Vierailija

Tuntuu että kaikki menee päin helvettiä, ei niinkään meidän suhteessa mutta mun elämässäni. Olen kertakaikkiaan niin väsynyt ja loppu että käperryn vaan itseeni, enkä jaksa pitää mitään kontaktia mieheeni. Kotona en puhu, luimistelen vaan. Kun mies on poissa, en vastaa puheluihin tai viesteihin. Olen kai huono ihminen, mutta en vaan jaksa keskittyä muihin ihmisiin, vain omaan pahaan olooni.

Teki vaan taas mieli kirjoittaa tänne. Vaikka laiha lohtu tämä AV:lle valittaminen kyllä on.

Kommentit (6)

Mistään ei enää saa oikein otetta. Ja ärsyttää se että kun tosiaan tuntuu etten jaksa mitään, niin jumankauta mies on kuin avuton lapsi, vessapaperi on lopussa ellen minä sitä osta, ikinä ei imuroitaisi tai vaihdettaisi lakanoita tai pestäisi pyykkiä jos minä en sitä organisoisi, ja nyt ei vaan voimat riitä. Työ, opiskelu ja muukin elämä on mennyt päin h**vettiä jo pitkään. Ahdistaa ajatus siitä että jos minä en ole toimintakuntoinen niin koti ei kertakaikkiaan pelaa. Enhän mä voi IKINÄ harkita lapsia tuollaisen miehen kanssa joka ei osaa pyörittää kotiamme yhtään. En ole vihainen mutta olen vain niin väsynyt, joka aamu punnerran itseni ylös sängystä ja jollain ihmeellä saan hymyiltyä muille ihmisille niin että kaikki luulen että olen onnellinen. Iltaisin tulee mieleen että miten helppoa olisi jos aamulla en heräisi. Kun astun kotiovesta sisään niin kulissi murtuu ja olen taas oma, täysin mykkä ja hymytön itseni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aika usein itsekin olen ajatunut itsemurhaa miettimään. Suosittelen jälkiviisaana että koetat (miehestäsi huolimatta) hoitaa ensin itsesi kuntoon (terpapiaa? lääkkeitä? elämänmuutoksia?), sitten katsot miltä näyttää suhde miehen kanssa. Jos edelleen tuntuu että mies on riippa, harkitsisin kyllä vaihtamista. Nimittäin on oikeasti todella raskasta perhe-elämä jos mies on tuota sorttia.

ulos happi hypylle,sit hyvää ruokaa miehesi kanssa ja juttelette:)

välillä kannattee rentoutua ja huomioida toinenkin niin saat itsekkin huomiota!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat