Vierailija

ainoa oire on pahanhajuinen alapää (todella epämiellyttävää).

taas haisee! kolmas tulehdus jo tälle vuodelle. lähtee aina lääkärin määräämällä eri lääkkeellä (emätingeelejä) pois, mutta nähtävästi taas on päällä. ottaa päähän! mikä neuvoksi.. muu kuin taas varaamaan aikaa lääkärille.

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kerroppa enemmän siitä tulehduksesta, ts. oireista. Miten se on todettu..?

Mulla on kummankin raskauden jälkeen emätin haissut " hielle" tosi voimakkaasti aika-ajoin. Se on kiusallista. Oon aatellu, että se on johtunut hormoneista, mutta..?

Inhottavinta on seksin aikana tuleve " hienhaju" . Nyt olen raskaana, ja haju on häipyny.. saa nähä palautuuko vauvan synnyttyä.. :(

pelkkä haju ei kerro tulehduksesta!

onko se " hien" haju? jokin eltaantunut ällö lemu ennemminkin. haisee jopa housujen läpi, tosin en tiedä haistaako muut sen. haisee samalle kuin kuukautisklöntit joskus. joskus on ollut vähän kutinaakin. pitää mennä lääkärin kautta labraan taas tutkittavaksi, kun ko. lääkkeet ovat sen verran vahvoja että niitä ei lääkärit tutkimatta määrää.

ja tuohon seksiä vuoteen -juttuun.. ei tämä munkaan mielestä ole mitenkään normaalia, ja toivonki asiaan muutosta. raskausaikana miestä ei huvittanut kun vatsassa oleva vauva häiritsi, ja nyt synnytyksestä kohta 3kk ja mua itteeeni ei nyt huvita pätkääkään enkä taida vielä uskaltaakaaan kun pelkään että se sattuu (synnytys oli todella tuskallinen ja vaikea)

Kerroppa enemmän siitä tulehduksesta, ts. oireista. Miten se on todettu..?

Mulla on kummankin raskauden jälkeen emätin haissut " hielle" tosi voimakkaasti aika-ajoin. Se on kiusallista. Oon aatellu, että se on johtunut hormoneista, mutta..?

Inhottavinta on seksin aikana tuleve " hienhaju" . Nyt olen raskaana, ja haju on häipyny.. saa nähä palautuuko vauvan synnyttyä.. :(

ja yritän muutenkin välttää ylimääräistä vedellä lotraamista. ensimmäinen tulehdus tuli kun pesin itseäni " liikaa" , meni siis aivan liioitteluksi koko homma.

ja kolmoselle tiedoksi että emätintulehdus ei ole mikään sukupuolitauti eikä se tartu. ja vaikka tarttuisikin niin mieheltä en ole voinut sitä saada nimittäin emme ole harrastaneet seksiä vuoteen (!!!!! pikkunen vauva)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat