Vierailija

Voivatko olla painelemattakin? Miten voisi itse edesauttaa kohdun tyhjenemistä ilman painelua? Auttaako ne jälkisupistelut? Tuleeko ne jälkisupistelut jos imettää?

Se painelu on ihan hirveätä. Miten siitä taas selviää?

Ja EI, nyt ei ole kyse mistään pelon takia tehtävästä sektiosta, vaan kokoni takia minut on kuvattu kun eka lapsi jäi kiinni ja leikattiin, ja tämä seuraava leikataan automaattisesti koska lantion kuvauksen jälkeen lääkäri sanoi että minun lantiollani EI synnytetä alakautta.

Että siitä siis on turha ruveta riitelemään, keskitytään nyt vain tuohon kohdunpainelu-ongelmaan, jookos?! :)

Kommentit (12)

Kyllä minulla ainakin paineltiin, sekä esikoisen alatiesynnytyksen, että kaksosten sektion jälkeen. Huomattavasti enemmän tosin sektion jälkeen, minulla toki myös kaksosten takia ylivenyttynyt kohtu, eli sitä seurailtiin ja paineltiin varmaan normaaliakin enemmän..mutta mulla kyllä kanssa painelu ajoittui aikalailla siihen leikkauspäivään, jolloin kipupumppu oli paikoillaan ja monet kätilöt sanoivatkin, että painahan vähän lääkettä ja sitten vasta hetken päästä painelivat sitä kohtua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se sattuu kyllä, johtunee isoksi osaksi siitä, että kohdussa on haava, jota alatiesynnytyksessä ei ole, samoin tietysti vatsassa. Mutta kuuluu siis osana hoitoon ja kokemuksesta tiedän, että se voi sattua älyttömästi.

Mutta kyllä siitäkin selviää. Nopeasti homma on ohi ja painelu on vain sinun parhaaksesi!

Yksi kiireellinen sektio (-03) ja yksi alatiesynnytys (-05) takana.

Kivunlievityksesi oli ilmeisesti hoidettu väärin. Kohtua painellaan ensimmäisenä päivänä, jolloin on vielä vahva kipulääkitys ja puudutus. Vaadi parempaa!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat