Vierailija

Alkuraskauden keskenmeno on melkoisen varma, otettiin verestä HCG-arvo joka oli reilu 200 (rv olisi nyt 5+2). Sitä ei suostuttu kuitenkaan mitenkään minulle tulkitsemaan, pitää vaan mennä viikon kuluttua uudelleen (samalla poissuljetaan kohdunulkoisen raskauden mahdollisuutta).

En ole mitenkään hysteerinen asiasta, olen sopeutunut km:n ajatukseen, mutta en löydä netistäkään mitään tietoa - ajattelisin kuitenkin, että tuo olisi liian alhainen arvo raskautta ajatellen, jos se 7.-12. viikoilla olisi jo 10.000 - 100.000. Kun joku kertoisi jotain, olisi helpointa viimein niellä se tosiasia, että kesken on mennyt - vielä sitä typeryyttään vähän elättelee toivoa, kun ei kukaan kerro mitään... :/

Kommentit (10)

Minun keskeytynyt raskauteni meni näin: 4+3 oli 48, 4+6 oli 48, 5+3 oli 110, 5+6 oli 262. tasan rv6 oli 112, 6+2 oli 50, 7+2 oli 10, tästä kahdenkymmenen kolmen päivän pääästä oli 15 ja tästä neljän päivän päästä oli 15 ja tästä yhdeksän päivän päästä oli 5. Vähän tätä joku ajatteli kohdunulkoiseksikin, mutta oli ehkä vain muuten huono alkio, kun hormoni laski alle viiden seuraavista kuukautisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No ehkä minä vielä en kokonaan luovu toivosta, odottelen vielä tuota toista verikoetta, kertokoot sitten tilanteen.

Kiitos vielä kommenteista!

jos viim. kuukautiset alkaneet 6.12., niin 9.12. (kun verikoe otettiin) niistä 4 viikkoa, jolloin HCG-arvon väli 3-426?? Siihenhän tuo oma arvoni passaisi?

Mutta jaa, kai tässä on turha enää elätellä toivoa :/

Itsellä ei enää valitettavasti ole suosikeissa tuo taulokko, mutta tuo on matala arvo. Muistelisin että tuo on liian matala arvo jos rv on 5+2.

jos menkat alkoivat 6.12, olisi viikkoja testipäivänä jos se oli 9.1 ollut 4 +6, mikäli ovulaatio on juuri kierron puolivälissä. Eli eihän tuosta tiedä, jos on alkanut hiukankin myöhemmin niin voi olla hyvinkin normaaliraskaus.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat