Vierailija

Kertoisko joku ystävällisesti että miten täytetään kirjasta kohta Tietoa Esivanhemmista? Oon ihan hukassa sen sukupuun kanssa... Että mihin tulee vanhemmat ja isovanhemmat jne. Tai sitten se on tosi helppo täyttää mutta en vaan tajua =)

Kiitos jo etukäteen!!!

Kommentit (14)

Huom myös että tämä kirja on vanha, ennen ei niin korostettu sitä pääosassa olevaa lasta niinkuin nykyään.

Tuon puun tarkoitua on kuvata lapsen laspen lähisukua ja hänen paikkaansa siinä, ei niin että ketkä kaikki pyörii lapsen, keskipisteen, ympärillä. Se olisi nykyaikainen tapa, kyllä.

äsken jo suunnittelin että liimaan paperipalat ruutujen päälle ja täytän uudestaan mutta sitten tulin järkiini. olkoon tuo muistona lapselleni äitinsä tyhmyydestä!

Suurimpaan ruutuun laitoin itseni ja mieheni. Ajattelen, että ruutu on suuri, koska siihen tulee kaksi. Juuriin tulevat toiselle puolelle minun vanhempani ja toiselle puolelle mieheni vanhemmat. Sitten lapsemme, joita on vain yksi, tulee sinne oksiin. Laitoin korkeimmalle oksalle.

Runhon ruutuun vanhempien nimet, molemmat

Oksiin lapsen nimet ja myöhemmin myös sisarukset

Alas ruutuihin isovanhempinen nimet eli ukon ja mun vanhemmat.

Varmaan väärä tapa mutta me tehtiin näin...

toisaalta oma täyttötapa on looginen koska me olemme " runko" miehen kanssa josta tulevat oksat eli lapsemme. Juuret taas ovat meidän vanhempiamme joista kasvaa runko ja oksat...

ja mun mielestä siinä ei ole mitään logiikkaa!!

lopulta täytin sen niin, että isoimpaan ruutuun lapsen nimi, alas vasemmalle oma nimi ja sen alle tungin samaan ruutuun vanhempieni nimet. oikealle alas isän nimi ja sen alle taas isän vanhemmat.

käsittääkseni yllä olevat haarat on sisaruksille.

varsinainen älypää on kyllä tuon puun piirtänyt.

Vierailija:

Lainaus:

toisaalta oma täyttötapa on looginen koska me olemme " runko" miehen kanssa josta tulevat oksat eli lapsemme. Juuret taas ovat meidän vanhempiamme joista kasvaa runko ja oksat...

Vierailija

Nostan vanhaa ketjua kun itse pähkäilen samaa asiaa täällä. Miten muut ovat täyttäneet tuon sukupuun? Lätkäisen tuohon keskelle sitten varmaan meidät molemmat vanhemmat (tulee kyllä ruma ja mielestäni vähän hölmöä kun ei näy järkevästi kumman vanhemmat on kumman vanhemman vanhemmat! :o) juuriin isovanhemmat ja oksille lasten nimet. No tulipa taas ääneen pohdittua, kommentoikaa jos meni väärin. Mielestänu tuo puu on piirretty väärin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat