Seuraa 

Aurinkoista aamupäivää Hkistä!

Olin aamulla neuvolassa ja tässä päivän kriittiset mitat, miten muilla - kiinnostaa kovasti... : )

- painoa tullut 2,9 kg

- sf 18

- syky 130 (onko tää vähän alhainen) - oma syke 76 aika alhainen - joten voisiko se olla syy?? No ei varmaan

- liikkuu kuulemma kovasti - itse en kyllä voi sanoa että tuntisin mitään!

Mahtavaa päivänjatkoa kaikille

terkkusin

Äippä + Teijo 20+0

Kommentit (7)

rv 20+1

syke: 138-154 (musta toi sun 130 kuulostaa ihan normaalilta)

sf-mitta: 20

painoa tullut: 5,4kg

Meillä on menty alusta asti yläkäyrillä kohdunkasvun ja painon kanssa, saapi nähdä mimmonen jättiläinen siellä potkiskelee... (ei saatu rakenneultraa).

siis tosi paljo urheilevilla ihmisillä on syke lähellä 40 mutta normaalisti liikkuvilla jotain 50-60 mutta raskausaikana on normaalia, että syke nousee. Mullaki on ollu pulssi raskausaikana vaihtelevasti välillä 66-80, vaikka normaalisti siinä vähän alle 60

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-Sf rv 20+3 19,5cm

-Painoa tullut eka kerrasta 2,3 kg

-Oma syke 80 ja sikiön syke 160 (liikkui juuri mittaushetkellä, mikä nosti sykettä)

onko sulla kirjotusvirhe, tai kun ei toi oma syke 76 kyllä mitenkään alhainen ole. Tai kun mulla on leposyke aina 60-70 ja se on kyllä hirmu korkea! Siellä lähempänä 40 sen pitäisi olla...

Kyllä 60-70 on ihan tavallinen leposyke, eikä 80 neuvolan mittauksessa ole mikään kummajainen. 40 on tosi alhainen, pitää olla valtava sydän tai huippukunto, että siihen pääsee.

Olen myös viikolla 20, mutta seuraava neuvola vasta vkolla 22 ja edellisestä aikaa, joten en osaa lukuja antaa.

rv: 20 + 5

syke: 140 molemmin puolin

sf: ei mitattu

painoa tullut: reilu 1 kg edellisestä kerrasta (neljässä viikossa)

Stellanord: sf-mitalla ei ole juuri yhtään mitään tekemistä vauvelin koon kanssa, sikäli voit olla huoletta, tuskin sulla mitään jättiä siellä köllöttelee :) Mulla meni ekassa raskaudessa sf-mitta koko ajan alimmalla käyrällä tai sen alapuolella ja poika oli 3640 g syntyessään (ja aina ultrassa keskikäyrällä koon puolesta). Taitaa enempiki äidin koko ja kropan muoto vaikuttaa sekä vauvan asento kohdussa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat