Vierailija

Siitä saa joka päivä rutistaa ulos töhnää, tuntuu iso kolo siinä kohdassa ja iho on tosiaan sinertävä, viereen on myös tullut joku musta piste. Miten tuon saa parantumaan? On noin 2 herneen kokoinen, ainakin 5v oli niskassa kunnes puhkesi ja tuli järkky määrä möhnää, mistä tuo sinertävä väri voi johtua?

Kommentit (11)

oli 10v rasvapatti käsivarressa.yhtenä päivänä puhkes,tuli valkosta "mätää" ku olis jostain hammastahnatuubista pusertanu.seuraavana päivänä kävin näyttämäs,lekuri teki pienen viillon,otti sellasen kovan klöntin ulos "syvyyksistä" ja se oli siinä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lääkäri yritti rutistaa, eikä sieltä tullut enää mitään, silloin siinä oli vain se tyhjä pussi. Nyt siinä tuntuu taas pieni patti mutta ei ole kyllä enää niin iso mitä ennen. Kipeä se ei ole. Kun saisi vain kunnon otteen niin varmasti saisin loputkin rutistettua, mutta tulisikohan taas muutaman kk kuluttua takaisin niinkuin nytkin kävi

Nyt ei enää haise kun joka päivä rutistan sen ulos. Rutistamisen jälkeenkin tuntuu kova patti siinä vielä. Ekan kerran kun puhkesi niin siihen jäi sen jälkeen tyhjä pussi

Tai joku sisko tai kaveri jos ei ole miestä? Itse voi olla vähän liian hankala saada niskasta kunnon otetta että tulis kaikki ulos,

mun mies puhkaisi ja rusensi multa paiseen persvaosta kun en tod itse saanut sitä kunnolla tyhjenemään.

Agirl

Ciao! Omalla 7-vuotiaalla villakoiralla on koko elämänsä ollut pieni patti alaselässä. Oon kuullut että se on siis ihan vaaraton rasvapatti. Tänään huomasin siinä kohdalla olevan verta, eli se oli kai puhjennut. Puristin sieltä vissiin sitä talia ulos jonkin verran ja nyt se näyttää reijältä. Tai siis suoraan sanottuna koirani selässä on reikä. Puhdistin sen ja laitoin kaulaan esteen, ettei se pääse nuolemaan sitä. What should I do for next?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat