Vierailija

Minulla tulee jalat kipeiksi ja vasyn jo jonkun 10 liikkeen jalkeen. Kulmakin siina on aika huono. Vinkkeja parempaan ratsastukseen, eihan sita mieskaan aina jaksa olla paalla.

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska en pääse kyykkyyn. Toisessa polvessa yliliikkuva polvilumpio, jonka ansiosta on ristisiteet, nivelsiteet ja jänne katkennut vuosia sitten. Leikkausta yritetty lykätä, koska olen niin nuori että on todennäköistä, että menee sitten uudestaan.

18- vuotias, hoikka ja hyväkuntoinen. Että se siitä liikunnanpuutteesta. Perinnökkisiä vaivoja. Mutta olen kyllä muuten päällä, polvillani, ja siten, että makaan miehen päällä, pää hänen päänsä luona, tuosta mies tykkää eniten. Ja mies myös tykkää pitää perseestä kiinni ja säädellä vauhtia, vaikka ei tarvisi. Tykkää kontrolloida kuulemma. Eikä kyse ole todellakaan siitä, etten jaksaisi.

Olette ilmeisesti saaneet vanhemmiltanne kaiken liian helposti. Eikö voi uhrata muutamaa minuuttia mukavuutta, kun lopun aikaa saa vain lekotella ja nauttia?

Lainaus:

pelkästäänkö naiset pitäisi ratsastaa jalkansa kipeäksi, viis naisen mukavuudesta. Ilmankos miehet tätä asentoa pyytää.

Lainaus:

Lainaus:

jos sääret on alustaa vasten,niin eikö se oo sama ku et polvet on maassa.....

Niimpä...sitä mie tarkotinki ku joku tuol aikasemmin kerto et ne on kaks eri asentoa...joho mie sit laitoin vittuiluna/kysymyksenä et eikös ne oo ihan samat asennot....

v...tun sherlock oot ite...ääliö!!!!!!!!

Miksi naiset olette niin itsekkäitä, että ette voi muutamaa minuuttia miehen hyväksi antaa. Ei luulisi olevan liikaa vaadittu.

Lainaus:

Tuota kyykkyasentoa vaan ihmettelin; tuntuu sekä epäkäytännölliseltä että jokseenkin epäeroottiselta, kuten joku tuossa totesikin.

pelkästäänkö naiset pitäisi ratsastaa jalkansa kipeäksi, viis naisen mukavuudesta. Ilmankos miehet tätä asentoa pyytää. Puistattava asenne on eritoten edellisellä kirjoittajalla. Minustakin kyykkyasento on korkeintaan puutarhatöitä varten. Antakaa meidän naisten kaikki kestää mitä miehet vaativat.

Polvillaan ratsastaen tuntuu kyllä oikein hyvältä, ja mieskin ilmeisesti tykkää - onpahan pieni lepotauko aherruksen keskellä :). Tuota kyykkyasentoa vaan ihmettelin; tuntuu sekä epäkäytännölliseltä että jokseenkin epäeroottiselta, kuten joku tuossa totesikin.

Polvet maassa on ns. lahnaratsastusta.

Lainaus:

Jos jalat meinaa väsyä,niin taivu vähä taaksepäin ja laita kädet vaik miehen polville,ja siitä rupea ratsastaan....ei oo jaloille niin rankkaa....ainakaa mulla.ja kyrpä hieroo mukavasti taas vähä eri kohtaa=)=)

Miks sie hupsu nii luulit? Käytettiin vain kahta eri ilmaisua samassa kommentissa.

-Watson

Lainaus:

Niimpä...sitä mie tarkotinki ku joku tuol aikasemmin kerto et ne on kaks eri asentoa...joho mie sit laitoin vittuiluna/kysymyksenä et eikös ne oo ihan samat asennot....

v...tun sherlock oot ite...ääliö!!!!!!!!

Ollaanko siinä siis samantyyppisessä asennossa kuin puskapissalla? Ei ole tullut kyllä tullut mieleenikään kokeilla. Saa kai se seksi visuaalinenkin elämys olla...

Reidet kramppaa ja polvet ja pohkeet väsyy, harrastan kyllä pyöräilyä. Tykkään enemmän jos mies ottaa alaselästäni kiinni ja ohjaa vähän itse. Tai ehkä olen laiska siksi, ettei se asento tuota paljoa nautintoa.

En edes ajatellut että sen vois tehdä kyykyllään eikä polvien varassa :o Taitaa saada suuremman liikeradan kyykyllään vai missä se ero on?

Lainaus:

Onko teillä kaikilla kondromalasia? Voisin suositella pitkiä sarjoja kyykkyä ilman tankoa. Ja pitkät sarjat, yli 100 toistoa ei pitäisi olla ongelma, ellei ole paljon ylipainoa. 3-4 sarjaa joka päivä tai joka toinen, niin alkaa reidet kestämään ratsastusta.

ei oo ylipanoa ja kyykkyyn ylöskin tuottaa polville hankaluuksia, mutta niin kauan kun niiden kanssa pärjää muuten, en halua leikkauttaa... se on pikkujuttu jos ei pysty kyykkyjumpaan munan päällä

ratsastusta vaan siksi, että olen pähkäillyt, että mies saa välillä levätä. Ei se missään minulla kyllä tunnu. En vaan tykkää olla päällä, mutta joka kerta kyllä olen. Ei mulla ainakaan käy voimille, voihan siinä samalla nojata käsien varassa eteenpäin. Ei kyllä tulis mieleenkään olla missään puskapissiasennossa ratsastamassa kyllä! En edes tiennyt, éttä jonkun päähän välähtää tehdä silleen. Maailman epäeroottisin asento varmaan.

...saa kyykkyratsastuksesta ollenkaan niin suurta nautintoa kuin polvillaan ollessa. Polvillaan ratsastaessani nostelen ja pyöritän lantiota miehen lantion päällä. Tässä pystyy hyväilemään omaa klitoristaan tai hankaamaan klitoristaan miehen kalunvartta/häpykumpua vasten. Tokihan mies saa toisinaan kyykkyratsastakin.

Jos jalat kramppaa helposti, niin magnesium-kuuria kehiin. Lakkaapahan lihakset kramppaamasta. Toisekseen, jos ei jaksa ratsastaa, niin tyyliä voi vaihtaa ja kuntoaan parantaa.

naiselle ratsastaa. Haluan nauttia rakastelusta, enkä ratsastaa jalat krampissa. Meillä kyllä löytyy asentoja, joissa molemmat saavat nautintoa ilman kamalaa ponnistelua ja rehkimistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat