Seuraa 

Tein tänään raskaustestin (Acon 10) kp 28/28-36. Negaa näytti. Ovulaatiotesti testi näytti plussaa kp 17-19, josta nyt siis 9-11 vrk. Loppukesästä sain keskenmenon ja siinä raskaudessa testi näytti plussaa tässä vaiheessa (käytin myös silloin ovulaatiotestiä). Oireita tuntuis vähän olevan: palelua, vessassa yhtenään juoksemista, rintakipua, mahakipua. Mutta samantyyppisiä tuntemuksia on ollut ennenkin enkä silti ole ollut raskaana. Mietin vaan, että voisinkohan kuitenkin olla raskaana?

Tietääkö joku verestä tehtävästä raskaustestistä? Kuinka aikaisessa vaiheessa näyttää tuloksen? Olisi tietääkseni sitten varma tulos eikä tarvitsis kotitestien kanssa pelata(?)

Kommentit (4)

Olihan tossa mielenkiintoinen ketju ja veritesteistäkin oli juttua. En kyllä tullut tän oman juttuni suhteen kuitenkaan oikeestaan hullua hurskaammaksi. Olisiko jollain muulla kokemuksia tai kommentteja?

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6048015&p=1&tmode=1&smode=1

Mulla näytti ovistesti plussaa kp 14 ja vasta kp 36 tuli täti ja testit koko ajan negatiivisia. Kävin veritestissäkin kp 35. Luulen että ovis oli kuitenkin vasta kp 20, koska silloin tuli hetken aikaa kovia kramppeja eikä kp 14-16 ollut mitään ovismerkkejä. Tuota oikeaa ovista ei sitten osattu hyödyntää... Eli voi se ovis olla myöhemminkin. Tulipas sekavasti... Odottele nyt vielä rauhassa muutama päivä ja testaa sitten uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moikka,

sulla näyttäisi olleen ovulaatio melko myöhään kierrossa, tai siis ilmeisesti on pitkä kierto tulossa sillä menkathan yleensä alkavat n. 14 vrk ovulaation jälkeen. Saatat hyvinkin olla raskaana, mutta testasit liian aikaisin. Raskaudethan ovat aina erilaisia, joten edellisessä raskaudessa raskaushormoonin määrä on voinut olla suurempi aiemmin.

Itse testasin aikanani ns. haamuviivan kyseisellä testillä muistaakseni kp 27/28, seuraavana päivänä Apteekin testiin tuli myös haamu. Tuloksena nyt 9,5 kk:n ikäinen tytteli.

Kärsivällisyyttä! Ja onnea matkaan! =)

(veritesteistä ei valitettavasti ole kokemusta)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat