Vierailija

meillä on ollut seksiä koko raskauden ajan joka päivä, ja synnytyksen jälkeen palattiin viikon päästä touhuilemaan ihan entiseen tahtiin.

Tämä on kuulemma tosi epänormaalia ja hän piti minua valehtelijana?

Sanokaa nyt kumpi meistä on se outo ja valehtelija?

Heillä itsellään kuulemma harrastettiin seksiä vasta vuoden päästä lapsen syntymästä! En todellakaan usko, kuka muka voi olla vuoden ilman tulematta hulluksi?

Sivut

Kommentit (36)

Mä oon sitten varmaan tosi outo sun mielestä...

Esikoisen odotusaikana paikat aukes jo vk19 ja saimme kiellon seksiin...ja synnytyksen jälkeen ne kaikki 38 tikkiä alapäässä ei houkutellut sänkypuuhiin ennenkuin vauva oli 7kk...eli yli vuoden tauko. Eilä se ollenkaan niin kamalaa, meidän mielestämme niinoli parasta kaikkien kannalta. Vaikka olisi miehen välillä tehnyt mieli niin ei halunnut koska minä en halunnut.(seksi parasta silloin kun molemmat sitä haluaa(

Ja kuopuksemme odotusajan rakastelimme 2-3 krt. viikossa ja taas n.4vk. synnytyksen jälkeen...

Että niin monta on tapausta kuin on ihmisiä ja odotuksiakin...

että niin monta kuin on ihmisiä, on halujakin.

Meillä harrastettiin raskausaikana seksiä melkein joka päivä, synnytyksen jälkeen eka kerta 6 viikon päästä (ja meillä oli koliikkivauva) ja sitten 2-3 kertaa viikossa. Kun koliikki oli ohi ja vauva peräti päätti nukkua yönsä puolivuotiaasta, olemme petipuuhailleet noin 4 kertaa viikossa. Minustakin tuo " ei seksiä vuoteen" on vähän epänormaalia terveiden ihmisten kesken parisuhteessa, mutta toisaalta itsepähän ihmiset suhteensa hoitavat, oma asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja jokaisen parin seksielämänhän pitäisi mennä saman kaavan mukaan, samaan aikaan joka päivä! Muuten ollaan todella outoja...

Et kai sinä tosissasi tuollaisia asioita mieti?!

Miksi sinun on niin vaikea ensinnäkin käsittää, että kaikki eivät edes halua tai tarvitse seksiä päivittäin? Meillekin riittää kunhan saamme HYVÄÄ seksiä pari kertaa kuussa! Eikä hyvä suhde todellakaan kaadu siihen, että seksiin tulee muutaman kuukauden tauko.

Voihan vauva valvottaa tosi paljon eivätkä kaikki halua mitään pikaseksiä yhtäkkiä keskellä päivää! Tai sitten ukko on poissa töissä ja iltaisin äiti on rättiväsynyt ja haluaa vain nukkua.

Kasvahan aikuiseksi ap!

eikä ne juuri kiristäneet, varovaisesti kun pani niin hyvälle vaan tuntui.

puhuimmekin tästä ukon kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että kaikki syyt ovat tekosyitä tämän asian suhteen.

-ap-

[u]kaikkien ei vaan tee mieli niin usein...?![/u]

Syötkö ap suklaata? Kuinka usein? Tiesitkö, että jotkut haluavat syödä suklaata joka päivä, jotkut kerran kuussa ja jotkut hyvä jos kerran vuodessa. Toiset eivät syö suklaata koskaan.

Vierailija:

Lainaus:

puhuimmekin tästä ukon kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että kaikki syyt ovat tekosyitä tämän asian suhteen.

-ap-

jos mies ei pystyisi tyydyttämään mua. Kukapa ei pystyisi jos on ns. 3 sekunnin panot kyseessä. Luulen että AP:llä on 3 sekunnin mies ja ei ymmärrä jos toisten miesten kanssa yhdyntä kestää tunnin

otin hänet juuri siksi että ukko antaa eikä turhia sössötä, toisin kuin ex. :) enää en ymmärrä, miksi roikuin lähes seksittömässä suhteessa, olin typerys!

-ap-

Vai onko erittäin helppo vauva? Ja kuules kun kaikille ei seksi edes synnytyksen jälkeen maistu. Jos imettää niin voi olla että maistuu vielä vähemmän... Tai paikat voivat olla " rikki" synnytyksen jälkeen. Eivätkä kaikki halua pelkästään pikapanoa. Vauvan kanssa voi olla aika hankala harrastaa tunteja kestävää seksiä...

Mutta kaikki muuthan ovat outoja sun mielestä! Olet lapsellinen ap.

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä monella seksielämä hiipuu ihan raskauden aikana ja vauvan synnyttyä voi olla vaikea löytää oikeaa ajankohtaa.

no juuri tätähän se ystävänikin selitti, mutta minusta se on paskapuhetta, mitenkäs me sitten ollaan löydetty joka päivä sitä aikaa eikä se ole edes vaikeaa?

Taitaa olla tekosyy ettei tarvitse ukolle antaa :(

ja miksi ihmeessä sen seksielämän muka pitäisi hiipua raskausaikana, silloinhan se oli juuri parhaimmillaan!

selittäkää nyt joku tyhmälle, ihan ilman mitään tekosyitä, kiitos!

olen suorastaan vihainen ystäväni miehen puolesta!

-ap-

Itse lähtisin vieraisiin tai eroaisin jos ukko ei antaisi vuoteen tai vain pari kertaa kuussa. Seksi on ihmisen oikeus, varsinkin avioliitossa.

On puolison velvollisuus tyydyttää toinen kun tämä sitä tarvitsee.

-ap-

kyllä mäkin olin raskausaikana elämäni kunnossa petipuuhissa ja sitä tehtiin usein. mut synnytyksen jälkeen halut katos noin puoleksi vuodeksi, vaikka aina oon ollut aktiivinen seksin suhteen...juu, hormoonit kyllä vaikuttaa kuule aika paljon!! ja se että vauva oli todella hankala.

Vierailija:

Lainaus:

meillä on ollut seksiä koko raskauden ajan joka päivä, ja synnytyksen jälkeen palattiin viikon päästä touhuilemaan ihan entiseen tahtiin.

Tämä on kuulemma tosi epänormaalia ja hän piti minua valehtelijana?

Sanokaa nyt kumpi meistä on se outo ja valehtelija?

Heillä itsellään kuulemma harrastettiin seksiä vasta vuoden päästä lapsen syntymästä! En todellakaan usko, kuka muka voi olla vuoden ilman tulematta hulluksi?

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät voi aloittaa viikon päästä synnytyksestä. Jos on jouduttu leikkaamaan ja on tikit yms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat