Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ensimmäinen terokuuri menossa, terot sain tiputtelujen ja tärpittömyyden (kolmosta yritetään 10. kiertoa) takia.

Annostus 1 tabl. 15-24 päivinä.

Ja nyt samoin kuin terottomissakin kierroissa alkoi tuhruttelu n. 8 päivää oviksesta kp 21 ja nyt kp 22 edelleen jatkuu, tuntuu että tuhrua on nyt jopa enemmän kuin kierroissa ennen teroja. Aiemmin tullut jonkin verran yhtenä tai kahtena päivänä ja sitten 5-6 päivää taukoa ennen kuin vuoto alkaa.

Onko muita joilla terot eivät ole tiputteluun auttaneet tai jopa lisänneet sitä? Onko tilanne korjaantunut annostusta muuttamalla tai lääkettä vaihtamalla?

Ja ennen kaikkea onko joku onnistunut tästä kaikesta huolimatta tulemaan raskaaksi? Itsellä alkaa olla usko raskautumiseen aika vähissä...

Kommentit (3)

Minulla terot määrättiin tuhrutteluun. Ennen menkkoja saattoi viikonkin tuhrutella. Kolmas tero-kierto vei tuhruttelun vasta pois, mutta nyt viides ja kuudes kierto on yhtä tuskaa olleet tuhruttamisen takia. Olen menossa itse pe gynelle, myös tärpittömyyden taia, joten jospa siellä jotain apua löytyisi ongelmaan. (Meillä reilu vuosi yritystä takana, diagnoosi oli jo syksyllä pco)

Mulle gyne sanoi että jos on väli/tuhruvuotoa niin annosta tulee silloin nostaa 2 tbl/pvä annokseen, mulla aloitettiin terot silloin lennossa kierron palauttamiseksi kun kp:t venyi 40 ja jotain ja kunnon vuoto alkoikin jo 7. kuuri päivänä, joten piti lopettaa kesken. Sama 1 tbl:n annostus oli mulla. Kannattaa soittaa kuurin määränneelle lääkärille, voit siis joutua vaihtamaankin lääkkeen, mutta näin mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat