Vierailija

Minusta pitäisi olla sellainen laki, mikä takaisi kaikille vanhemmille yhden kahdenkeskisen yön kerran vuodessa. Vaikka lapset ovatkin kaikkein rakkainta, niin kyllä joskus kaipaisi vähän vapaata. Ja jos ne yöt saisi takautuvasti käyttönsä, meillähän olisi jo miehen kanssa yli viikon loma tiedossa!!

Kommentit (15)

menevät mummulaan yökylään la-su. Saa tehtyä omia juttuja ja olla kaksin miehen kanssa. Meillä on myös tapana keväisin käydä jossain ulkomailla pidennetty v-loppu.

Se tekee ihan hyvää koko perheelle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka ne kerrat kun isovanhemmat ovat halunneet ottaa lapset hoitoon, ovatkin olleet ihan tarpeen. Pari kertaa ollaan oltu yötä hotellissa, ja silloin nukuttu about 12h, joten vietämme sitä yhteistä aikaa siten:D

nimim. parin vuoden yövalvomisia

vähän sama kuin tuossa edellä joku jo kirjoittikin. Jos saataisiin hirveällä työllä ja vaivalla lapset jonnekin hoitoon kerran parissa vuodessa, niin mitä se sitten piristäisi, yksi päivä tai yö, kun sellaista ei ole vuosikausiin ollut. Ehkäpä alkaisi vain kaivata lisää sellaista, ja tiedossa ei olisi kuitenkaan vuosikausiin mitään. Pitäisi olla säännöllisesti yksi vapaapäivä tai mieluummin vuorokausi edes kerran puolessa vuodessa tai mieluummin vielä useammin.

mä jos soittaisin mun vanhemmille, ja kysyisin, voisivatko laspet tulla heille yhdeksi yöksi, niin seurauksena olisi aivan hirveä, jonka jälkeen jyrkkä ei.

Sen pitäisi olla jotenkin vähän säännölisempää, eli vaikkapa 1 krt/3 kk. Kun joutuu puolikin vuotta odottamaan sitä yhtä vaparia, niin se on aika rankkaa ja sitten on kauhea stressi saada nautittua rauhassa ja kunnolla siitä yhdestä päivästä.

Kaiken kaikkiaan isovanhempia olisi tarjolla kolmessakin osoitteessa, vaan vain minun vanhempani ottavat lapsiamme ikinä hoitoon.

meillä on liitto sentään kestänyt jo pitkälti toistakymmentä vuotta. Muista asioista ne erot tulee. Mistä 2 muuten noin usein lapsenvahdin löydätte? ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat