Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

eli kaksi tyttöä on, reilu 2v ja reilu 4v. toisaalta hipittäisi vielä kolmatta (poika) mut todellakin tahtosin et se ois poika.... mut eihän sitä voi tietää kumpi tulee.. ties vaikka kolmas tyttö kun kaksi aikasempaakin on tyttöjä... noh jos tulisin raskaaksi ja ajan saatossa huomattas et sekin olisi tyttö, kyl varmasti rakastaisin sitä kuin muitakin mut silti olisi syvällä sisimmässäni suuri pettymys... ja neljättähän en alkais enää väsäämään pojan toivossa... en missään nimessä halua suurperhettä!!!! (mun mielestä neljän lapsen kohalla voipi jo puhua suurperheestä, ei ehkä kaikkien mielest mut mun mielest, joten ei takerruta tähän nyt)

mä oon jo pähkäilly tätä jo vuoden, ja vieläkin on et haluan lapsen, en halua, haluan lapsen, en halua.... voi kun pääsis selvyyteen..

jos tulee kolmas,haluaisin mahd.pienellä ikäerolla, ettei tulis tyyliin 10v ikäeroa... joten pitäs pian päättää.. ja vielä näin " nuorena" (alle 30) jaksas yö valvomiset..

tää on sekava kirjotus. tuntuu et jos saankin tytön ni miten " kestän" pettymyksen kun ei saatu poikaa edelleenkään...

ekaa kun ootin, toivoin tyttöä,ja tyttö tuli. toista kun ootin oli poika tunne mut ultrassa sanoivat et tyttö, silti oli poika tunne. mulle oli sama silloin onko se poika vai tyttö. nyt ois pojan vuoro, mut mun tuurilla ei kuitenkaan tuu.

onko täällä monen lapsen äitejä? jos kaks ekaa on samaa sukupuolta tuleeko kolmas/neljäskin suurella todennäköisyydellä samaa sukupuolta.... oih kun tää on vaikeeta....

haluaa ja ei halua.. kas siinä pulma.

Sivut

Kommentit (42)

joten sitä hauskemmin onkin, kun meillä menee vuorotellen.

Esikoinen on tyttö, sitten poika, tyttö, poika ja tyttö. Kuudes on haaveissa ja ehkä sitä sitten hiukan jo toivoo että olis sitten poika, niin pysyisi tuo sarja koossa. Ei olla erityisemmin mitään vippakonsteja kokeiltu, ihan normaalisti touhuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mahettiin vaan touhuta ennen ovista,kun sanotaan että poika siittiöt menee lujaa ja heti perille,mutta tyttö siittiöt on hitaampia ja kestävät elossa pitempään. :) ?

Eli meillä myös kolme ihanaa tyttöä ja neljäs on haaveissa.

Äitikin kommenttiin lisäisin vielä omat kokemuksemme..Joulukuussa koimme surullistakin surullisemman keskenmenon ja sen jäljiltä olo on se, vahvemmin kuin ikinä, että jos neljäs saadaan, niin pääasia on, että saadaan elävä vauva ja tietty ekstrana toivoisi sen olevan terve. Mutta vaikka moni luuleekin meidän varmaan " poikaa" tekevän, niin kuten aiemminkin, lasta toivomme, emme tiettyä sukupuolta. Toki poika olisi hauska, etenkin miehestäni, sillä onhan oma sukupuoli tutumpi ja sillä tavoin läheinen, mutta yhtä kaikki neljäs tytär olisi hieno jatko prinsessakatraallemme!

Mulla kahden pojan jälkeen " pakko mielle" että sais tytön ja saatiin se,sitte " pakko mielle" että saadaan kaveri tytölle,sain kuolleen kesken menneen pojan,sitte taas km ja sitte kuolleen keskenmenneen tytön,joten mulle ainakin on aivan sama todellakin kumpi on jos joskus loppuun asti raskaudessa pääsen.Oli suuri shokki kumminkin kun sain sen km tytön.

eli voihan se sukupuoli vaihtua, mutta--- sitä kun ei voi etukäteen tietää. ´Kun kolmosta odotettiin niin meille pääasia oli vauva, ei se onko tuleva vauva tyttö vai poika. Olin melkein 100% varma, että se on tietysti poika, synnytyksessä oli kaksi erittäin hämmästynyttä vanhempaa kun tulija paljastui tytöksi...

Eilen siis ehkä juuri tämän ketjuviestin innoittamana vihdoin tilasin netistä Amazon.com:n kautta kaksi kirjaa koskien kuinka tehdä tyttö tai poika-vauva. Toisen kirjan nimi taisi olla " How to make a girl or a boy" toisen nimeä en muista mutta samaa sarjaa oli sekin. Kirjojen yhteishinta oli n. 30 dollaria, mikä oli ihan kohtuullista varsinkin nyt kun dollari on heikompi kuin euro. Kirjoja voin toki lainata sitten kun olen ne lukaissut ja voin myös kertoa täällä sitten olivatko rahojensa väärtejä vai eivät. Laita vaikka googleen hakusanaksi " How to make a baby girl/boy niin saat varmasti parjon linkkejä eri osoitteisiin, joissa tarjolla tietoa tai kirjoja.

Ekasta toivoin tyttöä kun kaikki suvun vauvat oli poikia,ja toisestakin ajattelin että olisi kiva jos tulisi tyttö kun ikäeroksi tuli vain runsas 1v2kk.

Kolmannen odotuksen kohdalla oli ympäriltä jo kova " painostus" Että nyt pitäisi saada poika.Tyttö tuli,ihana sellainen.Pullea hymyilevä paketti=)

Neljäs raskaus taas sai tätien ja setien silmät kirkastumaan josko olisi se poika viihdoin.

Itse aavistin jo joskus rv 14 että taitaa olla poika(raahasin lomamatkalta ison kassin poikavauvan vaatteita,tukien vain omaan aavistukseeni).Ja ultra vahvisti epäilykseni.Vaikka olimmekin kovin epäuskoisia.

Viidennestä tavallaan toivoin sitten toista poikaa ja niin tulikin.

Nyt kuumeilen kuudetta ja vihoviimeistä(Vannomatta paras)

Ja jotenkin olisi ihanaa saada yksi pieni prinsessa vielä mutta tuntuisi luonnolliselta että sitten tulisi poika.Olisi kolmen sarjat kumpaakin laatua=)

L+5

...meillä jo on, ja kyllä minäkin haaveilen tytöstä. Meillä on myös mietinnässä tämä kaksi vai kolme -aihe, mutta olen kyllä aivan varma, että jos meille vielä kolmas tulee, niin sekin on poika. Haaveilen tytöstä aina välillä, mutta olen kyllä huomannut itsestäni sen, että en haaveile kolmosesta tyttömahdollisuuden takia, vaan siksi, että kolmas LAPSI olisi ihana. Jos siis " teemme" vielä kolmannen, ei sillä ole väliä, onko hän tyttö vai poika.

ja vauvakuume polttelee kovasti vaikka en edes ole miehen " suostumusta" vielä saanut mutta salaa kuumeilen jos saisin sen pään kääntymmään :o)

Kolmannesta toivoin tyttöä ja olin aivan varma että saan tytön ja sehän sieltä tuli, toki olisin silti rakastanut häntä yhtä paljon vaikka olisikin ollut poika mutta itselläni oli vain sellainen olo että saamme tytön

Nyt jos meille saataisiin vielä yksi pienokainen olisi aivan sama kumpi tulisi kunhan olisi terve ;o)

**Onnellinen suurperhe kuumeilija ;-D **

2 ekaa on poikia kolmannesta salaa haaaveilin tyttöä ja tyttö tuli sille sitten haaveilin kaveria ja kas neljäskin oli tyttö :)

sitten viides ja kuudes olikin taas poikia.

Joku muuten kirjoitti että 2 tytön jälkeen on hassua pestäpojan peffaa ja minusta se oli juuri tosinpäin 2 pojan jälkeen oli omituista pestä tyttöä kun sieltä puuttui jotain :)

Nyt, kun haaveilen sesikasta niin taas toivoisin että tulisi pieni prinsessa :) vaikkain pienet pojatkin on aivan super hyper ihania :)

Ja tosiaan koskaanhan ei voi tietää mitä sieltä tulee.

Tosin vanha sananlasku sanoo: hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat