Seuraa 

Viikkoja on nyt siis tasan 6. ;) Oireita (pahoinvointia, väsymystä tms) ei ole ollut havaittavissa, ainoa mikä tuntuu on " nipistykset" alavatsalla ja samoin alaselkä tuntuu kipeältä. Siksi ehkä tuntuukin niin hullulta ja epätodelliselta kun ei tunnu mitään erikois-oireita, olo on ihan kuin ennenkin! Rinnat on kyllä kasvanu niin että vanhat liivit puristaa. Lueskelin tuolta että monilla on jo vaikka mitä oireita, kävi tietenki mielessä että tää mun raskaus ei ole oikea... Sit toinen kysymys, millä viikoilla teidän eka raskaus on näkyny selvästi?

Kommentit (8)

Hei! Tänään kävin tekemässä raskaustestin kun alko tuntumaan siltä et enköhän ole kuitenkin raskaana...

Mullon ollu vähän kaikkia mahdollisia oireita mahakipua, nipistelyä, rinnat ihan järkyttävän arat. Nyt on muutamana päivänä alkanu pahoinvointia ja eilen tuli oksennettua, yök!!!

Huomenna pitää sitten soittaa neuvolaan, tuntuu tosi ihanalta et sieltä on tulossa pikkunen :) ihan uskomaton asia!

Onnea hirveesti kaikille muillekin odottajille....

kun odotin tyttöä, niin ei ollut muuta oireitakun rintojen kasvu/arkuus ja tajuton väsymys. nyt kun tulin raskaaksi niin oli kaikki mahdolliset oireet..poika sieltä on tulossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kylla ne oireet tulevat sielta jos ovat tullakseen.

Minulla ekassa raskaudessa huono olo ja kamala narastys tuli jo rv 5 lopussa (ja oksentelin melkein joka ilta rv 15 asti). Ja poika tuli.

Mutta nyt tassa toisessa raskaudessa ei ole ollut niin paha olo (viela ainakaan). No, olenkin vasta rv 5. Vahan on kuvottanut kun tulee nalka tai vasyttaa, mutta ei muuta. Toivottavasti ei tulekaan.

Ja ihan hirveen väsynyt oon koko ajan, päikkärit alkaa olla pakolliset mulle. Pahaa oloa ei oo vielä ollu lainkaan eikä painossa oo mitään muutoksia. Sen oon huomannu et oon tietoisempi omasta kehostani kuin ennen ja sitten vielä noista rinnoista: rinnat itsessään ei satu mulla mut nännit on kipeet.

Yritä nyt vaan nauttia!

Mulla oli vielä ekaan ultraan (rv13) mennessä epätodellinen olo, mitään varmistusta raskaudesta ei ollut, paitsi kaksi viivaa tikussa! Oireita kyllä oli, mutta esim. sydänääniä ei saatu kuuluviin rv10. Kyllä jännitti mennä ultraan! Miehellekin sanoin monta kertaa, että entäs jos siellä ei olekaan mitään...? No, olihan siellä!

Mulla alkoi varsinaiset oireet vasta rv 8+. kyl ne vielä ehtii alkaa tai sit kuulut niihin onnellisiin joilla ei tuu esim. pahoinvointia. onnea odotukseen!

my_selene ja Remppa rv20+3

Nauti vaan olostasi, vaikka et ehkä niitä rajuimpia raskausoireita koekaan! Itse odotan nyt kakkosta rv 16+. Kummassakaan raskaudessa en ole joutunut pönttöä halailemaan! Kyllä niitä oireita sitten loppua kohden tulee varmasti ihan tarpeeksi. Nyt, kun pitäisi kai olla se " energisen keskiraskauden aika" , niin olo on kaikkea muuta kuin ererginen. Sairaslomalla " hautomassa" , ja kokoajan väsyttää... vali, vali!

En ole ihan varma, missä vaiheessa alkoi masu erottua muillekin silloin esikoista odottaessa. Itse tietty havaitsin muutokset kehossa varsin pian! Muistelen, että ehkä joskus rv 18 alkoi kumpu ehkä näkyä " vaikka kirkonmäelle" ! ;)

Ansu

rv 25 itse erotti jo masun, mutta muut ei, kun ei ole tapana hirveesti tiukkoja vaatteita käyttää. Mut tosiaan rv 30 masu pompsahti sitten viimein esille :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat