Seuraa 

Kommentit (9)

Pikainen pinoutuminen..

Tein tuossa uuden ovistestin ku tein pari päivää sitten yhden ja tuli haamu..nyt tänään oli sitten kaksi melko vahvaa viivaa eli eikös se sitten tarkoita sitä että ovis ois nyt näillä main?? 2 kertaa olen nyt testaillut, ikinä ennen en ole testejä käyttänyt. Ois kiva alkaa yrittämään mutta pitäisköhän mun tosiaan odottaa niitä menkkoja ensin. Kun ei vieläkään ole näkyny sitten sen keskenmenon.. Mulla ei ole mun kierrosta hajuakaan. Tuota ovistakin aloin vaan ihan kokeilemaan että mitäs nuo tikut näyttää..Tänään tuli sellaista venyvää limaakin..yök! R-testin tein silloin viime torstaina ja näytti negaa.

No joo..aika näyttää..tulis vaan ne menkat!!!

memmuli

Yoginos: En tiedä, toivottavasti näet tämän viestin vielä vaikka olenkin näin myöhään liikenteessä. Mutta minulle saa kirjoitella! Minä myös rakastan kirjeitä, jotenkin ne on niin persoonallisia! Mitenkäs se sitten onnistuu... Sähköpostiosoitteet ensiksi vaihtamalla???

Tässä tulikin aasinsilta galluppiin... Minä harrastan laulamista ja vatsatanssia, käsitöitä ja kirjeenvaihtoa... ;) Ja taas yksi paljastunut säde lisää...

Minulla olisi kp 14, jtp-tekniikka ollut käytössä. Ei estänyt minun flunssat, ei mikään, mutta nyt kun miehellä on flunssa niin meni taas ihan plörinäksi. Jospa meistä ei ole vanhempia tarkoitettukaan, kun aina oviksen aikoihin meile tulee vaikka minkä näköistä estettä ja yritystä on jo ihan liikaa... Toivottavasti tämä nyt vähän positiivisemmaksi muuttuu lääkärillä käynnin jälkeen tai minä vaivun jo oikein tosissani synkkyyteen!

Mutta nyt menen nukkumaan! Öitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=navy]Huomenta vaan!

Onpa täällä ainakin vähän kurja keli :/ ei viitsitä uloskaan lähteä, kun on märkää ja tuulista.

Pyry: HIPHURRAA!! Kyllä siellä siis jotain tapahtuu! Tänä iltana vedät tv:n johdot ajoissa irti seinästä ja mars ukko makuuhuoneen puolelle!! ;) Eiköhän ne viivat vahvistu lähippäivinä! bdbdbdbd

Villis, tervetuloa testailijoiden sankkaan joukkoon! Luvassa ainakin harmaita hiuksia... ;D tsemiä sinnekin!

Eiliseen pinoon oli taas eksynyt syyskeijuihin hakeutuneita... ;D No, kyllä se parin viikon sisään helpottaa, kun syyskuun piinailijat loppuu ja marraskuukin tulee kuvioihin. Jos täälläkään enää sitten ketään enää on..? Uusia plussa-aaltoja odotellessa! ;)

Odotuspuolella samaa sekavuutta havaittavissa, joku taannoin luuli tulleensa syyskuun odottajiin mutta alkoi ihmetellä että miten joillain voi olla yli12 viikkoa jo (" montako viikkoa syyyskuussa oikein on ?!?!) ;D No, sellasta sattuu. :)

Omaan napaan ei uutta. Ei sitten mitään. Onko se sitten hyvä vai huono merkki, enpä tiiä. :O Pyysin miestä heittämään veikkauksen onnistumismahdollisuudesta ja sanoi 33%... Tosi luottavainen siis ;D Mä nyt kuitenkin sanon sen fifty-sixty mattia lainatakseni, :D

Ei mulla mitään asiaa taaskaan ole, joten tässä tämänkertaiset. :)

Palaan kuitenkin myöhemmin katsastamaan, onko muita löytynyt paikalle..

-Jedelede

ps. Olivialle piti eilen vielä lähettä plussasäteitä, toivotaan että tuntemukset ois nyt SITÄ!! (olihanse olivia... *yrittää muistella* toivottavasti! ) Ja tietty kaikille muillekin, itseni mukaanlukien ;D

[quote]

~~++ ~~++ ~~++ *tsupsis tsupsis*

Niin se tämäkin viikko lähenee loppuaan...!

Olin eilen entisten koulukavereiden kanssa ulkona syömässä ja voi hyvänen aika, kuinka erilaisia saman ikäisten ihmisten jutut voivat olla. Olen kyllä tosi tyytyväinen, että minulla on mies ja lapsi ja ihana oma koti, vakkarityöpaikka jne... Kaverit kertoivat innoissaan kuinka monta " hoitoa" kullakin oli ollut ja missä baarissa kuinka montaa kertaa he olivat olleet.

Mutta mutta...

[color=red] Pyry: [/color] Miehet on miehiä! Meillä mies hermostui eilen, kun on koko alkuvuoden päässyt saman peiton alle vähintään joka toinen päivä ja eilen en sitten enää jaksanutkaan samaa tahtia. Raukka luuli, että koska alkuvuosi on menty tällä tahdilla, että koko loppuvuosi olisi samanlaista. Toivossa on hyvä elää!

[color=red] Jede: [/color] Ei lapsen tekemiseen prosentteja tarvita... 1 pieni simppa riittää ja jos laskee todennäköisyysprosentteja koko simppalaumasta, niin todelliset onnistumisprosentit ovat hieman pienemmät kuin 33 % :o) Jokainen " tsäänsi" on mahdollisuus!!

[color=red] Villis: [/color] Lapset onneksi sopeutuvat aika nopeasti! Meillä typy meni vähän reilu 1-vuotiaana päiväkotiin ja alku oli kyllä todella takkuista. Äidin sydän särkyi kyllä useaan otteeseen! Tsemppiä!

[color=red] Yoginos: [/color] Kirjeiden kirjoittaminen olisi ihanaa! Joskus nuorempana minullakin oli monia kirjeystäviä, mutta aikojen saatossa sekin on jäänyt.

[color=blue] G-vastaus: [/color] Harrastukset...? Mitä ne ovat... :o) Lapsen myötä on harrastuksiksi oikeastaan jäänyt vaan kaupassakäynti ja puistoilu. Jos aikaa olisi haluaisin aloittaa uudelleen rakkaan harrastukseni eli jalkapallon pelaamisen.

Kamala aamu. Poika jäi itkemään kun jätin hoitoon. Hoki vain " mennään, mennään" . Ties minne olis halunnu. Voi surku. Ei auttanut kun lähteä vain ja laittaa ovi kiinni. Huoh. Eilinen nukutus meni jo vähän paremmin ja ei kestänyt kuin n. 20 min. Meillä kun noi illat ja yöt takkuaa tuon hoidonaloituksen takia. Mutta itse hoitopäivät ovat sitten sujuneet hyvin (ainkin hoitädin mielestä).

Pyry: Jesh, kyllä se ovis siellä kolkuttelee jo ovia! Tosiaan täytyy olla onnellinen että ovis ylipäätään tapahtuu kun eihän se joka kierrossa tule. Nyt vaan vaalitentit nauhalle ja hus vällyjen väliin!

Minäkin sitten laitoin ovistesti-tilauksen vetämään mammaksi.fi:stä. Tilasin sen paketin missä oli 10 ovistikkua ja 2 r-testiä. Tikutukset pitäis aloitella vasta viikon päästä, joten tässä ei nyt tapahdu hetkeen mitään. Tätikin kun on vielä kyläilemässä.

Nyt päivän töiden kimppuun!

Villis

En edes muista mitä silloin kommentoin kenellekin. Joku ainakin metsästää ovista samoin kuin minäkin. Vielä tänään ei tullut kahta vahvaa viivaa. Laskujen mukaan ovis oliskin pe tai la, saa nähä mitä huomenna näyttää. Lämpöjen mittailusta ei enää mitään hyötyä, kun flunssa taas painaa päälle, johan olinkin viikon kunnossa ja sain hiihtovireenkin päälle. Ei täällä kyllä kelitkään suosi.

Memmuli: toisille on lääkäri sanonut, että saa heti yrittää uutta raskautta. Tietysti jos niitä ei ole, on lasketun ajan laskeminen hankalaa, mutta selviäähän se sitten ultrassa. Jos sun keho toimii ja ovuloi niin eikö se silloin tarkoita että kaikki on hyvin ja raskaus voi alkaa. Niin moni asia voi kehossa mennä pieleen, että kätilösiskoni ihmetteleekin, että miten raskaaksituleminen voi edes onnistua. Jos koet toipuneesi fyysiesti, niin ei muuta kuin yrittämään.

G: harrastan juoksua, kuntosalia, bailatinoa, kuntonyrkkeilyä, hiihtoa, oikeastaan kaikki kuntoilu käy. Lukemista, huonekalujen entisöintiä, mieheni kanssa talon remontointia ja koko perheen voimin kiihdytyskisoja, mieheni kilpailee.*näinköhän paljastuin?*

Pitäisi jaksaa flunssaisena yrittää nyt virittäytyä tunnelmaan iltaa varten. Jos ei loppuviikkoa jaksa, niin sitten harmittaa jos tärppi ei käy. Me kun aloitettiin tuo varmistelu jo viime lauantaina, vaikka tod.näk. ovis on nyt viikonloppuna. On tämä rankkaa ;)

Säteitä ympäri Suomen lähettelen...

On jo kauhea väsy, joten nyt lyhyesti:

Illan puhinat tehty, jee! Mies oli ihan superväsynyt, joten hän tsemppasi hienosti. Nyt siis vauvoja, kiitos. Ja ne kaksi viivaa ovistestiin.

G: Mie harrastan kaikenlaista urheilua. Olen sen verran vainoharhainen, etten uskalla päälajia paljastaa. Ja sitten asuntomarkkinoiden tilanteen seuraamista harrastan myös. =)

Äh, nyt on niin tyhjä pää, että häivyn tyynytreffeille.

Pyry

ps. Yoginos: täällä sama juttu katolta tippuvien jäiden kanssa! Yöllä tuli kauhealla ryminällä tavaraa alas, ja miehen kanssa oltiin tikkana pystyssä. Lähetin miehen tsekkaamaan, että tuliko murtomies vai mitä. Ja kerkesin siinä miettimään, että nyt kun ollaan molemmat hereillä, niin eikös yhtä hyvin voitaisi edistää vauvaprojektia... =D

¿koska tänään tuli vähän vahvempi haamu ovistikkuihin! Vaikkeivät ne mitään merkkaa, tuntuu kuitenkin paremmalta, että jotain siinä viivan kohdalla tapahtuu. =)

Eilinen viesti loppui ¿hieman¿ töksähtäen, kun tässä töissä kirjoittelin ja olin jäädä kiikkiin. Niinpä tuli painettua starttinappulaa ja viesti lähti. En sitten illalla enää jaksanut tulla pinoutumaan.

Pikaisesti luin eiliset jutut, ja uusia on tullut mukaan, jesh! Ja ensi viikonloppuna ja ensi viikolla on taas hirveästi piinailijoita. Hih, kiva jännittää muiden mukana.

Meidän urheilut meni eilen ihan mönkään. Ei pitäisi mitään tekstiviestejä laitella, kun heti tulee paineita. Ja minulla meni herne nenään, kun mies vain tuijotteli vaalitenttiä, eikä heti hyökännyt lakanoihin. Josko tänään sitten paremmalla onnella. Kateeksi käy teitä, joilla miehet on heti valmiina passissa, kun vauvaprojektista on kyse! =D

Jep, nyt töihin. Illalla täytyy sitten tulla uudestaan piipahtamaan! Toivottavasti kaikkien Säteiden torstai on toivoa täynnä!

-Pyrtsi-

Arvatkaa säikähdinkö vähän kun olimme pojan kanssa pihalla ja yks kaks talon katolta tuli räminällä alas kaameitä jääklönttejä.

Onneksi ei oltu alla, olis voinut käydä vaikka kuinka huonosti.

Emme sitten kauaan olleetkaan pihalla, kun katsoin talon katolle ja siellä oli vielä koko rivillinen jäätä tulossa alas minähetkenä hyvänsä.

Laihdutuskuuri näyttävästi rupeekin jo pikkuisen puremaan.

Tänään kävin vaa' alla ja se näytti että kilo olisi jo tippunut.

Nyt sain vielä kovemman kimmokkeen laihduttaa, jospa nää läskit tästä karisis pois. =)

Menkat on vieläkin myöhässä ja mietin tässä soittaisinko aikaa lääkärille, kun aina vaan ovat myöhässä.

Vai vieläkö odottelen tämän kuun ja jos ei kuulu niin sitten soitan.

Tänään tipahti postiluukusta 4 kirjettä mun kirjekamuilta ja kirjeellinen diddl kirjepapereita.

Nyt on taas sitten paperia mihin kirjoittaa. :D

Jos täällä sattuu olemaan innokkaita kirjeen kirjoittajia, niin mä voisin alkaa kirjoittelemaan, vaikka onhan tämäkin eräänlaista semmoista.

[color=blue]G: Harrastuksesi???

[color=blueviolet]Mun harrastuksiin kuuluu: kirjeenvaihto, ruoanlaitto, koira harrastukset, koira ja vauvakorttien keräily.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat