Vierailija

ja työkaverinsa oli sitten kotona kertoillut asiasta... ja minulle nyt molemmat keljuilevat koko ajan että " jatkuvasti shoppailen nettihuutokaupassa kun ei ole muutakaan" ja että " sulla ei taida raha viihtyä kukkarossa" ..... minä kyllä hieman pahoitin mieleni tästä... olenko siis tiukkis?? mitä hittoa se heille kuuluu mitä minä teen! vaikka olenkin ostellut siellä melko usein, olen myös myynyt aika paljon... onko tuo huuto.net touhu teistä jotenkin noloa?

miehelleni kyllä mainitsin asiasta ettei tarvi mennä lörpöttelemään kaikista asioista niille kun ovat sellaisia selän takana puhujia muutenkin... =( höh, vähän hölmö fiilis nyt...

Kommentit (9)

todellakin ihmettelen miksi hän jourusi... vaikka itsekin sitä käyttää ja selaa ihan melkeen säännöllisesti... ehkäpä asia kummaksuttaa, koska ihmiset ovat niin epäluuloisia täällä etteivät varmasti koskaan uskaltaisi sieltä mitään ostaa periaatteella " ensin rahat tilille, sitten vasta toimitus" .... enpä tiiä... mutta minustakin se on tosi kiva tapa löytää uusia juttuja itselleen ja päästä vanhoista rojuista eroon! =) joten jatkan samaa rataa edelleen!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tyytyväinen et pääsee eroon tarpeettomasta kamasta. Älä välitä tollasesta!! Mieheski innostuu kun löydät sille jotain kivaa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat