Seuraa 

Huomenta!

Sivut

Kommentit (22)

Nää päivät tuntuu aina venyvän, kun töissä ollaan. Kirjoittelin pätkät tänne ja onnistuin ne hukkaamaan..... Eli nyt sitten suutuspäissä tiivistelmä:-)

Supistus kovettaa ton massun ihan pinkeäksi. Toisinaan siihen liittyy kiristävä ns. joka puolelle ulottuva tunne. Vielä en kivuksi luokittelisi, mutta selvästi sen huomaa. Tunne menee ohi nopeammin, kun tuo pinkeys. Ja Ogasmi aiheuttaa pitemmän pinkeyden joka kerta. Tosin orgasmit on ihan toista luokkaa näin odotusaikana;) Nyt kun tuo seksi kieltokin on kumottu...

Rakenneultra ois pe, vielä matkaa ja sitte viikonloppuna ois mulla viimeset yövuorot. Onneks, ei nappaa tuo työnteko juuri ollenkaan. No pomon kans ollaan yhteisymmärryksessä et loma alkaa vapusta.. hyvä sekin.

Mukava on teidän kuulumisia lueskella:) Ja mäkin alan aina näin iltaisin jo ankkailla, jalat ei niinku mee sinne minne tahtois...

Massussa potkutellaan jo tosi kovaa. Eilen hymyilytti autoa ajellessa, kun kaveri monotti rakkoon niin, että meinas pissat housuun lirahtaa. On voimaa nois potkuis.

Lytte ja Masukki 19+3

Tytteli-83:

[quote]

Nimittäin orgasmin jälkeinen supistus. Eilen illalla orgasmin jälkeen kohtu kovettui aivan kivikovaksi reilusti yli viideksi minuutiksi. Onko ihan normaalia, että supistus on noin pitkä? Nyt ei ainakaan ole epäilystä siitä mikä on supistus. Kipua ei ollut. Voiko tuommoinen supistus jo aiheuttaa kohdunkaulan pehmenemistä?

Mulla on samanlainen suppari kans aina orgasmin jälkeen.Joskus se voi olla aika kivuliaskin. Ja seksin jälkeen kohtu on kova aika kauan. Voi joskus kestää melkein tunnin ennen kuin alkaa palautuun. Olin tossa viimeviikolla juuri neuvolääkärillä ja mulla ei ainakaan ollut enää kohdunkaula lyhentynyt vaikka olenkin harrastanut seksiä ihan normaalisti suppareista huolimatta.Joten tuskin siitä on mitään haittaa. Pitänee varmaan kysyä ens kerralla kun käy lääkärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Piti ihan rueta kahtomaan äitiyskortista. Rv 19+4 oli sf-mitta 18cm. Ja tuntuu tosi korkeella olevan....

Mulla kans seksin jälkeen kovettuu piiiiitkäks aikaa kohtu, mut ei supistele.....

Ylihuomenna on se rakenneultra ja samalla reissulla pääsee ostoksille.... Nyt pitäs rueta siivoomaan ettei huomenna tartte (kehtaa lapsenlikan päästää sisään ;) )

Pikavisiitillä tärkeimmät siis!

Suhmura......edelleen...

Nimittäin orgasmin jälkeinen supistus. Eilen illalla orgasmin jälkeen kohtu kovettui aivan kivikovaksi reilusti yli viideksi minuutiksi. Onko ihan normaalia, että supistus on noin pitkä? Nyt ei ainakaan ole epäilystä siitä mikä on supistus. Kipua ei ollut. Voiko tuommoinen supistus jo aiheuttaa kohdunkaulan pehmenemistä?

Tytteli-83 rv 20+1

Ei ole mittailtu vielä sf-mittaa, viime viikolla terkkari päivitteli että kun on jo niin iso kohtu, yltää kevyeen napaan asti ja on leveäkin. Tunnen itsekin sen tosi selvästi! En muista että olisin ekan ja tokan odotuksen kanssa näin selkeästi tuntenut kohtua? Nla-täti sanoi ettei kylläkään ole tavatonta että kolmatta odottaessa kohtu onkin jo noin iso, mutta kyseli kyllä kovasti että ultrassahan oli vain yksi sikiö? Ja että oliko mun aiemmat lapset kovin isoja syntyessään? No yksi sikiö löytyi ultrasta ja lapset syntyivät normaali kokoisina, esikoinen 3740 ja toinen 3670, joten kait se sit vaan johtuu siitä kun on jo kohtu valmiiksi niiiiin venynyt...

Pitäis tosiaan kaivaa vanhat neuvolakortit esiin niin vois vertailla. Sen kyllä muistan että esikoisen kanssa menin ihan yli käyrien koko ajan sf-mitan suhteen, kakkosenkin kanssa ylärimalla ja painoarvioksi annettiin 4.3kg vaikka neiti siis painoikin vain sen 3.670.

Peilistä tuo maha näyttää jo valtavalta, alkaa rintojen alta, mutta itsestä se tuntuu yllättävän kevyeltä, ihan kuin ei oliskaan raskaana. Tosin olen huomannut samaa kuin joku aiemmin (tsori nimi unohtui jo) että ei pysty syömään kuin pieniä annoksia. Jos syön normaalin annoksen esim. eilen kalasoppaa, niin mulle tulee niin superähky olo, että on pakko mennä pitkälleen. Tuntuu että sydänki löi miljoonaa ja ei meinannut saada kunnolla vedettyä ilmaa sisään piti ikään kuin huohottaa, ihan kummallista! Esikoisesta muistan tuon saman " oireen" vasta ihan vikoilta viikoilta, kun miltei yksi jugurttikin sain ähkyn olon. Tosin mulla ei maha ikinä ole laskeutunutkaan, senhän kait sanotaan auttavan just tohon ahdistavaan oloon. Mulla on niin ahdas lantio että vauvat ovat aina köllötelleet syntymäänsä asti ihan tuolla ylhäällä, niin että esikoisen kanssa kylkiluut nousivat toiselta puolen aavistuksen ylös, tuntuu lähinnä kun makaan lattialla mahallaan niin toinen puoli on koholla, kivaa...

Nyt eskaria ja koululaista hakemaan!

t. mariadee 17+4 edelleen

Mirju: Ei kysytty sukupuolta, ei tarvetta tietää. Kätilö ois varmaan kertonutkin, mutta sanottiin että älä kerro. Yritettiin kyllä itse arvailla että näkyikö mitään vai ei.. Sen osaan sanoa, ettei ainakaan 100% poika.

Samaa sananlaskua olen aina toteuttanut kuin Jamesiina, eli köyhän ei kannata ostaa halpaa... Ei ihme että sitten köyhänä pysyykin.. ;) Ei vaan, aina kannattaa hankkia laatua, ettei tarvitse ostaa jatkuvasti korvaavia. Pätee joka asiaan.

Miksi Venla sinulla on tikkejä ohimolla ja takaraivossa? Ei tarvitse kertoa jos et halua, luontainen uteliaisuus vain nostaa täällä päätään..

Rääpäle on muuten tänään tosi aktiivinen, tai ehkä sitten vain huomaa liikkeet selvemmin. Eilen kun pystyi yhdistämään liikkeen ja tuntemuksen toisiinsa kun näki samalla mitä tunsi.

Mukavaa kun voi ulkoilla ilman peloa että jäätyy sijoilleen. Tyttökin nautti ulkoilusta, kun oli vielä daddy mukana ennen töihin menoa. Ei tarvinnut itse edes huutavaa ja rimpuilevaa lasta kantaa taksisin sisälle. Eilen tuli sitten tilattua uudet vaunut... Oli niiin ihanan värinen ja oikea merkkipeli, että en voinut muutenkin masentuneessa tilassa vastustaa kiusausta. Jotain ihan uutta masuVauvelillekin, ja saahan tuo esikoinen koeajaa sen istuinosan. Eikös sitä niin sanota, ettei köyhän pidä halpaa ostaa? Normaalihinnalla en olisi noita voinut tilata, mutta 150 hinnasta pois niin jo oli sen euron alle 500 : ) No vähästä se on ilonsa otettava. Vaunujen tulon lisäksi jännään mitä sanovat Fenniassa vakuutushakemukselle, jonka tänään täytin ja illemmalla vien postiin, kunhan kerkiän. Samat vaivat kuin esikoisellakin tässä raskaudessa, paitsi en laihtunut kuutta kiloa pahoinvoinnin takia. No, valitetaan jos tulee kieltävä päätös. Eipä ole vakuutuksia vielä tarvinnut, joten josko olisivat mukavalla päällä.

Galluppeihin, kun nyt muistan...

Mies tekee töitä epämääräisinä aikoina: joskus menee koko päivä 8-20, ja joskus piipahtaa siellä vartiksi. Toisaalta pitää elämää jännityksessä, mutta toisaalta ei ole mitään rytmiä.

Lapsia on haaveissa 4-5, toinen tulossa, joten puoliväli häämöttää. Sen tulevaisuus näyttää montako lasta meille tulee.

Sf-mittaa kyseltiin kanssa. Se oli rv.20+5 18, (esikoisella rv.19+6 sf 19).

Seksin jälkeen supistelee täälläkin. Välillä tuntuu että vauva on mennyt kohdun yläosaan oikein möykyksi ja olo on melko tukala, mutta muuten normaalia pitkää supistelua.

Ja ankaksi muuttuminen se on täälläkin lähellä. Ja lattialta ei enää kovin nopeaan nousta. Pitää kai hankkia kohta sellainen takapuoleen kiinnitettävä lypsäjän jakkara, niin ehtii huilata välillä ja taas sännätä esikoisen perään.

Hyviä vointeja ja ultrakuulumisia kaikille. Päiväunet (toivottavasti) kohta kutsuvat.

Jamesiina ja MasuVauveli rv. 21+4

Tänne taas eksyin pitkästä aikaa. Eilen ja tänään olen voinut niin hyvin,että alan jo elätellä toivoa,että jos pääsisin joku päivä vaikka vähän ihmisten ilmoille kaupungille katteleen kaikkea kivaa tulokkaalle.

Eilen oltiin JOPA 2 kaupassa enkä saanut suppareita. Odotin niitä koko illan ja alkuyön,mutta niitä ei tullut. Positiivista! Jos vaikka alkais nyt vihdoinkin helpottamaan!

On niin paljon kaikkea mitä pitäis päästä kattoon. Esim vauvut. Onneksi niissä on kuulemma toimitusaika 2 päivää,niin ei siinä mielessä ole kiirus. Mutta kun haluisin laittaa kaiken valmiiksi hyvissä ajoin. *Inhoan sitä,että jos kaikki pitää jättää viimetippaan. Sitten Pitäisi kiertää kalustekauppoja kun pitäisi saada yksi vaatekaappi lisää,mihin sais laittaa omia ja vaavin vaatteita. Ja sitten pitäisi kattella vaaville sänkyä. Meillä oli aluksi tarkoitus ottaa miehen vanha vauvasänky,mutta anoppi tarviikin sitä työssään,kun on tulossa uusi vauva hoitoon. Mutta hän tosin lupasi maksaa sängyn,joten siinä mielessä ei ole ongelmia. Saa valita minkälaisen haluaa! Vaateita on kuulemma tulossa miehen veljeltä pahvilaatikollinen joten niitä ei kuulemma tarvia ostaa. Toisaalta ihan hyväkin,koska vaavit kasvaa aika äkkiä alussa.

Sitten noista masyu mitoista. Mulla on tosiaan eka tulossa ja masun mitat huitelee koko ajan käyrän yläpäässä. Rv:llä 18+5 oli 16cm ja

Rv:llä 20+5 oli 20 cm.Onkohan sieltä sitten kuitenkin tulossa iso vaavi? Ja siitä masun koosta;mulla on aikanakin aika hermoton masu,ja kävely on tosiaankin kuulemma ankkakävelyä. Mites isoksi se masu vielä kasvaa,saa vaan miettii,että kuinka vaikeaksi liikkuminen sitten käy ;)

Vaavilla on ollut viimeiset kolme päivää bileet pystyssä masussa. Se on ollut todella vilkas. Ja potkut on kovia. Näkyy tosiaan masun päältä kun joku kluppu liikkuu siinä edes takas. Taitaa olla käsi tai jalka. Se on myös huvittavaa,että heti kun tuleva isä laittaa käden masun päälle niin se lopettaa potkimisen ja sitten kun ottaa käden pois niin se jatkaa. Mutta jos ma laitan käden masun päälle kun se potkiin niin se ei lopeta sitä. Onkohan isän rauhoittava käsi tai jotain.

Joku puhui unista. Täälä on ainakin nähty ihan kummallisia unia,mille ei löydy mitään selitystä. Aamulla lähinnä naurattaa,että kuinka alitajunta voikin muodostaa tollaisia unia :)

Tulee taas romaani.Pitänee varmaan lopetella tää runoilu.

Lilli81 21+5

Eilen neuvolassa saatiin sf-mitaksi 16, kohtu just navan kohdalla... eli reippaasti yläkäyrällä mennään. Itse olen pienikokoinen, joten toivon hartaasti että rauhoittuisi tuo kasvu. PAinoa ei ollut tullut 4:n viikon aikana kuin puoli kiloa, joten ylimääräistäkään ei masussa voi olla....ja housut puttoo päältä. Ultrattu on kyllä niin monta kertaa että olis siellä näkynyt varmasti jos kaksi olis tulossa :D ja ekaa odotellaan, joten ei siinäkään voi olla syy miksi on pyrähtänyt tuolla tavalla... ja päivä päivältä tuntuu isommalta.

MInulla on aina orgasmin jälkeen tullut maha-kiepäksi ja supistellut, joten olen joutunut pidättäytymään nautinnosta. Orgasmi laittaa oksitosiinin liikkeelle, joka on samaa ainetta kuin supistustipassa käytetään. Spermassa on kuulemma protaglandiinia, joka on samaa ainetta kun käynnistyspillereissä, tosin sitä tarvittaisiin ämpärillinen että saisi saman verran kuin käynnistykseen tarvitaan :D joten ei kun spermaa pakastamaan laskettua aikaa varten. :D älkää ottako mua vakavasti ;)

Tuossa neuvolasta saamasta kirjasta tosin luin, että on tutkittu ettei seksillä ja orgasmilla ole yhteyttä ennenaikaseen syntymään, joten siitä saisi vissiin ihan vapaasti nauttia.

Me vaihdetaan mun auto !!!:) :) Pääsen pikkusesta kolmiovisesta kauppakassista eroon ja saan toivottavasti alleni kunnon nelivetosen turbo-koneen niin isolla takaluukulla, että kahdetkin rattaat mahtuis kyytiin. Kaikilla herkuilla (paitsi penkinlämmitin puuttuu :( )

Kävin sitten teettämässä sisäpesun tuohon pikkukoslaan kauppakeskuksen parkkihallissa, ja jouduin sitten shoppailemaan tunnin verran. Mukaan tietysti tarttui H&M:stä mamma-farkkuhame ja raidallinen paita. Olen kerta kaikkiaan ihastunut raitoihin ja nuo sini-kellertävät värit on just mun makuun. Lisäksi ostin alesta villatakin ja Lindexistä piti käydä hakemassa toisetkin mamma-verkkarit, kun välillä pitää laittaa nuo toiset pesuunkin. Ihana kun saa päälleen uusia vaatteita.

Uimisesta ja liitoskivuista: Itse olen huomannut että uiminen on auttanut ainakin noihin lonkkiin, kun on saanut vähän lihaksiakin treenattua. Mulla jotenkin uidessa jotenkin vatsalihakset venyy kun en ole oikein tottunut uimaan ja ratsastaessa ne on kehittyneet sellaisiksi jämäköiksi. Vesi kävely oli tosi positiivinen kokemus, varsinkin jos on seuraa mukana. Itsekseen olis varmaan aika tylsää :/

No pidemmittä puheitta heissuli vei!

Ninni ja möhis rv 17+6

Pakkasmittari näytti enää -2!!! On tämä talvi outoo....

" Väsyttää enemmän ku laki sallii" , tuntuu että pitäs 10h saaha nukuttua, et ees vähä virkeeltä tuntus...

Tämän päivän jälkeen 5 työpäivää!!!! Pakko myöntää et kyllä ootan jo oloneuvoksena oloo... Eli helmikuun alusta huhtikuun loppuun hoitovapaalla. Tosin jos työt jatkus yhtään pitemmälle vois olla sairasloman paikka:

Liitoskivut on jotain aivan hirveetä!!!! Esikoista odottaessa en ees tienny mitä ne on... Sunnuntaina " lenkkeilin" 15min ja sen jälkeen hyvä jos pääsin liikkeelle ollenkaan. Tuntuu vaan niin hölmöltä tässä vaiheessa olla ankka-kävely kunnossa!

Napura myllertää ja potkii hurjalla vimmalla. Kyllä se istukan paikka paljo määrää miten tuntee liikkeet. Nyt siis istukka takana, esikoisen aikaan eessä ja ihmettelin aina miten liikkeet tuntuu vaan tuolta sivuista, kukaan ei valaissu tietämätöntä.... Mieski on tuntenu liikkeet jonki aikaa ja haltioissaan... :)

Mut vähäkö ihanaa on päästä pihalle!!!!! kyllä tollanen reilu viikko on ihan tarpeeks sisällä mölöttämistä.

Juu, puuron keittoon...

Suhmura ja Napura 20+5 ja poitsu 12/03

pitkästä aikaa... tulin juuri rakenneultrasta. Kaikki oli hyvin. Saatiin ihania kuvia mukaan. Mutta mieltä jäi vaivaamaan yks juttu. Ultraaja heti alussa sanoi että vauvalla päässä kystä., mut ei niin iso, et pitäis mennä jatkotutkimuksiin. Menin sekaisin, enkä tajunut kysyä sen enempää. Nyt luin lääkärikirjasta, et se ei ole vaarallinen ja voidaan myöhemmin leikata. KAMALAA. Onko kellään kokemuksia, tietoa tai jotain???? Olen paniikissa.

Muuten olo ok. Vauva potkii kovaa ja näkyy potkut päältäkin jo.

Vepeli2 rv 19+2

Mä olen onneksi välttynyt *koputtaa puuta* noilta liitoskivuilta ihan kokonaan. Kyllä tietysti välillä vähän vihlasee, mutta todella harvoin. Ekan synnytyksen jälkeen en sitten pystynyt kunnolla seisomaankaan lähes kolmeen viikkoon ku oli alapää niin tohjona, joten olisiko levinnyt sitten vasta synnytyksessä tuo värkki... Olin ihan varma, että mulla on häpyluu murtunut ku kipu oli niin järkyttävä. Poika oli kyllä pieni (3210g), mutta syntyi nyrkit poskilla, joten ympärysmittaa tuli kyllä sitten vaikka pieni olikin. Ja kakkonen meillä syntyi otsatarjonnassa, joten siinäkin oli pakertamista ihan kiitettävästi...

Noista suppareista..mullakin kyllä aina supistelee seksin jälkeen ja on ihan totta, että " sillä se tulee millä on alkuun lähtenytkin." Seksi on itseasiassa ainut keino, jolla synnytystä voi yrittää saada käynnistymään. Siemennesteessä on samaa ainetta, mitä on niissä käynnistystabuissakin. Luulen, että saatiin kuopus syntymäänkin sillä taktiikalla, että saunoin joka ilta ja siihen päälle vielä seksiä. Tuota ei tarvinnut tehdä ku viikon verran niin poika oli valmis syntymään... :))) Mulla oli kyllä ollu rv 35 asti kohdunsuu sormelle auki, että oli varmaan silläkin joku merkitys. Poika syntyi 38+2. Oih, ihana muistella noita synnytyksiä..se synnyttäminen on kuitenkin niin ihanaa, vaikka kipeääkin se muistaakseni käy...

Mrs.M: Kiva kuulla, että ultrassa kaikki oli hyvin! :) Kysyittekö sukupuolta ollenkaan, vai eikö ollut halukas sitä näyttämään? Mun pitäis jaksaa vielä odotella 2vkoa ultraan...

Suhmura: Tosiaan aivan upeaa ku pääsee ulos lasten kanssa! Meillä näyttää olevan jo plussan puolella. Mökkihöperöksi olisin tullut minäkin jos ei olis lauhtunut.

[color=red][size=6];hearts;[/size][/color] mirju ja pikku-pööpöti 19+2

Mrs. Marplelle tiedusteluihin elikkäs tikkejä löytyy päästä sen takia, että viime perjantaina sieltä poistettiin ohimolta kaksi rasvapattia ja takaraivolta luomi. Eli ei mitään sen ihmeempää... =) Luomi oli vain hankala poistettava kun se kasvoi sisäänpäin ja oli hieman levinnyt. Parin viikon päästä saan sitten labrasta tulokset, oliko se hyvän- vai pahanlaatuinen luomi. Rasvapatteja ei tutkita.

Kiva että rakenneultrakuulumiset ovat olleet hyviä! Nyt keittiöön katsomaan ettei makaroonit pala pohjaan!

Venla82 ja Eppu 18+0

Kiitos ultratsempityksistä! Koneelle en sitten ehtinytkään, mutta niitä kuulumisia näin vähän myöhemmin. Eli löytyi terve, vilkas ja juuri oikean kokoinen tenava! Vanhemmat tuijotteli ruutua ihan haltioissaan kun jälkikasvu heitti kuperkeikkaa ja kiemurteli. Pää, maha ja reisi oli just oikean kokoinen, eilen vastasi ultran mukaan viikkoja 20+3 (jotka omien ja neuvolan laskujen mukaan tulisi vasta tänään) eli aika hyvin pitää la paikkansa. Sydän sykki ja löytyi kaikki tarvittava, näimme mahalaukun ja munuaiset. Kerran löi suoraan kohti anturia niin että kuva heilahti x). Meinas varmaan että jo riittää.. Niin ja istukan tarkisti, hyvältä kuulemma näytti, sijainti etuseinämässä. Joka on yllätys, kun on nuo liikkeet tuntuneet suht koht varhaisessa vaiheessa.. Mutta kaikki kuitenkin erinomaisesti!!

Näin muuten unta eräästä palstalaisesta, yksi kaveri oli vaihtanut unessa alaa ja oli nyt parturina ja kertoi olevansa raskaana, niin unessa sitten heti ajattelin että siinähän on odottavaparturi! Saa nähdä koska koko Kerttu lauma tulee uniin.. ;)

No joo, eipä tässä kummallisempia taasen tällä kertaa.

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 20+3

ei olisi pitänyt eilen kehua, että ei ole enää paljon supistellut. heräsin 4.40 tosi koviin supistuksiin. sattui paljon enemmän kuin aiemmat supistukset tässä raskaudessa. onneks ne helpotti puolen tunnin päästä, mutta kyllä siinäkin ajassa meinasi itku tulla, että nytkö se jo tuleekin ulos. ei onneksi tullut. vaikka supistukset loppui, niin valvoin sitten kolme tuntia, nukahdin vasta kun mies ja poika lähti päiväkotiin ja töihin. nukuin sit 11.30 asti :)

mietin yöllä, että tuntuukohan ne supistukset vauvasta ikävältä. onko kellään tietoa? vaikka ei sitä ehkä voi edes tutkia. mitä arvelette? ainakin vauveli heräsi ja aloitti supistusten jälkeen potkukonsertin.

mäkin näin unta palstalaisista. ei se ehkä ollut kukaan tietty täältä, mutta joku se oli, joka kirjoitteli tänne. se mietti siinä, että pitää kirjoittaa sitä-ja- sitä vauva-palstalle.

nyt pitää palata makuuasentoon...

gabriela 19+4

Ah, päivärytmi on myöhäinen ja heräsin vasta vähän ennen kahtatoista äitini soittoon. Nukkuminen on todella vaikeaa, koska olen aina ollut vatsallaan nukkuja ja se ei enää pitkiä aikoja onnistu kun Eppu ilmoittelee masusta oman mielipiteensä tähän asiaan. Tosin eilen hän ei ilmoitellut itsestään mitään... Sitten vielä nämä tikit vasemmassa ohimossa ja takaraivossa pakottaa melkein pääsääntöisesti nukkumaan oikealla kyljellä. Lonkat ei tykkää siitä taas hyvää. Hieman tarvitsisi liottaa tuota takaraivoa kun siellä on iso kuivunut verikökkö, kuulemma miehen mukaan sieltä on leikattu melkein peukalon ensimmäisen nivelen verran nahkaa pois ja kursittu kasaan. Ei siis mikään ihme jos on hieman verta tullut.

Tasan kahden viikon päästä rakenneultra, odotan sitä niin paljon. Eilen tuli taas käytyä vaa´alla ja näytti edelleen ettei painoa olisi vieläkään tullut lisää. Koska pitäisi tästä huolestua? Mulla kyllä oli tuota ylipainoa jo valmiiksi ennen raskautta ja mietittiin että voiko vauva kenties käyttää omiin energiatarpeisiinsa mun " vararavintoja" ...?

Taidan suunnistaa jääkaapille aamupalan toiveessa.

Venla82 ja Eppu 18+0

Ultraaja heti alussa sanoi että vauvalla päässä kystä., mut ei niin iso, et pitäis mennä jatkotutkimuksiin. Menin sekaisin, enkä tajunut kysyä sen enempää. Nyt luin lääkärikirjasta, et se ei ole vaarallinen ja voidaan myöhemmin leikata. KAMALAA. Onko kellään kokemuksia, tietoa tai jotain???? Olen paniikissa.

Varmaan sellanen rasvapatti ikäänkuin. Tuttavan lapsella oli sellanen, ja leikattiin muutaman kk iässä. Ei sen jälkeen mitään ongelmia, eikä leikkauskaan muistaakseni mikään iso. Saattais ehkä hävitä itestäänkin. Ei huolta.

En ole aikaisemmin huomannut tuota kohdun kovettumista ja säikähdin kun se kesti niin pitkään.

Voihan yörk sentään! Taas kyllä tuli koko mahan sisältö niin kiitettävästi pihalle, että... Mie oon sit varmaan se, joka kärsii koko raskauden ajan pahoinvoinnista. Eilenkin söin kasviskeittoa ja tuoreita sämpylöitä kahden maissa. Olin vielä seitsemältäkin ihan ähkyssä ja oli paha olo. Sit kun erehdyin syömään karkkia, niin tulihan nekin pihalle. Kun sais taottua omaan päähän sen, että pitäis syödä tosi tosi pieniä annoksia usein. Maha ei tunnu vetävän hirveästi. Mutta silloin syömishetkellä ei tunnu maha olevan niin täynnä. Se iskee vasta jälkikäteen.

Kohta lähden uimahallille pulikoimaan. Huomaa kyllä, että ei jaksa uida niin kovaa kuin ennen ja tulee tosi nopeasti vilu ja rupee kolottamaan lonkkia. Sit kun ui niin tuntuu, että kohtu velloo puolelta toiselle. Ei mitenkään hirveän miellyttävä tunne. Mut nyt tajuu, että ei sen urheilun raskausaikana tartte olla niin tehokasta. Voi käydä nautiskelemassa uinnista ja saunasta tai sitten raittiista ulkoilmasta.

Voi että kun on ihanaa lukea muiden rakenneultran kuulumisia. Huomenna se on itselläni edessä. Jännittää tosi paljon! Mut ihanaa päästä näkemään pikkuinen. Eilen potki niin kovaa, että aina ihan säpsähdin. Pelottaa jo parin kuukauden päästä, että millaisia potkuja sit on tiedossa kun nytkin jo melkein koskee. =)

pitkästä aikaa... tulin juuri rakenneultrasta. Kaikki oli hyvin. Saatiin ihania kuvia mukaan. Mutta mieltä jäi vaivaamaan yks juttu. Ultraaja heti alussa sanoi että vauvalla päässä kystä., mut ei niin iso, et pitäis mennä jatkotutkimuksiin. Menin sekaisin, enkä tajunut kysyä sen enempää. Nyt luin lääkärikirjasta, et se ei ole vaarallinen ja voidaan myöhemmin leikata. KAMALAA. Onko kellään kokemuksia, tietoa tai jotain???? Olen paniikissa.

Muuten olo ok. Vauva potkii kovaa ja näkyy potkut päältäkin jo.

Vepeli2 rv 19+2

Täällä taas suht virkeenä -> tossa klo 14 pintaa sitte iskeekin se väsymys ja se ei hellitä ennen seuraavaa aamua ;D

Pallero potkuttelee masussa nyt tässä istuessa. Mulla on ens vkon ma rakenneultra. Odotan sitä jo kuin lehmät kesää ;))

Tytteli, mulla on tullu esikoisesta asti seksin jälkeen aina niitä suppareita, ja ihan normaalia ne mustakin on. En usko että yhdeää supparilla on vavaavaa vaikutusta, etenkin jos ei kipu liity mukaan. Mullahan tuli kakkosesta 12 tuntia, 5 min. välein supparieta, ihan napakoitakin, ja silti ei ollut avaavaa vaikutusta =/ Joten huolet pois ja nauttimaan ;)

Mariadee, sä ja kun ootat kolmatta, onko sulla jo kittailtu sf-mittoja?? Meinaan mlla ei ole ja siksi tulikin mieleen. En muista yhtään milloin alettiin 2 ekassa mittailee :/ Täytyis vissii kaivaa entiset äitiyskortit esiin ja vertailla =) On vaan hiukan saamaton kausi menossa ;)

Mutta pidemmittä puheitta, menen taas jatkamaan hommeleita!! :)

Marieela ja Paapero 18+2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat