Seuraa 

Minulla kolme alle kouluikäistä lasta. Mihin kannattaa viedä lapset hiustenleikkuuseen? Mikä olisi edullisin parturi, kun itse en uskalla leikata lasteni hiuksia, eikä löydy sellaisia saksiakaan...

Tiedän, että jotkut leikkipuistot järjestävät lapsille ilmaisia hiustenleikkaus päiviä (oppilaat käyvät leikkaamassa).

Vinkkejä kaivataan pikaisesti...

Kommentit (4)

Me asutaan pohjois-helsingistä ja täällä ainakin lasten hiustenleikkaus noissa lähipartureissa maksaa 8-14 euroa (kun mies vie maksaa vähemmän kun jos mä vien pojan?:)). Mutta siis kannattaa soitella ja kysellä hintoja, ne meinaan vaihtee täällä hurjasti. Mutta riippuen missä päin asutte niin esim junaradan varresta löytyy varmasti partureita jolloin pääsette paljon halvemmalla.

Meidän kaupungin useimmat parturi-kampaamot ottaa lasten hiusten leikkuusta 8-10 ¿, enkä pidä sitä yhtään pahana. Ei kyllä olla pääkaupunkiseudulta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...mutta miellä on ammattiopiston parturi-kampaajalinja, jossa leikataan todella edullisesti. Katoin jus hintoja ja alle 7-vuotiaan lapsen hiustenleikkaus oli 2-7 ¿. Riippuen leikkaako 1,2 vai 3-luokkalainen.Kun kerran olette siellä suurkaupungissa varmaan teiltäkin löytyy tällaisi opiskelijatöitä. Soittele koululle tai kato netistä lisäinfoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat