Seuraa 

Meillä kun talo hiljenee, niin vaihtelevalla menestyksellä minä jatkan kotihommia, tai läjähdän sohvalle, ja harrastan sitä omaa aikaa :) Meillä, toisaalta valitettavasti, mies menee nukkumaan about samaan aikaan kuin poika 1,9 vee, mies herää töihin aikaisin ja on yleensä illalla jo ihan tööt. Pojan nukuttaminen on ihan liian työläs homma meillä, mutta itseämme saamme syyttää...eli viereen on mentävä, muuten ei nukahda ikinä :(

Mä muuten välillä, tosin harvoin, myös kokkaan vielä illalla jotain sapuskaa valmiiksi seuraavallle päivälle.

Aika harvassa on meillä ne illat kun äiti ja iskä henkevästi keskustelee päivän tapahtumista pojan nukahdettua, saatikka harrastaisi sitä...öööö, mikä se nyt olikaan...ai juu, seksiä :)

Kommentit (16)

valitettavasti.

Koko perhe menee nukkumaan samaan aikaan. Nukutaan kaikki neljä samassa huoneessa ja kuopus (kohta 2v) vielä meidän sängyssä ja äiti pitää olla vieressä, jotta hän nukahtaisi. En jaksa hänen nukahtamisensa jälkeen enää nousta mitään tekemään. Varsinkin kun hän heräilee muutenkin vielä öisin.

Usein lörpöttelen täällä ja yritän jatkaa töitä. Odotussivuilta tuttua kolmea ässää tulee myös harrastetuksi ;) Telkkaa katson harvoin. Jossain vaiheessa iltaa köllötellään miehen kanssa sohvalla ja syödään iltapalaa; joko jutellaan niitä näitä tai sitten lueskelen lehtiä/pari lukua hyvää kirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koska olen kotona pääosin ja teen ohessa töitä, joskus illat menee töiden parissa. Olen kuitenkin ottanut sen linjan, että joka ilta ei töitä tehdä. Mies harrastaa hiihtoa, joten hän tavallisesti lähtee ladulle kun poika menee maate.

Meillä onni on, että santtu nukahtaa kiltisti itsekseen, joten riittää kun pistää sänkyyn ja toivottelee hyvät yöt. Ihan joskus harvoin täytyy käydä kurkistamassa mitä touhuaa, yleensä simahtaa heti.

Meillä (jos ei tehdä töitä eikä hiihdetä) syödään jotain iltapalaa, katsellaan televisiota, tehdään yhdessä kotihommia, saunotaan tai jopa mennään vällyjen väliin :o)!

jepuli + santtu 1v2vk

Meillä esikoinen (2,5 v) nukahtaa välillä 21.30 ja 23.30, ja nukahtaminen vaatii sen, että jompi kumpi vanhemmista pitelee lasta sängyssä (välillä siis ihan pitää kiinni...). On ollut vähän hankalaa tää nukkumaan meno vauvan (4 kk) syntymän jälkeen... Nukuttamisesta vapautettu vanhempi on olkkarissa vauvan kanssa, katselee telkkaria, syö iltapalaa, lueskelee lehtiä, on ehkä koneellakin, jos vauva ottaa torkut. Vauva nukahtaa yöunille yleensä melkein heti esikoisen jälkeen, mutta jos ei, niin samanlainen toiminta jatkuu. Sitten voi vähän jutellakin, mutta kellonajasta ja rasittavasta esikoisen nukuttamisesta johtuen keskustelu ei yleensä ole kovin korkealentoista. Jos vauva nukahtaa ennen klo 23, niin saatamme harrastaa sitä seksiäkin, mutta yleensä kyllä lasten nukahtamisen jälkeen pestään hampaat ja painutaan pehkuihin. Mies tosin katselee joka ilta Conanin ja tiistaisin Carnivalen (kohta kai Deadwoodin) - minä saatan mennä vähän aiemmin nukkumaan.

Taaperon päiväunien aikaan, jos mies on kotona, lähden käymään kahvilla kavereiden kanssa tai kauppassa. Toisinaan menen itsekkin nukkumaan. Luen kirjaa, teen käsitöitä, nautin hiljaisuudesta.

Illalla tulen tietokoneelle, katson telkkaria tai uppoudun hyvään kirjaan. Tai hoidan parisuhdetta :)

Eli kun iltapuurot+hedelmät ym syöty, hampaat pesty ja pesulla käyty niin pehkuihin ja mies lukee heille noin varttitunnin verran unisatua ja poistuu huoneesta. Ovat unessa klo.20.30-21 välillä, sadun jälkeen menee illasta riippuen minuttipari tai 10min kun ovat unessa.

Me sitten miehen kanssa valvotaan vielä n.2h mikä tarkoittaa esim.yhteistä iltapalaa, leffan tai jonkun ohjelman katsomista, jutustelua ja sohvalla " kasassa" kainalokkain olemista, saunomista ym.

Ja sitten tietty sitä " itseään" ;o)

Yleensä laitamme miehen kanssa jotain iltapalaa ja istuskellaan hetki olohuoneessa juttelemassa. Sitten siirrytään makkariin, saatetaan lukea jotain tai katsella telkkaria ja samalla jutella päivän asioista.

Nyt viime aikoina tosin tilanne on ollut sellainen, että kun poika hiljenee, vetäydyn minäkin suoraan sänkyyn. Tällä hetkellä vaivanani on nimittäin alkuraskauden iltapahoinvointi ja armoton väsymys...

Usein jompi kumpia laittaa pojan yksin unille, kun me pidetään näitä liikunapäiviä. Mutta useinn siis molemmat ollaan kotona siinä viim. 20.30, jolloin poika nukkuu jo sikeästi. Sitten vaan syödään iltapalaa ja katellaan telkkua, luekellan lehtiä ja minä käyn usein myös koneella kattelemassa juttuja.

Ihan siis rennosti ollaan..ja sänkyyn usein siinä 23 aikaan, jossa saattaa myös tapahtua ' sellasta' ...;)

sitruska ja Epeli 1v8kk

Lapset kuukahtavat n. 20.30 ja sen jälkeen teemme jotain iltapalaa. Katsomme jotain nauhoitettua sarjaa tai elokuvaa tai vietämme " laatuaikaa" . ;0)

klo 20, tarkoittaen että auttaa hampaiden harjauksessa, yöpuvuissa jne ja lukee iltasadun. Lapset nukahtavat aika nopsaan. Samaan aikaan minä annan vauvalle puuron ja laitan hänet sänkyyn. Yleensä olen viim. klo 21 " vapaa" .

Mies on yleensä siivonnut olohuoneen siedettävään kuntoon kun mä olen vauvan luona joten klo 21 katsotaan yhdessä telkkaa, jos ei ole mua kiinnostavaa niin surffailen tässä samalla. Hierotaan toistemme jalkoja - se on kivaa! Ei sitä paljon muuta, hölistään (ellei leffaa katsota) päivän kuulumisia ja mitä nyt sattuu. Sillon tällön tulee sekstailtua mutta totuuden nimissä todellakin vain silloin tällöin...

Mä menen nukkumaan klo 22-23, mies on yleensä pidempään hereillä, kattoo telkkaa tai menee koneelle.

Ma: Ollaan silleen jos huvittaa;) Ja joko sitä ennen tai sen jälkeen syödään jotain iltapalaa, yleensä sohvalla ja minä samalla katselen Täydellisiä naisia.

Ti: Miehellä on treenit ja tulee vasta lähempänä kymmentä kotiin, töllätään yleensä klo 23 asti telkkaria ja sitten nukkumaan

Ke: Kts. ma ja vaihda Täydellisten naisten tilalle CSI.

To:Kts. ti

Pe: Nautitaan siiderit/oluet, syödään jotain naposteltavaa, löhkätään sohvalla, ollaan ehkä silleen ja sitä rataa...

La: kuten pe

Su: kuten la ja pe ilman sitä siideriä tai olutta ;)

Kotitöitä EN tee enää illalla, ne hoidamme ajoissa... Nukkumaan yleensä klo 23 ja klo 6 on herätys töihin.

ollaan vaan. Kuopus menee klo 19 nukkumaan ja esikko 20. Kotitöitä ei tehdä, ne tehdään silloinkun lpaset hereillä.

Nyt olen yksin kotonakun meis yön töissä.

Tyttö menee nukkumaan klo 20-21, miehen kanssa katsotaan telkkaria, syödään jotain. Puhutaankin ehkä muutama sana;) Ja saunotaan!(sauna lämmitetään meillä joka toinen päivä)Meillä " parisuhteen hoito" onnistuu parhaiten la-su aamupäivinä, kun mies on kotona ja tyttö nukkuu ulkona pitkät päikkärit.

Mutta yleensä mä meen kans nukkumaan. Taapero nukahtaa klo 19.30 ja vauvan kanssa menen nukkumaan siinä klo 21 aikaan viimeistään. Mun on pakko mennä ajoissa sänkyyn muuten en selviäisi yösyötöistä.

Mieheni jää tietsikalla tai katsoo telkkaa. Mä äänitän mieleiset ohjelmat ja katson päivisin imettäessä vauvaa ja taaperon päikkäriaikaan.

sillä aikaa laittaa kämpän järkevään kuntoon aamua varten. Eli korjaa lelut ja vaatteet, ehkä tiskaa jne. (ellei ole sit jossain treeneissä)Sit alkaa yhteinen aika. maanantaisin katotaan L-koodi ja pe Ilman johtolankaa. Tai sit vaan syödään iltapalaa, käydään netissä, lueskellaan jne. Seksiä harrastetaan joskus, mut yleensä vireystila siihen on paras viikonloppuisin, kun poika nukkuu päikkäreitä ja ollaan molemmat päiväsaikaan kotona.

Näitähän on ihan kiva lukea :) Tosin omat iltapuuhat alkaa tuntua aikas boring-boringeilta, tuntuu että kaikilla muilla on niin auvoisaa, jutellaan, hierotaan jalkoja ja vaikka mitä ... :)

No, itsestähän se on kiinni. Jäin oikein miettimään niitä alussa mainitsemiani kotihommia...kyllä se taitaa olla höpöä, enhän mä enään siihen aikaan mitään tee ku pikku-ukko on unten mailla, kyllä se taitaa olla pääosin sitä löhöy-soffa -meinikiä. Eilen muuten meilläkinn katottiin yhdessä töllöä ja höpöteltiin päivän juttuja, kivaa. Mut mies tosiaan menee niin aikaisin töihin, ja tekee fyysistä työtä, että ei paljoa viikolla roiku töllön, tai mun :), ääressä. Viikonloput on sit toinen juttu. Samoin toi seksin harrastaminen...voi kun se on kivaa, mut kyllä viikolla työpäivien jälkeen on kiinnostuksen aste aikas matala, valittettavasti. Mistähän sitä intoa saisi, kummallekkin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat