Seuraa 

Poika nyt 2,5 ja 92cm. ensi talveksi ostan remuhaalarin alesta. Olen varannut koot 98 ja 104 kumman ottaisin. täyttää siis syksyllä jo 3. Onko tuo 104 liian iso ensi talvena ja jääkö 98 kesken talvea pieneksi?

Meillä tähän asti käytetty Reimateccejä mutta nyt vaihdan merkkiä joten onko mitoitus paljon suurempaa. Reimatecistä ottaisin 104 mutta miten tuo remu?

Kommentit (3)

Remut ovat kokemukseni mukaan niukempaa mitoitusta kuin Reimatecit, varsinkin vyötärö on usein niiissä aika kapea ja hihat lyhyet. Meillä jäi tytölllä Remun välikausihaalari 104cm pieneksi jo 3,5-vuotiaana ja kaupassa sovitin toiselle tytölle, 1v10kk(n.90cm), kokoa 98cm ja oli jo sopiva.

Eli jos olet suunnitellut, että Reimatecistä ottaisit koon 104cm, niin ehdottomasti silloin myös Remusta.

tytöllä 4 v 9 kk ja pituutta noin 105 cm, käytössä Remu 104 cm ja se on ihan reilu vielä.

Vuosi sitten oli Remu 98 cm käytössä, ja pituutta neidillä silloin vähän alle metri, hyvin mahtui koko talven.

Nää on kyllä vaikeita asioita. Meidän tyttö on tosi sirpakka hoikkeliini, ensi talveksi olen alesta hänelle ostanut 110 cm haalarin, joka on vielä toistaiseksi aivan valtava.

Pikkuveli, joka on nyt 2 v 6 kk ja n. 90 cm pitkä, käyttää jo tänä talvena Reimatecia 98 cm - herra on sitten puolestaan niin harteikasta lajia, että tarvii väljyyttä haalariin sen puoleen, vaikka pituuden puolesta menisi vielä koko 92.

Pojalle olen ostanut ensi talveksi Rasavilin 110 cm haalarin, Rasavil on kokemukseni mukaan yhtä kokoa pienempää kuin Remu, eli 110 vastaa Remun 104:ää.

Eli mä sanoisin, jos sun lapsi on hoikkaa lajia niin sitten se 98 menee varmasti koko talven, mutta jos vaatii tilaaa myös leveyssuunnassa niin ota 104. Remut on kyllä reiluja, että varmasti sillä 98 pärjäät ensi vuoden alemyynteihin asti! Liian isokaan haalari ei ole hyvä...

Toisaalta, jos kokoarvio menee pieleen, niin syksyllä saa huuto.netissä varmasti alehinnan verran :). kokemusta on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Remu-haalarit eivät missään nimessä ole yhtään isompia mitoitukseltaan kuin Reimatecit. Meillä on ollut vain yksi Remu välikausipukuna, mutta se oli täysin samankokoinen kuin vastaava Reimatec. Eli sinuna ostaisin ehdottomasti tuon isomman haalarin. Itselläni tällähetkellä 4,5-v. tyttö käyttää 116 cm Reimatec-haalaria. 104cm soi päällä jo. Luulin että tuo haalari olisi mennyt vielä tämän talven, mutta tyttöpä venähti. Tuo 116cm haalari ei ole missään nimessä liian iso. Toivottavasti menee vielä ensi talven..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat