Vierailija

Meillä minä olen se aktiivisempi osapuoli seksissä, haluaisin paljon useammin mitä se on mahdollista, toisinsanoen mies ei halua ku ehkä kerran, max 2 krt viikossa, ja mä haluaisin vaikka jokatoinen päivä. Sitte ku saan pakit, suutun.. Sitten riidellään. Eilen taas oisin halunnu, (edellisestä kerrasta 5 pv aikaa), mut mies ei, mä päätin että kun se nukahtaa, teen sen itte.. Ja kun alkoi kuuluu tuhinaa ja kuorsausta, aloin leikkii.. ;) No, mies ei nukkunutkaan, vaan oli hereillä, ja just kun mä tulin, yritin hengittää normaalisti, mut eihän se onnistu, olin niin hiljaa ku pystyin, mut toinen kuuli ja ties mitä tapahtu.. Ja siitä asti on ollu ihan outo. Mikä neuvoksi? Mies ei anna, mut ei hyväksy jos teen sen yksin. Sano et tuntee olonsa ulkopuoliseksi.. Mitäs nyt tehdään?

Kommentit (1)

Meillä kävi niin, että kun sain pakit ja tein homman itse, mies heräsi ja innostuikin siitä... Ja nykyään nauttii älyttömästi, kun runkkaan hänen nähden tai seksin aikana. Ikävää, ettei teillä käynyt niin.

En osaa oikein auttaa muuten kuin kehottamalla puhumaan tästä. Sano miehellesi, että et sooloile häntä loukataksesi, vaan tyydyttääksesi omat tarpeesi. Jatkan myöhemmin lisää aiheesta, en ehdi nyt enempää. Tekstisi oli kuitenkin kuin suoraan minun näppikseltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat