Vierailija

Käytin erääseen tulehdukseen kortisonipohjaista emätinvoidetta joka tod.näk. on syynä siihen, että pikkuhäpyhuulet ovat tulipunaiset, verestävät ja arat. Vaivaa pahensi vielä kuukautissuojien jatkuva käyttö. Kyse ei ole sukupuolitaudista, ne on testattu eikä gynekologi osannut antaa muuta selitystä vaivalle kuin että olen käyttänyt liikaa hiivalääkkeitä.



Mikä avuksi limakalvoille? Olo on sietämätön. En voi laittaa edes hajustamatonta perusvoidetta tai vastaavaa, ne vain lisäävät tuskaa.



Onko vinkkejä?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viileällä vedellä suihkuttelusta voisi olla apua. Lisäksi osta apteekista jotain allergialääkettä. Siis ihan suun kautta otettavaa. Ja vaihda kuukautissuojamerkkiä. Ja alapesu joka vessareissun jälkeen.



Itselläni tulee todella pahat allergiset oireet mm. alwaysin siteistä ja kerran lääkäri suuositteli noita allergialääkkeitä helpottamaan oloa ;)

Ja ne helpotti ;)



* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat