Vierailija

Olen onnellisesti avoliitossa elävä 34v. 2 lapsen äiti. Kaikki on hyvin mutta olen ihastunut toiseen mieheen. Hän on pitkään ollut ihastunut minuun mutten ole ottanut asiaa todesta. Viimeisen puolen vuoden aikana olen alkanut kiinnostua hänestä ja muutaman kerran olemme viestejä lähetelleet, hän on naimisissa. Nyt kaipaisin vinkkejä lopettaa moinen pelleily... Ajattelen häntä jo paljon ja jos otan pari siideriä en voi olla viestittämättä, yleensä nykyisin olen se joka tekee "aloitteen". Haluaisin irti tällaisesta kuitenkin.

Kommentit (7)

että kyseessä on perhetuttu jonka kanssa ollaan tekemisissä 1-3 kk välein väkisinkin. Olen yrittänyt välttää kaikenlaisia tilanteita mutta siitä huolimatta kaipaan häntä ja huomiota mitä saan häneltä. Omakin mies kyllä osoittaa huomiota mutta ei sillä tavalla ole koskaan tehnyt, En kuvittele mitään älytöntä ja eiköhän aika tee tehtävänsä mutta miten tosiaan olla lipsumatta aidan toiselle puolelle kokonaan .T. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rupeaa nyt vikittelemään perhetuttua????

Ehkä jos mietit tosissasi, voitko tuollaista miestä kunnoittaa, se vähän vähentäisi ihastustasi.

Tuollaisia tunteita on turha ruokkia.

On ihan normaalia, että tietyissä elämänvaiheissa omassa mielessään hakee jännitystä, mutta hyvä on myös tajuta, mikä on todellista ja mikä ei. Ja arki on arkea kaikissa suhteissa.

että pakkohan se on kun henki muuten menee.

Minulle kaikki hedelmät ovat kiellettyjä, olen siis kaikille allerginen. ;))))

Voithan ajatella sitä miehenkin suhteen sillä lailla. Jos kosket väärään hedelmään, koet tuskaisen kuoleman... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat