Seuraa 

tapahtui noin 16 vuotta sitten ja silloin sanoin JEESUKSELLE:

tule elämääni,Vapahtajakseni ja anna syntini anteeksi. :) Ja Hän totisesti tuli ja antoi syntini anteeksi! Halleluja!

Tällä tiellä olen ollut siitä saakka ja ei ole ollut/tullut tarvetta vaihtaa toiseen USKOON/uskontoon. Ja jo lapsena olin kiinnostunu hengell. asioista ja tiesin että KRISTINUSKO ojn se " mun juttuni" . =)

En voi sanoa olevani " malli ihminen/uskova" mutta Herra Jeesus on ollut uskollinen,vaikken minä ole aina ollutkaan tai elänyt niin kuin Jumalan Sanassa (Raamatussa) on neuvottu. :/

Kiitän Herraa Hänen armostaan,hyvyydestään ja uskollisuudesta! :))

Sille en voi sitten mitään,jos joku muu päätyy esim. Islamin uskoon.

Mutta lähetyskäsky on voimassa yhä tänäänki.

Kuitenkaa minulla EI OO tuomiovaltaa keneenkään toiseen ihmiseen ja toisen uskonnon harjoittajaan!

Mutta se mitä Raamattu sanoo asioista,pidän siitä kiinni kuitenki!

Kommentit (4)

Minua jäi askarruttamaan nou sinun painajaiset yms?

Olen nähnyt nyt pari vuoden ajan melkoisen paljon painajaisia, välistä helpottanut. Viimeksi sain ne loppumaan kun siirsin vihkiraamattumme sängyn viereen. Iltaruoksen teen aina! Voisinkohan saada ne loppumaan kokonaan uskon avulla?

Minä tulin uskoon -96 kaikenlaisten pelkojen ja painajaisten keskeltä.(en jaksa selittää piiitkää stooria=)

Herra on ollut uskollinen tähän päivään asti:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos sydämestäsi tahdot antaa elämäsi Jeesukselle ja pyydät häntä sydämeesi asumaan niin ihan takuulla pääset eroon painajaisista. Siunausta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat