Seuraa 

Miten kauan yökastelua voikaan olla? Meillä poika oli jo kuiva muutaman vuoden; eli noin kolmen iässä jäi vaipat pois yölläkin. Kastelua alkoi eskari-iässä ja jatkuu siis edelleen.

Käytössä on Minirin tabletit, jotka yleensä tepsivät. Hälytyspatjaa emme ole kokeilleet ollenkaan.. poika on niin sikeäuninen, että me muut herättäis siihen, mutta poika ei.

Hoitotukea olen hakenut pari kertaa, kun olen tuskastunut pyykkäilyyn, mutta sitä ei tule. Käskevät nostaa lääkkeen annostusta.

Käytössä on yleensä yksi tabletti, kyläillessä kaksi. Yleensä se siis riittää, noin kerta viikkoon ei. Riippuu hirveästi siitä, onko poika yliväsynyt, juonut illalla normaalia enemmän tms.

Kauankohan tätä voi jatkua.

Poika itse ei näyttäisi yleensä kärsivän tilanteesta.

onko kohtalotovereita tai muuten tietoa, kauanko tätä voi kestää? Pitäisikö käydä lääkärissä uudelleen, vai riittääkö tuo lääkehoito kunnes tilanne rauhoittuu?

Kommentit (1)

ja olen kirjoittanut asiasta tuonne alempaan ketjuun. Otettiin viimein käyttöön minikasteluhälytin. Olen ollut tyytyväinen vaikka vasta vähän aikaa testattu. Luulin myös ettei meidän poika herää siihen, mutta kyllä vain herää- on siinä niin paha ääni. Ja itse olen jopa nukkunut muutaman kerran heräämättä, kuullut kyllä kun poika menee vessaan. Eli lirahduksen jälkeen on heränyyt vessaan- eli sänky vielä kastuu, mutta toivotaan parasta. Meiltä on myös evätty hoitotuki, kun ei hankittu kasteluhälytintä. Lääkäri sanoi meille ettei kannata hankkia kun poika kastelee vielä monta kertaa yössä. Valitus on käsittelyssä ja täytyis täyttää uusi hakemus nyt kun hälytin hankittu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat