Vierailija

Sukulaisnainen lapsineen, ilmoitti tekstiviestillä, että ovat tulossa käymään n. tunnin päästä! Laitoin viestin, että 12 meillä neuvola, joten sovittaisiko muu päivä, Käy kuulemma ihan hyvin tänäänkin! Eikö minulla ole mitään sanavaltaa ketä meille tulee ja milloin!

Ja olen niin " heikko" etteen ilkeä suoraan sanoa, että EI KÄY!

Raivostuttavaa rueta siivoamaan ja paistamaan piirakoita heti aamusta...gggrr...

Sori, pakko oli purkautua...

Kommentit (11)

Mua ei haittaa! Joskus menin siskoa moikkaan ilmoittamatta ja se oli aika tylyä.. Mutta kyllä tunnin ilmotuksella sopii mulle, tai vähempikin. Mutta vaan jos kyläiltävä henkilö vastaa että voi tulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä noin toimii tuttavapariskunta! Sovittu etukäteen, ilmoittavat yleensä´aamulla, että tänään tulevat siihen ja siihen aikaan. Sitten illalla soittavat johonkin aikaan että eivät pääsekään. Päivän siivonnut hiki hatussa ja leiponut...no, eihän ne hukkaan tietysti mene, mutta kun tätä on tapahtunut monta kertaa, niin tulee mieleen että tahalleen tekevät.

Minkä ihmeen takia teidän täytyy vieraita varten leipoa/siivota. Jos yllätysvieraita näy niin tarjotkaan nilikkakahvit.

TALO ELÄÄ TAVALLAAN, VIERAAT KÄY AJALLAAN.

koskaan eivät etukäteen soita, tulla tupsahtavat vain pihalle. Tämä on tosi rasittavaa, etenkin, jos meille on kutsuttu muita vieraita... ja jos emme satu kotona olemaan, kun tulevat, saamme siitä myös kuulla.

Jos mulle soitetaan, että tullaan tunnin päästä, niin sanon suoraan ettei se käy. Jos silti sanovat tulevansa, niin lähden pois kotoa. Siinähän sitten kolkuttelee ovea. Onneks meillä eui kuitenkaan käy vieraita, eikä ainakaan noin aikasia kun ap:llä.

Pelisilmää oltava! =)

Soittamalla kuulee äänestä aika hyvin kiinnostaako vierailu.. Ja jos aikaa ei tosiaan anneta vierailtaville niin ei tosiaan voi olettaa että kahvipöytä notkuu, jos on edes kahvia talossa! Viemällä omat nyytit pelastaa tilannetta. Itse ainakin vien pullat omasta takaa jos talossa on pieni vauva..

Tylyä jos menee vierailulle ja jos ketään ei olekaan paikalla ja siitä sitten alkaa kettuilemaan, voihan toki olla että vitsaillaan asialla, sen ymmärrän; oltiin tulossa käymään, mutta herrasväki ei sitten ollukkaan paikalla! :)

Samaten jos vierailtava sanoo että on vähän sottasta.. Niin itte nopeesti kerron että ei oo, kyllä meillä on sottasempaa! ;)

3

jotka tulevat ilmoittamatta ja melkeinpä aina lapsen päiväuniaikaan! Ja hetihän sitä pitää päästä " pientä kultamussukkaa" katsomaan vaikka toinen on juuri nukahtanut unilleen...Siinäpä sitten loppupäivä kuunnellaan kitisevää ja kiukkuista lasta kun on väsynyt...

Ja on käynyt niinkin, että ensin ilmoittavat, että tulevat. Teemme esim. ruoan valmiiksi, mutta heitä ei näy ei kuulu. Mies soittaa ja sitten sanovatkin, etteivät pääsekään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat