Vierailija

Itselläni on 8cm siis juhjakunnossa ja on toki ollut paljon seksikumppaneita. Mutta olen aika pettynyt naisten käytökseen toki moni on hoitanut hommat kunnialla läpi mutta sitten on niitä kun rupee nauraa ja sanoo ei tuu onnistuu et sinä tolla mitään tee. En minäkään rupee arvostelee esim jos naisella pienet tissi tai nauraa, tuskin kovin moni mies niin tekee. Pitääkö miehellä aina olla joku mahoton lerssi että kelpaa?????

Kommentit (8)

oikein hyvä koko. olen harrastanut seksiä miehen kanssa, jolla oli just n. 8-10 cm erektiossa, ei oikein ollut mun juttu. olen saanut kokea TODELLA suurenkin peniksen, 25 cm, ja se jo sattui, mutta silti oli aikas ihanaaa.. ja kaikki nämä miehet ovat olleet afrikkalaisia.olen siis naimisissa afrikkalaisen kanssa. ja seksi on hyvää yhdessä. nämä aiemmat oli ennen avioliittoa. niin suomalaisissa kuin kaikissa löytyy iso- ja pienimunaisia yksilöitä. toiset naiset nauttivat koosta riippumatta, mutta minä kyllä haluan, että tunnen miehen sisälläni kunnolla. enkä ole mikään löysäpimppa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos nainen on noin höhlä, niin rupea arvostelemaan vaikka sen rintoja. Kyllä " vikoja" löytyy jokaisesta riittävästi, että vastaiskun saa aikaseksi. :)

tuollaiset naurajanaiset ovat ihan sivistymättömiä. Sitä paitsi eihän tuo nyt mikään lilliputtipenis ole. Jos ymmärsin oikein kalusi ainakin seisoo kunnolla, se ominaisuus on ihan yhtä tärkeää kun nuo strategiset mitat. Ei muuta kuin sukeltamaan fiksumpien naisten keskuuteen :-)

Minullekin on naurettu paljon, koska omani on noin 12cm pitkä. Olen kuitenkin ajatellut, ettei vika ole minussa, vaan että nämä naurajat ovat ikuisesti keskenkasvuisia naisia.

Rakkaudella Masa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat