Vierailija

Me ollaan kokeiltu NELJÄ nokkamukia läpi, mikäään ei onnistu :(

Kommentit (15)

Aiemmin nämä kävivät. Olen juottanut imettämisen ohella hörppyyttämällä. Ostin nokkamukin, johon sain lastentarvikeliikkeestä pehmeän pään. Avent Naturally oli merkki. Muki on hyvä vaikka vauva hyväksyykin sen vain aina silloin tällöin. Kronkeli on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä tyttö nyt 1v2kk ja kuukauden verran ovat pullot olleet poissa meillä... ei mitään ongelmia sen suhteen ole ollut, koska tyttö ei vielä itse osaa sitä pulloa pyytää... siksi ajattelin että nyt olisi sopiva hetki jättää pois. nokkamukeja meillä on kaksi, tupperin uusi ja yksi isoveljeltä peritty, niistä juominen ei onnistu ollenkaan... varsinkaan tupperin mukista ei osaa imeä lainkaan! olenkin jättänyt nekin pois ja juotan suoraan lasista tai mukista maidot yms. kaikki... tyttö saa ruokien seassa kuitenkin aika paljon jo maitoa että pitäisi riittää se määrä. =) olisipa tutista luopuminenkin näin helppoa aikanaan... =D

ja jätti itse pullot muutama viikko sitten. Muuten pullot oli unohdettu jo aiemmin, mutta iltamaitoa yritettiin tarjota tiukasti, kunnes nyt sit todettiin, että IHAN OIKEESTI, ehkei sitä enää tarvita, kun kertaakaan se pullo ei enää edes käynyt kädessä lapsella... Nyt proggiksena tutin kadotus...

Ajattelin, että joskus 2-vuotiaana viimeistään luovutaan pullosta. Varmaan ensin siirrytään vaan iltapulloon ja sitten pullo roskiin lopullisesti.

Toiset aikaisemmin ja toiset myöhemmin :)

Meillä lähti tuttipullo n. vuoden iässä. Ei käytetty ollenkaan nokkamukeja, siirryttiin suoraan tavalliseen lasiin.

Monet ovat kehuneet Tupperin nokkamukia.

Meillä luovuttiin kokonaan, kun poika oli 1v 7kk. Pullot meni piiloon, kun ruoka ei maistunut. Paras nokkamuki on ollut, oiskohan mam-merkkinen, sellainen lasin mallinen ilman sitä imujuttua. Hyvin lähti sujumaan. Nyt poika 2v ja juo yleensä vain mukista ja ruoka maistuu :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat