Vierailija

Haluaisin kuulla alueen päiväkodista. Harkitsen pistäväni paikan hakuun lapselle ja kuulisin mielelläni kokemuksia.

Olisiko kokemusta myös seurakunnan kerhosta?

Kommentit (6)

asuin Lukonmäessä, siis Hallilan naapurissa. Kävin 2,5v kanssa seurakunnan kerhossa, joka mielestäni oli aivan ihana! Mukavampi kuin perhekerho. Tämä siis avoin päiväkerho.

Päiväkodista en tiedä, mutta Hallilassa kuulemma useita upeita,tykättyjä perhepäivähoitajia, yksityisiä.

Kuullut ihan hyvää. Saimme kuitenkin pph:n, joka oli aivan ihana. Taitaa olla alueen ainoa kunnallinen pph ja tykättiin joka suhteessa tosi paljon. Ei mitään negatiivista juttua tuona aikana tullut edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

poikani siirtyi 5v hallilan päiväkotiin, eikä minulla ole pahaa sanottavaa paikasta. siistit tilat, kivat tädit etc...nyt poika jo iso koululainen

Kiitos vastauksistanne!

Olen kerran käynyt ko. päiväkodissa ja ensivaikutelma oli positiivinen. Mukava kuulla myös, että srk-kerho on ollut mukava, täytyypä miettiä sitäkin.

Pienten ryhmä on oikeasti täynnä. En tykännyt jättää omaa 2,5 vuotiastani hoitoon, kun aina tuli itku ja kukaan ei ehtinyt lohduttelemaan. Pienten ryhmän isommat jäivät vaille huomiota, kun ryhmässä oli tosi paljon pieniä (ihan vauvoja), jotka kyllä vievät täysin yhden hoitajan huomion. Osastolla oli myös jatkuvasti harjoittelijoita ja opiskelijoita. Ihan hyvä, että on ekstra-käsipari, mutta kun henkilöt vaihtuivat jatkuvasti.

Eskariryhmästä ei paljon sanottavaa ole, ei hyvää eikä pahaa. Oma lapsi ei viihtynyt, mutta se ei varmastikaan ollut päiväkodin vika.

Kiitos nelosellekin vastauksesta (ap edelleen täällä...).

Olen kuullut muualtakin, että pienten ryhmä on täynnä ja sinne on melkoiset jonot. Tarvitsisin " onneksi" paikan 3.5-vuotiaalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat