Vierailija

Miksi et mene AA-kerhoon?

Sivut

Kommentit (27)

että voisin olla ns. kohtuukäyttäjä.

Pelkään vain että en edes siihen pysty,elämä ilman alkoa tuntuu vaan ajatuksena niin kovin vaikealta.

Tiedän itse mitä on olla alkoholistin tytär enkä halua samaa kohtaloa lapsilleni mutta ajatus lopettamisesta tuntuu vaikealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kaikki saa tietää,en pysty kuitenkaan lopettamaan ja että joudun myöntämään jollekin ventovieraalle olevani onneton juoppo.

Ja että mieheni vihdoin tajuaa asian.

varmaan ole halunnut ajatella asiaa niin paljon,on helpompi vain olla,ja olen hyvä jemmaamaan pulloja.. =(

En vain voi mennä aa.han, ventovieraiden keskellä tilittämään olevani alkoholisti.

Hävettää.

Eikä lapseni kyllä vielä tajua juomistani ,ovat sen verran nuoria.

Jos menen sinne AA.han saako joku tietää??

Onko siellä käyvillä ihmisillä vaitiolovelvollisuus??

Lapsesi tajuavat kyllä paljon, paljon enemmän kuin uskotkaan, ja lisäksi hän kasvaa nopeasti. Voit vallan hyvin jatkaa itsellesi valehtelua ja olla sitä mieltä, ettei lapsesi koskaan tule tajuamaan juomistasi, mutta olet väärässä.

Kukaan ei saa tietää jos menet AA:han, siksi sen nimi on Alcoholics Anonymous eli nimettömät alkoholistit. Kaikki ovat siellä samalla asialla, kaikkia hävettää ja pelottaa yhtä paljon kuin sinä. Kaikilla on sama ongelma kuin sinulla. Mene sinne.

Katso tuo linkki. Puhu miehellesi. Kyllä sinä jaksat ja pystyt!

http://www.aa.fi/ensi.html

Aiemmin mulla oli lääkeaddiktio, ja kun siitä pääsin eroon (osastokatkolla), tuli pikkuhiljaa tilalle alkoholi. Viikossa menee yli 30 annosta. Työssä käyn, kodin ja lapsen hoidan. Tässäkin viinilasin kanssa kirjoittelen.

Käytkö ap töissä?

Montako haluat kuulla?

Yksi on ainakin sinun terveytesi. Olet nyt varmasti aika nuori, mutta hyvin pian alkoholi kuluttaa sut tunnistamattomaksi ja voit sairastua vakavasti. Jos et lopeta, tulet kuolemaan alkoholiin.

Seuraava voisi olla perheesi. Sinun alkholinkäyttösi tekee kaikki perheenjäsenesi onnettomiksi ja voimattomiksi. Vaikka uskot ettei kukaan vielä huomaa juomistasi, et voi salata sitä kauan. Todennäkösiesti rikot perheesi.

Sitten voisit ajatella myös lapsesi tulevaisuutta. Miten hän koskaan pystyy elämään normaalia elämää? Millaisessa ihmissuhteessa hän tulee elämään, kun on kasvanut virtahepo keskellä olohuonetta. Haluatko todella että myös hänestä mahdollisesti tulee alkoholisti?

Syitä on tuhansia, eivätkä ne ole mitään pieniä syitä. Mun on kuitenkin ihan turha niitä sulle muistutella, sinä itse päätät menetkö sinne AA:han vai et. Ihan oikeesti suosittelen. Suosittelen myös että puhut asiasta miehellesi ja pyydät häneltä tukea ja apua. Se on jo iso askel paranemista kohti.

Siellä AA:ssahan ide on juuri se, että siellä ollaan toisille vieraita. Kaikilla siis sama juttu ja kaikki siellä on alkoholisteja. Mitenkään et siis joukosta erottuisi.

Mikä sut on johtanut alkoholismiin?

Perheesi ei enää tunnista kasvonpiirteitäsi vaan näkevät häivähdyksen menneestä. Olet holhouksen alainen ja et itsenäisesti saa tai edes kykene tekemään päätöksiä. Tuotat läheisillesi jatkuvasti pettymyksiä koska he eivät kykene luopumaan toivosta. Kaiken tämän rinnalla AA on pieni asia ja jos miehesi todella rakastaa sinua hän tukee sinua täysillä.

t. se alkoholistin tytär

en tiedä.

Omalla kohdallani isäni suku on hyvin pitkälle viinalla kyllästettyjä.isäni,vaarini jne. mutta vain miehet,naiset omat vain syöneet suruunsa..

Isäsuhteeni on ollut aina vaikea mutta en minä tästä voi syyttää muita kuin itseäni.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat