Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tunsin itseni todella kauniiksi ja tyylikkääksi katsellessani tuota paksua junttipariskuntaa. En voi käsittää, että olen koskenut siihen mieheen joskus!!! Siitä on 10 vuotta ja miehen keskivartalo on turvonnut ja vaimonsa on - anteeksi vaan - lihava ja rasvainen. Minä en ole itseni huolehtimisesta luopunut ja nyt se tuntui erityisen hivelevältä =).

Kuljin ylpeänä ja hoikkana ohi nätin tyttäreni kanssa. Niin pinnallista, mutta niin rehellistä. Juuri niin tunsin.

Sivut

Kommentit (50)

Toisten lihavuuden haukkuminen ja läskiksi nimittely ei ole, se on osoitus aika ikävästä persoonasta.

Ja jos pitäisi valita, olenko hoikka ja ilkeä, vai pyöreä ja mukava, valinta ei ole vaikea. Tietysti hoikka ja mukava on parempi kuin pyöreä ja ilkeä, mutta tässä aloituksessa nyt ei ollut sellaista valintaa.

Jos vaikka painaa raksalla hommia, samaan aikaan saanut lisää vastuuta töissä, ja vielä ollut koko perhe mahataudissa tmv. niin ei välttämättä näytä hehkeältä kaupassa (ja miksi edes PITÄISI näyttää...?)

Ylipäätään joskus on niitä "ruuhkakausia" elämässä, että aikaa itsensä huolehtimiseen ei ole tarpeeksi. On priorisoitava antaako lapsen tarhapäivän venyä taas 10 tuntiseksi, vai jättääkö kuntosalin väliin.

(Ja KYLLÄ, on myös vain laiskoja ja epäsiistejä ihmisiä...! )

Mutta harvalla lienee aikaa alkaa itseään huolittelemaan maitokauppa reissua varten, ellei sitten ole kotiäitinä tmv. jolloin se kauppareissu on "päivän kohokohta" kun pääsee hetkeksi ihmisten ilmoille...

Huhhuh minkä näköisenä itsekkin ole kaupassa känyt!;) Mutta ihan hyvää vastapainoa työlle, jossa tulee olla aina siististi laittautunut ja pukeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eksän näkemisestä, jos itsellä sattuu olemaan good hair day ja eksällä ei. ;) Ymmärrän täysin sua ap, joskus leikittelen itsekin ajatuksella, että näkisin eksäni jonkun white trash bimbon kainalossa, kun itse olisin hehkeimmilläni. Se jätkä nyt vaan oli niin inhottava, että jotain revanssia voisin saada. :DDD

Lihavuus kertoo itsekurin puutteesta. Lihavakin voi menestyä, mutta homsuisen näkoinen tuulipuvussa siittiöt korvissa ja nahkakäsilaukkuolkapäällä kyllä kertoo, että ulkonäköön nyt ei ollenkaan kiinnitetä huomiota. Tottakai toiset ihmiset arvostelevat sinua ulkonäön perusteella, miten muutenkaan. Ei se "mukava luonne" paljon auta, jos ulkonäkö on sen verran luotaantyöntävä, ettei kukaan halua tulla lähelle. Mitä tavoittelemisen arvoista siinä on, että ulkoinen olemus kertoo, että minä en enää välitä itsestäni, olen saavuttanut kaiken, minkä haluan.

huolimatta AIVAN JOKAINEN tuntemani ylipainoinen haluaisi laihtua. Jos ei muusta niin terveydellisestä syystä, yleensä kyllä vähintään yhtä paljon myös esteettisistä syistä.

Tällä ei varmasti sinänsä ole painon kanssa tekemistä, vaan ihan muiden asioiden, mutta todellakaan en vaihtaisi elämääni siihen elämään, mitä elin BMI:n ollessa vielä 18. Ehkä sitten olen outo poikkeus, vai olisikohan onnellisuudessa kyse vähän muistakin asioista kuin painosta ?!?

av:lla toitotetaan hoikan olevan pinnallinen ja lihavan laittavan edelle muut arvot.

Se, että minä mietin iltapäivällä, mitä olen päivän aikaan syönyt ja voinko vielä vetää yhden munkin, etten paisuisi - ei kerro pinnallisuudestani/syvällisyydestäni yhtään. Se kertoo yhdestä minuutista yhden vuorokauden aikana. Paljon enemmän käytän aikaa sen miettimiseen, mitä kanavaa katson telkkarista...Saatika sitten siihen, miten jaan aikani lasten kesken.

tääl ootte säälittäviä, ku jauhatte "kuinka onnellisia ootte" ku saatte syödä 10 possumunkkia päivässä, ja ne on ah niin hyviä!!! itsestään huolehtiminen terveellisellä ja HYVÄLLÄ ruoalla ja mukavalla liikunnallisella harrastuksella, ei tarkoita että ihminen olisi pinnallinen jne....

KENELLÄKÄÄN ei ole niin kiire, ettei ehtisi pitää itsestään huolta, ei TODELLAKAAN. ne on vain TEKOSELITYKSIÄ!!!!!

Ap;n tunteet olivat erittäin ymmärrettäviä ja hyväksyttäviä, kukapa ei tuntisi noin nähdessään exänsä, itse hehkeänä, ex vähemmän hehkeänä.

Täällä nää vinkujat koittaa vaan puolustella possuparia, "mistä tiedät ovatko ne onnellisia...", itse ovat samanlaisia!!!

Jokainen sen tietää, että hoikilla menee paremmin, seksikin on parempaa, ja yleinen hyvinvointi on huomattavasti parempaa.

Näytä minulle yksikin, joka on läski, ja jos saisi tilaisuuden että kaikki ylipaino lähtis sekunnissa pois ilman mitään aherrusta, kuka ei ottais tilaisuutta???

terv. kuntosalinomistaja

Terveyssyyt eivät iske, koska lievästi ylipainoisilla naisilla, jotka liikkuvat paljon, on tutkimusten mukaan pidempi elinikä kuin hoikilla.

Mummollani on ollut samanlainen kilpirauhasen vajaatoiminta kuin minulla, pyöreä hän oli nuorempana, ja kohta on sata vuotta täynnä.

kymmenittäin menestyneitä ihmisiä (lähinnä sivistyksellisisesti) jotka eivät ole ns. kauniita tai vimosen päälle. Toisilla saatta jossa vaiheessa jopa käydä niin, että ulkonäkö leimaa tekemisiä ja sen takia jättää ehostamiset. Ps. ylipaino ei kieli itsekurin puutteesta vaan usein joko kulinarisista nautinnoista tai sairauksista. Voitte miettiä kuinka moni tähtipolitiikko tai ay-henkilö on normaalipainoinen.. Ei ylipaino ei ole tervettä, mutta ei se mistään laiskuudesta kerro : )

Se että on hoikka, ei yhtään huononna perhe-elämää, mutta paksuna ei ole lainkaan niin kivaa kuin hoikkana.

Minäkin törmäsin exääni... Jätti minut kauan sitten kun löysi uuden ja mielestään paremman. No, tämä nainen oli kyllä viehättävä edelleen, mutta niin surullisen näköinen että kävi sääliksi. Ja ymmärsin kyllä että asiat heillä on nyt samalla tolalla kuin meillä aikoinaan. Ex ei ole hänenkään takiaan luopunut muista naisista.

Ikäänkuin lievä(kin) ylipaino olis pahinta mitä ihminen voi itselleen ja lähimmilleen tehdä. Olen hämmästellyt tätä jo hyvän aikaa. Mutta ilmiö ei tunnu olevan ainakaan laantumaan päin.

Lainaus:

av:lla toitotetaan hoikan olevan pinnallinen ja lihavan laittavan edelle muut arvot.

Se, että minä mietin iltapäivällä, mitä olen päivän aikaan syönyt ja voinko vielä vetää yhden munkin, etten paisuisi - ei kerro pinnallisuudestani/syvällisyydestäni yhtään. Se kertoo yhdestä minuutista yhden vuorokauden aikana. Paljon enemmän käytän aikaa sen miettimiseen, mitä kanavaa katson telkkarista...Saatika sitten siihen, miten jaan aikani lasten kesken.

oli löytänyt muka sellaisen jonka kanssa on parempi olla? Kyllä se vaan voi olla ihan faktaa, että jollakin luuserilla on hetken onni käynyt, kun on saanut hyvän saaliin. Sitten kun luuseri ei ole osannut pitää naistaan hyvin, tämä on lähtenyt paremmille apajille ja luuseri on joutunut tyytymään toiseen luuseriin. Tätä tapahtuu kyllä. Alla olevan tekstin kirjoittaja paljastaa olevansa itse plösö, koska vain plösö ei ymmärrä, että kauneus ei tarkoita peiliin kyttäämistä.

Lainaus:

Mitä väliä?Exäs on löytänyt varmasti sen itselleen sopivan kumppanin ja on onnellinen;toisin kun sun kanssas!Säälittävää että såä kyttäät muiden elämää ja seisot yksinäs siellä peilin edessä painoas kyttäilen

Lainaus:

Miten elämä voi olla täydellistä, jos on läski?

ja ehkä juuri se on se juttu, joka sun tarvii hokata, jotta sunkin elämäsi onnistuisi.

Toivottavasti elämässäsi joskus on jotain niin hienoa, joka jättää jopa laihuutesi varjoonsa. Esimerkiksi onnellinen perhe-elämä.

t. toinen pullukka pyöreän ihanan huolehtivan huumorintajuisen miehen vaimo

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat