Vierailija

Itse tiedän mieslääkärin, jonka vaimo edelleen kotona vaikka lapset jo isoja.

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja lääkäri-ambulanssikuski-parin.

samoin lääkäri-lääkäri-parin.

ja ystäväpariskuntamme on lääkäri-pankkivirkailija-pariskunta.

en ymmärrä pointtia.

jokaisella on työnsä. en osaa laittaa arvokkuusjärjestykseen niitä..

t.ei akateeminen

Vierailija:

Lainaus:

Sinänsä en lääkäreitä enää mitenkään listaa yli-ihmisiksi. Nuo lähipiirini kaikki lääkärit ovat keskinkertaisuuksia. Ne lahjakkaimmat ovat ajautuneet ihan erilaisille urille.

Siivoojan pitää nähdä maailmassa se esteettinen puoli joka on yllättävän tärkeä ihmisen hyvinvoinnille ja terveydelle.

Ilman siivoojia ei toimisi sairaalat eikä muutkaan suuret yhteiskunnan laitokset.

Hänen miehensä on koulunkäyntiavustaja.

Kertakaikkisen liikuttava pariskunta. Arvostavat toisiaan tismalleen yhtä paljon, heille näillä työrooleilla ei ole mitään merkitystä.

lääkäri-myyjä

lääkäri-insinööri

lääkäri-maisteri

lääkäri-lääkäri

lääkäri-DI

Sinänsä en lääkäreitä enää mitenkään listaa yli-ihmisiksi. Nuo lähipiirini kaikki lääkärit ovat keskinkertaisuuksia. Ne lahjakkaimmat ovat ajautuneet ihan erilaisille urille. Lääkärin työ on vastuullista, mutten siellä opiskelevaa ainesta pitäisi enää mitenkään kermana.

Vierailija:

Lainaus:

Siis että vaimo saa olla kotona! Ja onko se sinulta jotenkin pois?

Vaan enpä tiedä ketään lääkäriä, jonka puoliso olisi esim. siivooja.

ap

On minunkin mieheni lakimiehenä eräässä hyvin suuressa ja arvostetussa konsernissa, minä olen kaupungilla peruskoulun keittiöapulaisena :)

Mutta ko hänellä olisi niin surkea palkka että ovat tulleet siihen tulokseen että sama vaikka rouva on kotona hoitamassa kotia ja harrastelemassa kaikkea kivaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat