Seuraa 

Enemmänkin tahdon kysyä että mahtaako olla mahdollista ottaa 2 mukaan synnytykseen, eli mieheni tietysti otan mutta tahtoisin myös ottaa sisareni joka on hyvin tärkeä minulle ja luulen että hänestä olisi enemmän hyötyä kuin miehestä =). Eli kysymykseni kuuluu että voinkohan ottaa nämä molemmat ihanuudet mukaani kun lähtö koittaa??

Kommentit (4)

esikon synnytyksessa, se oli tosin saksassa, eika siella kukaan sanonut mitaan. jos ei nyt ihan koko sukua sinne tuo niin eikohan synnyttaja saa itse paattaa keita paikalla saa olla?

... tässä asiassa. Itse sain pelkopolin kautta " erikoisluvan" siihen, että tukihenkilöitä on kaksi. Perusteet tälle pitää kuitenkin olla hyvät! Jossain sairaaloissa voi tukihenkilöt vuorotella eli toinen aina odottaa synnytyssalin ulkopuolella jossain. Kannattaa selvittää oman sairaalan kanta etukäteen ja tarvittaessa hakea kirjallinen lupa kahteen tukihenkilöön ettei se sitten itse synnytyshetkellä osoittaudu mahdottomaksi. Kannattaa kuitenkin yrittää lupaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en asiaa varmaksi tiedä, mutta itsellä kävi näin...

ystäväni mies oli työmatkalla synytyksen käynnistyttyä ja ystäväni oli pyytänyt minua mukaan mikäli mies ei pääsisi. No, minä tietysti lähdin, mies ajaa porhalti toiselta puolelta suomea ja ennätti saliin ennen syntymää. Kätilö tuumasi että nyt voittekin sitten vaihtaa paikkoja tarkottaen että minun oletettiin poistuvan, johon äiti tokas että ethän sinä nyt minnekään lähde, minä haluan sinun jäävän tänne. Ja niin jäin.

En tiedä, voiko sairaala sitä jotenkin hankaloittaa, mutta kyllähän sen pitäisi kuitenkin olla äidin ja perheen oma päätös, ketä siellä synnytyksessä on. Kannattaa varmaan keskustella asiasta sairaalakäynnilla.

Toivottavasti saat molemmat mukaan, oli nimittäin aivan upea kokemus..

Haluan appiukon mukaan. Anoppi on tulossa ja paras kaveri myös ja oma mies tietenkin. Synnyttäisin kotona jos sairaala kieltää ottamasta tukihenkilöitä mukaan. Se on mun synnytys ja mä päätän siitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat