jotka malliltaan mulle tosi huonot; rinnan saa ulos, vaikkei nipsauttelis kuppiakaan... Eivät tue esim. lenkillä yhtään.

Näätä77

Aika pitkään napakkana säilyneet, tosin nyt alkanut mennä hermo niihin vanhimpiin ja kulahtaneisiin kun valuvat eikä suojukset aina pysy niissä.. Oikein ottaa pannuun kun on niin saita mamma ettei itselleen mitään ostele. Kunnon liivit kyllä ansaitsisin :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat