Vierailija

alotin maanantaina ns. uuden elämän ja nyt olen siitä laihtunut tasan 3 kiloa!! olen punninnut joka päivä samaan aikaan itseni, ja useaan kertaan vielä varmuuden vuoksi.



syön päivän aikana seuraavasti:



aamupala: 2 täysjyväruisleipää, ohut kerros margariinia, 2 juustosiivua per leipä, tuoremehulasi



lounas:lämmin ruoka, eilen esim. lihamakaronilaatikko. keskikokoinen annos



välipala: näkkäri, ohut kerros margariinia, 2 siivua juustoa, hedelmä



päivällinen: lämmin ruoka, eilen spagettia ja jauhelihakastiketta, reilu annos, 1 siivu valkosipulileipää



muuta: 2 nallekarkkia



sen lisäksi juon noin 3 litraa vettä päivässä. eihän tuo nyt ole liian vähän ruokaa. halusin ottaa sellaset määrät että pystyn jatkossakin syömään samaan malliin, ei siis mitään kaalikeittodieettiä.

Sivut

Kommentit (22)

Sulta on vaan poistunut nestettä. Laihdutus on pitkäjänteistä hommaa. Tätä ei tajuta, ja siihen ne kuurit sitten kaatuukin, kun ei muutamassa viikossa laihdu tolkuttomia määriä.

juu, en todellakaan odota, enkä edes toivo tämän tahdin jatkuvan. Tasoittuu varmaan pian. Toiveeni on että paino tippuisi sinne 60 kiloon ja pysyisi siinä. Onnistuukohan noilla kuvaamillani ruokamäärillä? Olen 178 cm pitkä.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suositeltava laihdutustahtihan on se puolisen kiloa viikossa. Ap on laihtunut (?) neljässä päivässä 3 kg, eli yli puoli kiloa _päivässä_. Ruokavaliolla, joka ei minusta ole sellainen että se aikaansaisi moisen kutistumisen. Esim. tuo aamiainen on mun tapauksessa normaali tai sellainen että päitäis syödä vähemmän jos meinaa laihtua gammaakaan.



Niinhän se meni siinä Laihdutustositeeveessäkin. Aluksi kilpailijat " laihtui" ekalla viikolla ihan tajuttomia määriä ja kun seuraavan viikon jälkeen ei ollut lähtenyt juuri mitään tai jopa tullut lisää hirveästä rääkistä ja vihannesten syömisestä huolimatta, porukka mietti leuat väpättäen koko homman mielekkyyttä.

niin siis tarkoitukseni oli siirtyä terveelliseen syömiseen ja elämäntapaan. tiedän, tuossa esimerkissä nyt tuli 2 pasta-ateriaa päivälle, se ei ole tavallista.



alkupainoni oli 66 kiloa. söin ennen tätä tosi paljon, eli aamupalaksi muroja, leipää, hedelmiä, sitten välipala, mitä lie muffinseja, lounas, vähintään 2 isoa annosta, taas välipala, päivällinen väh, kaksi isoa annosta, illalla iso kulhi jäätelöä jne.



minulla on sellainen kroppa että saan syödä aika hirveästi ilman että tulen kauhean lihavaksi. tähän liittyy nyt se että olen juuri huomattavasti vähentänyt imetystä. kun imetin paljon, olin huonovointinen ja mun oli kertakaikkiaan pakko syödä paljon, mutta söin silti yli kulutuksen.

Eipä ihme että porukka paisuu kuin pullataikina jos tuolla ei muka elä!

Ehkä voisit lisätä vielä jonkun kevyen iltapalan, riippuu tietysti siitä koska syöt päivällisen. Ja jos nyt oikeen huikoo, niin hedelmiä tms. välipaloiksi

liikunta: harrastan orbirtrekkausta (meillä on se suurenmoinen ostoskanavalla mainostettu laite hankittu jo 6 vuotta sitten...) 3 kertaa viikossa. Päivittäin olen lasten kanssa kahdesti ulkona, kävelyyn tuo oman lisänsä aika huonot ja raskaat kaksostenrattaat.



Rupean nyt sitten tosiaan panostamaan noihin kasviksiin ja hedelmiin. Tarkoitukseni muutaman kilon pudotuksen lisäksi on nimenomaan VOIDA HYVIN ja olla pirteä että jaksan lasten (ja miehen) kanssa =)



Minulle kyllä sopivat pastaruuat siksi että syön tummaa pastaa joka on hyvin kuitupitoista, sen lisäksi pasta pitää olon kylläisenä pitkään.



Kiva kun on tullut näin paljon kommentteja.

Mutta ihan hyvä, että haluat syödä terveellisemmin ja jättää turhat pois. Mutta kuituja et noista ruoista kyllä saa, eli kasvikset ja hedelmät kehiin. Muuten jatka samaan malliin.

Ruokavaliosi ja ruoan määrä näyttää ihan hyvältä ja olet kyllä normaalipainoinen jo ennestäänkin.

Mutta entäs se aina niin tärkeä LIIKUNTA (vai menikö multa vaan ohi, kerroitko siitä) Ruokavalion lisäksi se olis tärkeä lisä ja samalla muokkaa kivasti kroppaa :)

Minä siis laihdun yleensä aika nopeasti tapoja muuttamalla mutta tuo 3 kiloa neljässä päivässä tuntui jo lähes pelottavalta! Mutta koska mielestäni syön tarpeeksi niin en nyt sitten rupea lisäämään ruokamääriä. Ai niin joku sanoi siitä iltapalasta, syömme päivällisen vasta klo 19 maissa joten iltapalaa ei enää oikeen ehdi.

Mutta siis ei sun todellakaan kannata surra liian nopeasti laihtumista. Katso tokan viikon jälkeen mikä on tahti. Sori, kun en selvemmin sanonut. 2

miten ja miksi sitä poistuu. toki mä pissin paljon mutta kyllä mä juonkin paljon.



mulla kyllä on vähän erilainen kroppa, viimeksi kun monta vuotta sitten alotin terveellisen elämän niin paino tippu lyhyessä ajassa 10 kiloa ja pysyi sellasena vuosia, kunnes rupesin taas odottamaan. nyt on tullut pari lasta lisää ja kuopus rupeaa olemaan sen ikänen että haluan normaaleihin mittohin. ei niin että nytkään olisin ylipainonen mutta oeln luonnostani hoikka.



eikö se juuri ole pitkäjänteistä laihduttamista että olen valinntu mielestäni sellaiset ruokailutottumukset jotka on mahdollista pitää yllä vaikka koko loppuelämänsä. selitä vielä vähän lisää mitä tarkotit!

jos en niin tee niin olen koko ajan nälkäinen ja haluan napostella. toisekseen laitan kuitenkin lapsille aina lämpimän lounaan ja päivällisen joten siinä samalla se tulee minullekin.



ap

Painoindeksi oli dieettiaikana vieläpä ihan normaali, mutta silti laihduin tasaisesti 1.5kg viikossa eikä mitään ongelmia ollut. Normaali ruoka ja säännölliset ruokailuajat on paras keino laihduttaa.

Täytyypä tosiaan lisätä kasviksia ja hedelmiä ruokavalioon, olet oikeassa. Eipä tee pahaa lapsillekaan (he tosin syövät hedelmiä enemmän kuin minä).

Itse olen myös samaa mieltä että kyllä kaksi lämmintä ateriaa päivässä pitää olla. Jatka samaan malliin ja katso oma kohtaiset tuloksesi...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat