Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla tuli muutaman päivän ajan verta ulosteessa, ihan kirkasta tuoretta verta, joka tavallaan jäi siihen kasan päälle ja pyyhkiessä paperiin. Ulostaminen ei satu, ei ole ummetusta, eikä muutenkaan ongelmia, paitsi istuessa tuntuu kipeältä aina välillä, ihan kuin peräaukossa olisi jotain. Tätä ei kuitenkaan koko ajan. Samoin peräaukon suulla on ilmeisesti haavaumia, kun suihkuttaessa vähän kirpasee. Olen tosi huolissani, mutta lääkäriin meno on vaikeeta. Olen raskaana, rv 6. Ja tuntuu hirveeltä mennä tonne ronkittavaksi ja tutkittavaksi. Mulle on tehty aikoinaan paksusuolen tähystys ja pelkään, että jos joudun taas samaan toimenpiteeseen.

Kertokaa te joilla on ollut vastaavaa, oletteko käyneet lääkärissä? Mitä teille on tehty? sattuuko tutkimus? Voisko kyseessä olla peräpukamat? Siinä mielessä epäilen, koska ei mulla ole edes ummetusta. Eikä ekassa raskaudessa ollut sellaisia.

Tiedän, että lääkäriinhän mun on mentävä, mutta hirvittää.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käyhän näyttämässä lääkärille, niin saat varmuuden. Ja tiedät sitten, millä lääkkeillä voit niitä hoitaa kun olet raskaana.

Minulla on ollut vuosikausia samaa vaivaa, kahdesti on hirtetty pukamia ja voiteita ja suppoja on kulunut. Eikä eroon pääse, ei millään :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat